Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
What will happen if one person tries to prevent something from happening? ..

 

It will happen, no!?! ..

 

What will happen if one person tries to prevent one person from preventing something from happening? ..

 

I could write on, could I not?!? ...

 

Get what I am proclaiming; or do not! :p

 

Bundy, jeg har funnet sjelefrenden din.

Lenke til kommentar

En mann går inn på et horehus og spør madamen: ” Hva får jeg for 100 kroner?”

”Gå opp på loftet” sier madamen. ”Det er en jente til deg der”

 

Mannen går så opp på loftet. Han kan så vidt se jenta som ligger på senga i mørket, men begynner å knulle ha seg med henne uansett.

Så, til hans store forferdelse merker han at det renner noe ekkelt slim ut av munnen og nesen.

Mannen løper ned og skriker ” jeg vil ha tilbake pengene, den jenta må være syk, hun har noe som kommer ut av munnen og nesa!”

 

”Oj, jeg beklager så mye! Her har du pengene tilbake!” sier damen og gir mannen pengene”.

 

Etter at mannen forlatt horehuset, tilkaller hun assistenten sin og sier

”Hør her, ” sier hun. ”Du må ta deg en ny tur på likhuset og stjele et nytt lik. Det på loftet er fullt”

 

 

 

Takk for meg.

Endret av Neptjune
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den likte jeg! Takk. Det er sjelden jeg hører en vits som er ekkel nok til å interessere meg.

 

Ellers har jeg begynt på Dragon Age: Origins. Som vanlig brukte jeg en evighet på å skreddersy utseendet til hovedpersonen, for i alle vestlige rollespill er karaktermodellene så grusomt stygge at det krever en viss kunstferdighet å snekre sammen en fyr som ikke ser ut som om foreldrene hans var søsken. Jeg tok en Dalish Elf, da jeg liker alver men ikke er så veldig keen på å se dem bo i slummen, og warrior som klasse. Før kommentarene om at alvene egner seg best som magikere kommer; jeg pleier å velge de minst egnede sammensetningene på trass, jmf. min high elf-kriger i Oblivion. Dverger, orker og disse typiske melee-rasene kan gå og henge. :cool:

 

Selve gameplayet er greit nok. Kampsystemet minner meg mye om Final Fantasy XII; trykk på en knapp og karakteren gjør resten. Det at man kan mappe spesialangrep til knappene gjør at det ikke føles så passivt som det kunne vært. Liker også hvor lett det er å bytte mellom å bruke alle karakterene i laget; det motiverer virkelig til å strategisere med forskjellige builds, og det synes jeg er noe av det mest stimulerende. Merker f.eks. at jeg sårt trenger en god lockpicker, for jeg får ikke åpnet noe som helst...

 

Det jeg kanskje liker best er scriptet og stemmeskuespillet, spillet er virkelig godt skrevet og fortalt. Dessverre blir det litt utlignet av slapp regissering uten sans for detaljer, som bryter illusjonen ved at alt som ikek er i fokus virker stivt og unaturlig. Når man f.eks. blir fortalt Dalish-alvenes historie foran en forsamling barn, så står alle barna stive som statuer og hører på, der de burda ha fiklet med hendene, svaiet med hoftene, klødd seg i håret, pillet seg i nesen osv. Dette er bare et eksempel, men det er noe som går igjen i mange scener.

Lenke til kommentar

Når har Batman Arkham City slippdato? Jeg må ha ferie.

21. oktober. >_>

 

Ah. Da får jeg be om fri uka etter.

 

Sitter på en B&B i en Hutong i gamlebyen i Beijing. Klokken er 21 her nå. Har vært på en hel haug med turistattraksjoner, så nå begynner vi å bli ferdige med å se på fine kinesiske gamle bygg osv. Neste stopp er Pingyao på Torsdag, og den kinesiske mur i morgen :)

 

Håper du har det bra, det høres sånn ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...