Gå til innhold

EVE-online - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

header.jpg

 

Utvikler: CCP Games

Utgiver: CCP Games

Distributør: Atari/Valve/Mobius Games

Plattform: PC og Mac

Sjanger: Sci-Fi, MMO

Spillets hjemmeside

Pris: 14.99$/mnd

 

 

EVE Online is set in space, in a far away future, in a world of unprecedented depth and magnitude. Your aim is to establish yourself as a major mover and shaker, trusted by your friends and respected by your enemies. Your means of accomplishing this will lie in your business acumen, social skills, Machiavellian thinking and cunning combat strategies. To back that up, you have access to an array of sophisticated equipment, deadly weapons, state of the art spaceships and connections to mega-corporations and crime syndicates.

 

EVE Online is in many ways different than other massively multiplayer games on the market today. The setting is Science Fiction, whereas most current offerings are Fantasy based. EVE does not employ sharding or instancing to split content and resources between players. This means that all players can interact with each other if they choose to do so. It also means that if you are famous in EVE, you are known by the EVE community, not by the population of one game server.

 

CCP

 

 

 

Endret av Simoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Startet selv med EVE-Online i januar 2004. Det er jaggu et krevende spill for nybegynnere og PVP-en kan være utilgivende for den som taper.

 

Ser virkelig fram til den nye gratisekspansjonen i mars, spesielt med tanke på T3 og de tusenvis av nye solsystemene en kan utforske. Blir spennende og se om det blir slått nye rekorder på Tranquility i samme slengen!

Lenke til kommentar

Jeg startet å spille EVE for en fjorten dagers tid siden og jeg stoooor koser meg! detta ryker av kvalitet og gjennomtanke! alle som liker space/star trek og likn burde ihvertfall teste det hvis de liker MMO spill.. Det er en mildt sakt bratt læringskurve men det er bare gøy :rolleyes: Etter fjorten dager har jeg bare så vidt skrapet på overflaten av hva som er mulig, gleder meg no så inn i #¤ til den nye oppdateringen!

Lenke til kommentar

Endelig så kom rett tråd^^

 

Ja har spilt eve ett par måneder nå, sitter i en Zealot å venter på Heavy Pulse II :D

 

Men spillet er utrulig fritt, man kan liksom gjøre hva fankern man vill så å si, er med i Norcorp Tech atm. Veldig hyggelige folk :)

Lenke til kommentar
Endelig så kom rett tråd^^

 

Ja har spilt eve ett par måneder nå, sitter i en Zealot å venter på Heavy Pulse II :D

 

Men spillet er utrulig fritt, man kan liksom gjøre hva fankern man vill så å si, er med i Norcorp Tech atm. Veldig hyggelige folk :)

 

ÅY! :) hvem er du i Corpet da? er også med i NorCorp Tech, "Cadian Smith" her :)

Lenke til kommentar
Spiller trial for øyeblikket. Det er artig, men utrolig avansert. Tror det blir mer gøy når (hvis) jeg når høyere nivåer, og kan bygge større skip, blir skikkelig misunnelig på noen av de store skipene. Det som imponerer meg mest er den gigantiske verdenen.

 

Ja det er rett å slett enormt..

Husker da jeg var n00b.. eller er det enda etter min mening xD..

 

Var virkelig en bratt lærekurve..

2335016192_6003c39c4c.jpg

 

ÅY! :) hvem er du i Corpet da? er også med i NorCorp Tech, "Cadian Smith" her :)

Ey!

Nukedeath her! :D

Lenke til kommentar
Spilte det veldig mye i 2007 litt i 08.. Det er utrolig hjelpsomme folk i EVE :) Husker i "noob stadiet mitt" så ba jeg om hjelp med et oppdrag og der fikk jeg hjelp med 4-5 oppdrag + ganske mye ISH :)

Faktisk veldig sant det der.. noen ganger når jeg kjeder meg så bruker jeg faktisk å hjelpe nybegynnere selv :)

Lenke til kommentar

Godt å høre at det er flere som spiller dette fantastiske spillet her på gamer.no.

 

Mitt ingame navn er Simoz, er med i corpen Connoisseurs of fine asian ladies. Har spilt i ca 4 år. Flyr som oftest rundt i en Claymore eller Typhoon

 

Norcorp er basert i Stain? Kanskje vi sees plutselig :D

Lenke til kommentar
Godt å høre at det er flere som spiller dette fantastiske spillet her på gamer.no.

 

Mitt ingame navn er Simoz, er med i corpen Connoisseurs of fine asian ladies. Har spilt i ca 4 år. Flyr som oftest rundt i en Claymore eller Typhoon

 

Norcorp er basert i Stain? Kanskje vi sees plutselig :D

Husker ikke hvor vi er basert..

men er stor medlemstrafikk i Taru pga LvL 4 mission agenter der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...