Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra at det ikke er bare meg som har problemer :D Håper IW kjapper seg med patch, de var jo raskt ute med patch til PS3.

For tiden kan ikke venner joine gamen og jeg kan ikke joine andre sine, DirectX krasjer hvert andre minutt, spesielt før og etter en match og har en lagg som varer i 30-40 sec. med en gang jeg starter spillet.

Kryss fingrene for patch alle sammen!

Lenke til kommentar

En av de tingene jeg synes var litt pussig;

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

var hvordan Price og Soap kunne vite at Shepherd var "gal, da de befant seg et helt annet sted som angivelig ikke hadde noen ledetråder rundt Makarov eller Shepherd?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rett etter at Ghost blir skutt av Sheperd, eller mens de fâr bensin/sprit tömt over seg hörer man Price pâ radioen som sier at de har blitt ambushed av Sheperds menn og at de ikke mâ stole pâ Sheperd.

 

For de som har PC versjonen, add meg pâ Steam for de som vil spille: joyu12

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ah, fikk bare med meg at de sa at Shephard var forræder, ikke at de hadde blitt angrepet
Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Heh, jeg bruker Scar jeg og.

Men det er så forferdlig lite ammo på den.

Hvis du bruker Scavenger perket så plukker du raskt opp nok ammo fra de du drepet til å klare deg helt til du blir drept. SCAR-H er et fantastisk våpen, men med veldig lite magasin synes jeg :(

 

Note to self: Riot Shield er ikke 100% skuddsikkert (men jævelig morsomt)

Helt enig. Utrolig gøy å løpe rundt med skjold og se folk prøve febrilsk å skyte deg mens du smasher de eller tiltrekker deg oppmerksomhet så kompisene dine kan kverke dem.

 

Den ungen har et alvorlig problem...

 

Hehe... Syns det er veldig moro med alle de som bruker skjold. De ser litt dust ut... :p

Bare å skyte dem i føtterne eller hoppe over dem og tre kniven i ryggen på dem. :whistle:

 

I SP vet jeg det går an å stunne fiendene (og dermed få nok tid til å løpe rundt de) med å bruke kniven på de når de har skjoldet ute, fungerer dette i MP også?

Tidvis. Har opplevd at folk har prøvd å knive og ikke fått det til pga skjoldet, og at folk har knivet meg igjennom skjoldet. Det varierer.

 

En av de tingene jeg synes var litt pussig;

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

var hvordan Price og Soap kunne vite at Shepherd var "gal, da de befant seg et helt annet sted som angivelig ikke hadde noen ledetråder rundt Makarov eller Shepherd?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Rett etter at Ghost blir skutt av Sheperd, eller mens de fâr bensin/sprit tömt over seg hörer man Price pâ radioen som sier at de har blitt ambushed av Sheperds menn og at de ikke mâ stole pâ Sheperd.

 

For de som har PC versjonen, add meg pâ Steam for de som vil spille: joyu12

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Ah, fikk bare med meg at de sa at Shephard var forræder, ikke at de hadde blitt angrepet

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En liten ting som slo meg var at Price og Soap ble ettersøkt av Shepherd som forrædere. De to var da vitterlig britiske statsborgere (siden SAS er en britisk militæravdeling), og har dermed ingen troskapsbånd til USA!

 

Hva er egentlig fordelen med Holographic Sight vs Red Dot? Synes bare HS har altfor stor rød dott som er i veien..

Helt enig. Umulig å se noe særlig på lengre avstander med holographic. Holder meg til SCAR-H med rødpunkt, AT4, Scavenger og Scrambler.

 

Er for øvrig latterlig gøy å skyte ned fientlige UAVer, helikoptre og Harriere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...