Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Student vant 92 millioner kroner - vil betale ned studiegjelda - Herlighet, er det lov å så latterlig med flaks? :ohmy:

Det var da som... Merker jeg ble litt sjalu nå. Vil også vinne mer enn 50 kr. T.T Høres jo ikke ut som han trenger pengene en gang. Kunne trengt en million jeg. Men bra det var en på min alder som vant og ikke en gammel gris som bruker pengene på sprit og horer i Bulgaria.

 

Det meste jeg har vunnet er 500kr på et flaxlodd. Er enig med deg i at det er flott at det er en ungdom som har hele livet foran seg som har vunnet, men kan jo ikke unngå å bli ufattelig sjalu :p

 

Hadde jeg vunnet 92 mill hadde jeg gladelig gitt deg en mill RoR.

Lenke til kommentar

Da var Fire Emblem: The Sacred Stones rundet. Med det har jeg rundet mitt femte FE og det er heller ikke flere som er offisielt oversatt til engelsk, så i fremtiden må jeg gyve løs på fanoversettelsene. Det blirk nok en stund til for jeg har nok av andre SRPGer på lista, da særlig Tactics Ogre: Let Us Cling Together som Gamer skrev en en så fin anmeldelse av.

 

Men jeg tror jeg sparer den til juleferien. I kveld tenkte jeg kanskje prøve Dragon Age: Origins hvis jeg får tid, omsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...