Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er veldig av og på. Spilte i et party med 7 andre nordmenn istad, og vi havnet på samme lag hele tiden. Var ikke hver gang alle kom inn i et spill, though, så det er definitivt rom for forbedring.

 

Kan jeg pliiis få Steam-ID'n din? (A) om du spiller på pc da :p

Endret av liland10
Lenke til kommentar

Finner Special Ops veldig morsomt innimellom. Driver på en bane nå hvor jeg skal sloss mot en haug snipere, dusiner med leiesoldater og noen par juggernauts. Prøvern på hardnend nå, men de juggernautene kommer alltid når jeg er ferdig med alle andre fiendene i området og ikke overhode er klar for dem. Finner snipern eneste brukebare skytevåpnet mot dem til nå.

 

Hvis noen vil spille Special Ops på Live med meg så bare add gamertagen min. Gjerne send melding til meg om. ;)

Lenke til kommentar

Hehe... Syns det er veldig moro med alle de som bruker skjold. De ser litt dust ut... :p

Bare å skyte dem i føtterne eller hoppe over dem og tre kniven i ryggen på dem. :whistle:

 

 

Haha, eller kjenne på frustrasjonen deres når man kaster en stun-granat foran dem og bedagelig kan labbe rundt dem. Det er givende, det.

 

 

BTW: Hva spiller folk MW2 på? Er på xbox selv. Jakartabebopp er gamertag.

Endret av ElRein
Lenke til kommentar

Si ifra når noen får et game winning kill ved å slippe en care package i hodet på en motstander.

 

Ja, det er en challenge.

Første gangen jeg brukte den drepte jeg meg selv... Burde vært en challenge det også: "Inverted care package"

 

Game winning kill??? Det skal vel rimelig mye til :) Da må det eventuelt være å sette opp en arrangert match, alt for usannsynlig å få til noe sånt uten det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...