Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

1920x1200 er betre enn t.d. 1920x1080 (òg kjend som 1080p/i om det er ein TV-skjerm), fordi ein AR på 16:10 er optimalt for auga dine på kort avstand. Om du vil ha høgare oppløysing kan du sikkert finne ein monitor med 2560x1600 (framleis 16:10).

 

In other news, fikk nettopp vite kor eg skal ha skulepraksis i år ... Ikkje heilt der eg håpte. Staden er litt out of the way, men, hey, skulen vart opna i 2006 og er "heildigital", så det kan jo verte bra.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er eit par skuler smekk i sentrum, som er veldig greie med høve til logistikken. Ellers er det ein skule der Eplefe (og no venninna hennar) gjekk/går, som eg kunne tenkje meg å sjå litt nærare på - den er ikkje så mykje lettare å kome seg til, men eg veit i alle all nøyaktig kor den er, og har ein ekstra grunn til å vere der.

 

Trur det går skulebuss til den skulen eg no skal på, då, og det kunne faktisk ha vore ganske mykje verre, når eg ser på lista over skulene folk skal til.

Lenke til kommentar

1920x1200 er betre enn t.d. 1920x1080 (òg kjend som 1080p/i om det er ein TV-skjerm), fordi ein AR på 16:10 er optimalt for auga dine på kort avstand. Om du vil ha høgare oppløysing kan du sikkert finne ein monitor med 2560x1600 (framleis 16:10).

 

In other news, fikk nettopp vite kor eg skal ha skulepraksis i år ... Ikkje heilt der eg håpte. Staden er litt out of the way, men, hey, skulen vart opna i 2006 og er "heildigital", så det kan jo verte bra.

 

Jeg har problemer med å finne en 27" med 16:10 til en rimelig pris :/

Lenke til kommentar

Er eit par skuler smekk i sentrum, som er veldig greie med høve til logistikken. Ellers er det ein skule der Eplefe (og no venninna hennar) gjekk/går, som eg kunne tenkje meg å sjå litt nærare på - den er ikkje så mykje lettare å kome seg til, men eg veit i alle all nøyaktig kor den er, og har ein ekstra grunn til å vere der.

 

Trur det går skulebuss til den skulen eg no skal på, då, og det kunne faktisk ha vore ganske mykje verre, når eg ser på lista over skulene folk skal til.

 

Ah, ok. Logistikk kan fort bli slitsomt!

 

Noen som føler de har gjort seg opp en mening om den nye Mastodon-plata? Jeg elsker den. Den er forbanna heftig!

Lenke til kommentar

Noen som føler de har gjort seg opp en mening om den nye Mastodon-plata? Jeg elsker den. Den er forbanna heftig!

Et av deres beste album spør du meg, herlig ;)

 

Er her jeg svikter litt, ettersom jeg ikke har hørt noen ordentlige album fra før Crack the Skye (som jeg elsker). Men ja, The Hunter faktisk helt rått.

Tenkte jeg skulle la være å plukke den opp på CD siden jeg har Spotify der jeg trenger det, men denne vil jeg ha i fysisk kopi.

Lenke til kommentar

Aa vaere uten internett i leiligheten fram til 17. oktober er utrolig kjipt.

Derimot, naar jeg fant Singularity liggende paa laptopen klar til aa innstalleres (ja, det er fyfy aa laste ned, men jeg er glad for at jeg gjorde det, for ellers hadde jeg aldri spilt det. Kan alltids betale senere.), et spill jeg saavidt hadde hoert om, saa ble tilvaerelsen litt bedre. At det kjoerer med akseptabel fps paa laptopen er heller ingen uting.

 

Naar jeg i tillegg anskaffer meg boken World War Z, saa glemmer man helt mangelen paa internett. Fantastisk bok saa langt. Anbefales paa zhe zherkeste.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...