Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Ser at det er flere som er i Prestige rank 10, er ikke det litt tidelig? Er vel ingen som har klart det, foruten om å bruke hack heller noe?

Spørs hvilken plattform du snakker om, men det er jo folk som har hatt det lovlig på konsoll i 2-3 uker allerede. Og hvis jeg husker riktig så ble ikke de lovlige re-settet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det er nok fullt mulig det. Selv er jeg på level 44 etter i underkant av 20 timer spilling, og jeg er langt ifra den beste og den som har spilt mest.

 

Hmm, da må de ha spilt noe jævlig mye, kan ikke gjort annet enn å spille spillet siden det kom ut. Men sånn du er klar over det, selv om du er i rank 44, så er det en stund til rank 70, siden du snart har fått 1 million xp, men høyeste rank er ca 2,5 millioner xp.

 

Og at da noen har klart å allerede komme i prestige 10, fatter jeg ikke helt. :p det vil da si at de har fått ca 2,5 millioner xp gange 10 blir ca 25 millioner xp.

 

Okey, nå er jeg ikke den beste i spillet, så er ikke den beste sammenligningen. Men uansett, har fått litt over en million xp, og har spilt ca 24 timer. Kan fort regne ut at det blir mange timer hvis jeg skulle klart å komme i Prestige 10 med rundt samme hastighet som nå.

 

Og en annen ting som irriter meg litt er at IWNET avogtil suger å lage reddferdige lag, bare se bilde:

 

 

 

Er vel ikke bare jeg som ser forskjellen på lagene der, eller? :p

 

Erik: Gjelder PC versjonen her ihvertfall.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar

Hahah, fikk seriøst den sykeste fragen ever nettopp. Var på airport, drepte to stykk, stakk ned trappa med flyet, kasta en flash inn vinduet i andre etasje og BAM, rett i hodet på en. En stykk kill. Fy faen jeg lo høyt :!:

 

Gjorde det samme i går, på Favela. Så en fyr som løp rundt et hjørne, hev en granat over hjørnet der jeg trodde fyren ville dukke opp, og BAM - headshot!

Lenke til kommentar

Føler ikke de lvl'ene er representativ for hvor god du er og hvor rettferdig lagene er! Jeg er nå lvl 55 eller noe slikt, å jeg er langt bedre enn mange som allerede er kommet til første prestige! Er også mange som er bedre enn meg som ikke har fått spilt spillet så mye enda, som har lavere lvl enn meg igjen!

 

Så rettferdig å rettferdig ;-)

Lenke til kommentar

Det det er vel heller ikke ment til p være noen representasjon av spillerens evner, men heller for å gi spilleren en følelse av progresjon. Om man kommer seg fra level 1 til 40 på to dager er jo det flott og det betyr jo at han vet litt av va han driver med, men det handler ikke om å vise hvor god man er. Min teori.

Lenke til kommentar

Challenges får deg til å fyke mye fortere opp i gradene ja, men jeg har egentlig mer eller mindre ignorert dem. Jeg gjør selvfølgelig de som gir meg mer saker til våpnene mine, men jeg gidder ikke sprenge 15 biler, hoppe ned fra ett tak og løpe 26 kilometer. Det er slikt som kommer mens jeg spiller. Gikk meg litt lei av å jakte på challenges i COD4, så akkurat den delen har jeg brent opp.

Lenke til kommentar
Gjorde det samme i går, på Favela. Så en fyr som løp rundt et hjørne, hev en granat over hjørnet der jeg trodde fyren ville dukke opp, og BAM - headshot!

 

Hehe, det som var så morsomt i mitt tilfelle var at jeg rømte ned for å regenerere helse, men kastet en stun inn for å kjøpe meg litt ekstra tid. Hadde egentlig ikke peiling på at det var noen som helst der oppe :p

 

Men nå vil jeg spille! Trening først, så skal det gekkes!

Lenke til kommentar

Er det noe jeg hater i MW er det de uendelige luft angrepene som kommer hvert 20 sekund. Jeg er nok på langt nok noen god MW spiller men jeg syntes det er ufattelig kjedelig og spawne rett i sikte til en sniper eller løpe 5 meter og få ett apache eller predator missile i hodet 4 ganger på rad.

 

:cry:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Det er en grunn til at man nå kan selv velge fritt mellom forskjellige våpenklasser som secondary weapon. Selv bærer jeg alltid på en Stinger rakettkaster (har ikke fått Javelin enda) kun for å ta knekken på helikoptre og fly før de får skutt en eneste kule. Det er lettere å få flyvende hjelpemidler i dette spillet, men det er også mye lettere å skyte dem ned.

Lenke til kommentar

trenger som regel to skudd for å ta ned flyvende hjelpemidler, hvertfall alt over harrier og cobra(første ubemannet helikopter, husker ikke om det er riktig) kan droppe flares i tilegg for å mislede hvertfall en rakett.

 

Og stinger har vel ikke to skudd med mindre du har Scavenger som Perk, eller noe annet jeg ikke har fått med meg.

 

Synes selv at Gift Crates = WIN! Spilte Domination på.... det brettet med huset... husker faen ikke hva det heter... gullfisk hukommelse ftw, back to topic, droppa crate, fikk passenger aboard helicopter som jeg OGSÅ har glemt hva heter /facepalm.

Gamet endte med at vi vant brutalt og fikk 36 kills 2 assist og 6 deaths(jeg fikk, ikke totalt hele laget :p ).

 

Kjører som regel Gift Crate, Sentry Gun og Harrier/Pave Low

 

Hadde også en litt annen opplevelse med Domination på Airport, just doing my business, løp rundt, holdt på å tape, og ble eid ganske hardt, VELDIG hardt, skjønte det ikke helt. så var gamet over, viste seg at ALLE de andre på laget mitt hadde forlatt gamet og det var meg vs 6 andre, uten at jeg la merke til det :p . Fikk cred av dem for å bli å gjøre ett forsøk :D

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

At jeg blir drept av en fyr ca tre sekunder etter at jeg drepte ham, blir bare helt feil. Jeg rakk å bevege meg tre-fire meter før han løp ut av en bygning ti meter foran meg, og visste nøyaktig hvor jeg var.

Enten hadde han tactical insertion eller så spawnet han i nærheten, visste akkurat hvor han var og hvor han daua, løp som faen og knerta deg, har gjort dette flere ganger selv :)

 

Selv synes jeg predator missile er ganske ræva, svært svært sjeldent at du greier å få mer enn en kill, er hvertfall det hos meg når jeg brukte den.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...