Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. tenkte jeg skulle prøve meg på Eve Online. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe en nybegynner? Kanskje noen vet om norske corporations som tar inn nybegynnere? Takker for hjelpen. :)

 

Bare å åpne en convo med oss i spillet, så kan vi hjelpe deg med råd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

NC's strategi har alltid vært et samlet angrep og forsvar.

Vår taktikk mot NC er mange fronter på en gang.

 

Enten må NC gi opp store deler av systemer til sine mindre viktige medlemmer,

eller så må de forsvarer sitt område på egen hånd.

Uansett så kommer dette til å gå hardt utover vanlige spillere.

NC alliansene har mye penger, men ikke deres piloter.

Lenke til kommentar

Startet med Eve i kveld. Første intrykket er at alt er stort, rotete og vanskelig. Regner med ting blir litt greiere etterhvert som man kommer inn i det. Lurer litt på om noen har tips til hva man bør gjøre som nybegynner i et såpass massivt spill. er det noe spessielt som er lurt å gjøre, evt noe man absolutt ikke skal gjøre så hadde det vært greit å fått vite det nå, for tror det er nok av ting for en noob å rote seg borti i dette spillet uansett.

 

Men denne hjelpesløsheten er jo akkurat det som lokker også da, var litt mer massiv verden en RoM sin for å si det slik. xD

 

Ingame nick er Bentein, hvis noen av dere som spiller vil være litt "mentor" inne på spillet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8791234978

Startet med Eve i kveld. Første intrykket er at alt er stort, rotete og vanskelig. Regner med ting blir litt greiere etterhvert som man kommer inn i det. Lurer litt på om noen har tips til hva man bør gjøre som nybegynner i et såpass massivt spill. er det noe spessielt som er lurt å gjøre, evt noe man absolutt ikke skal gjøre så hadde det vært greit å fått vite det nå, for tror det er nok av ting for en noob å rote seg borti i dette spillet uansett.

 

Men denne hjelpesløsheten er jo akkurat det som lokker også da, var litt mer massiv verden en RoM sin for å si det slik. xD

 

Ingame nick er Bentein, hvis noen av dere som spiller vil være litt "mentor" inne på spillet :p

 

Det tar gjerne litt tid, men kjør tutorials og missionet du får rett etter dem som blir alt så mye klarere etterhvert - og så er det alltids mulig å mase litt på folk som har vært rundt en stund.

 

Hvis du skulle stå fast på noe og Kitsune Sakai er online er det bare å mase løs :)

Lenke til kommentar

Da var det offisielt.

IT/SC/Drone Fags starter en stor offensiv mot Northern Coalition denne uka.

Alle allianser som eier space i 0.0 vil delta i denne krigen, på en av sidene.

 

 

Molle's TS tale:

http://dl.eve-files...._ts_meeting.mp3

Ja, det er offisielt. Men det er en annen ting som også er offisielt nå, og det er at jeg (NightmareX) er nå i Dark-Rising i IT Alliansen nå:thumbup:, så ja, du kommer sikkert til å bli skutt på av meg da Varrakk.

 

Har nå vært i Dark-Rising i 19 dager, så ja, jeg besto trial perioden. Men ja, nå er det bare å forberede seg på shit load med action.

 

Lenke til kommentar

Da var det offisielt.

IT/SC/Drone Fags starter en stor offensiv mot Northern Coalition denne uka.

Alle allianser som eier space i 0.0 vil delta i denne krigen, på en av sidene.

 

 

Molle's TS tale:

http://dl.eve-files...._ts_meeting.mp3

Ja, det er offisielt. Men det er en annen ting som også er offisielt nå, og det er at jeg (NightmareX) er nå i Dark-Rising i IT Alliansen nå:thumbup:, så ja, du kommer sikkert til å bli skutt på av meg da Varrakk.

Kan det stemme at dere befant dere i P3EN sånn ca rundt midnatt i går eller.

BFF :whistle:

Lenke til kommentar

Da var det offisielt.

IT/SC/Drone Fags starter en stor offensiv mot Northern Coalition denne uka.

Alle allianser som eier space i 0.0 vil delta i denne krigen, på en av sidene.

 

 

Molle's TS tale:

http://dl.eve-files...._ts_meeting.mp3

Ja, det er offisielt. Men det er en annen ting som også er offisielt nå, og det er at jeg (NightmareX) er nå i Dark-Rising i IT Alliansen nå:thumbup:, så ja, du kommer sikkert til å bli skutt på av meg da Varrakk.

Kan det stemme at dere befant dere i P3EN sånn ca rundt midnatt i går eller.

BFF :whistle:

 

Jeg var der, er der fortsatt :)

Lenke til kommentar

Jeg var med i en ganske bra fight i KQK den 12 april. Jeg er i en Tempest med maaaaaaaasse alpha strike :D.

 

Her er en oversikt på hvordan den kampen gikk: SC vs NC.

 

Jeg fikk meg selv 24 nye kills i da. Og det var egentlig litt lite siden jeg brukte halve tiden på å vente pga lagg :(. Så kunne sikkert ha hatt 50-60 kills hadde det ikke vært for laggen. Laggen i X-70 ca 1 uke siden da vi hadde over 1000 spillere i local var faktisk en del bedre enn det som var i KQK med 600-700 spillere.

 

Her kan du se hvilke kills jeg fikk i fra KQK: NightmareX's Stats.

 

Vi hadde også en NC Titan taklet i går. Den var på tur å bli bumpet ut av POS'en den var i siden vi hadde passordet til POS'en. Så NC reset'et passordet på POS'en i all hastverk og bumpet da Titan'en laaaaaaaangt av gårde. Men Titan piloten logget av med aggro da, så vi hadde 15 minutt på oss til å ta den ned, som da var litt bortkastet med ingen capital ships klare.

 

Så langt ser det ut til at SC dreper mest, og det kan du finne ut med å se på denne linken her: Northern Crusade. Denne siden er ikke en ren killboard. Den viser bare hvor mye vi har drept og hvor mye damage i isk osv vi har gjort på NC.

 

De siste dagene så har det sett ut til at NC har vært en del outnumbered. Hvordan føles det å bli det når dere selv egentlig elsker å blobbe noen 2-3 til 1 :lol: ?.

 

Jaja, dere får smake deres egen medisin heh.

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...