Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har merket at Pawe Low ikke gjelder på killstreaken, da jeg fikk fire-fem kills med den fikk jeg enda ikke Chopper Gunner før jeg hadde drept to "for hånd".. Gjelder Sentry Gun?

 

Jeg opplevde det samme som deg i går, Mokko.

 

Min teori er at den ikke teller på killstreak rewards, men på den totale killstreaken.

Lenke til kommentar

Man får den jo fra en airdrop, så jeg er ikke helt sikker. Pawe Low som man ikke får fra airdrop gjelder heller ikke, så..

Hva er det du sier? Du får Pave Low fra en Care Package, men du er ikke het sikker?

Alt som kommer ut av en Care Packagge gjelder ikke mot å låse opp videre killstreak "angrep".

Lenke til kommentar

Man får den jo fra en airdrop, så jeg er ikke helt sikker. Pawe Low som man ikke får fra airdrop gjelder heller ikke, så..

Hva er det du sier? Du får Pave Low fra en Care Package, men du er ikke het sikker?

Alt som kommer ut av en Care Packagge gjelder ikke mot å låse opp videre killstreak "angrep".

nei, han mener at kills fra pave low ikke teller på killstreaken din. jeg vet ikke om sentry guns teller eller ikke, med det er vel bare kills fra care packages som ikke skal telle?

Endret av Såpe
Lenke til kommentar

Man får den jo fra en airdrop, så jeg er ikke helt sikker. Pawe Low som man ikke får fra airdrop gjelder heller ikke, så..

Hva er det du sier? Du får Pave Low fra en Care Package, men du er ikke het sikker?

Alt som kommer ut av en Care Packagge gjelder ikke mot å låse opp videre killstreak "angrep".

 

Ser at innlegget var litt dumt formulert, ja. Jeg mente at når man får fem kills = Sentry Gun, så må man kastte ut en fakkel-greie - lik som den man hiver ut for Care Pack - for å så få Sentry Gunnen i en pakke fra et helikopter, lik Care Packagen. I og med at det står noe sånt som "Killstreaks you get from air drops does not count towards your killstreak count." noen ganger når man laster inn spill, så lurte jeg på om Sentry Gunnen, som man jo får gjennom en slags air drop (men ikke gjennom CP eller Emergency Airdrop), gir deg kills som teller på killstreaken din. Altså kort og godt om Sentry Gunnen teller på killstreaken din.

 

Som sagt teller ikke Pawe Low, selv om man får den på "vanlig måte".

 

I <3 Heartbeat Sensor!

 

Jeg óg. Har den ultimate Ninja-snikeclassen med SCAR-H m/lyddemper + HBS, Bling, Cold Blooded og Ninja. Umulig å bli sett, og mens man selv kan se andre. :love:

Lenke til kommentar

Man får den jo fra en airdrop, så jeg er ikke helt sikker. Pawe Low som man ikke får fra airdrop gjelder heller ikke, så..

Hva er det du sier? Du får Pave Low fra en Care Package, men du er ikke het sikker?

Alt som kommer ut av en Care Packagge gjelder ikke mot å låse opp videre killstreak "angrep".

 

Ser at innlegget var litt dumt formulert, ja. Jeg mente at når man får fem kills = Sentry Gun, så må man kastte ut en fakkel-greie - lik som den man hiver ut for Care Pack - for å så få Sentry Gunnen i en pakke fra et helikopter, lik Care Packagen. I og med at det står noe sånt som "Killstreaks you get from air drops does not count towards your killstreak count." noen ganger når man laster inn spill, så lurte jeg på om Sentry Gunnen, som man jo får gjennom en slags air drop (men ikke gjennom CP eller Emergency Airdrop), gir deg kills som teller på killstreaken din. Altså kort og godt om Sentry Gunnen teller på killstreaken din.

 

Jeg er ganske sikker på at alt du får fra lufta i pakker ikke teller på Killstreaken din, tror ivertfall det :huh:

Endret av liland10
Lenke til kommentar

I dag fikk jeg 9-0, 11-0 og 8-0 i mine tre første S&D-matcher :D Begynner virkelig å få dreisen på dette, akimbo G18 er rett og slett for bra kombinert med en Thermal-scoped Intervention.

 

Men da jeg skulle spille Headquarters for å låse opp noen nye attachments til F2000 gikk det virkelig dårlig, alt er jo bare helt kaotisk! Får maks 3 kills før noen kommer bakfra og voldtar meg, noen som har noen tips til hvordan man skal kunne få seg noen ordentlig høye killstreaks?

Lenke til kommentar

Er mappet Rust ekslusiv til en spesiell type gamemode?

Har jo spilt meg opp til 39 nå, og har spilt som regel TDM, Merc TDM, Domination og småprøvd noen av de andre gamemodene, men jeg har _aldri_ fått spilt på mappet rust :huh:

 

Noen som vet noe?

 

Rust er et lite map, altså den spilles på gamemodes med få folk. Har bare spilt den på 3rd person, men tenker den kan spilles på alle gamemodes med 8 eller mindre spillere.

Lenke til kommentar

Har du litt skill, så er hq helt klart beste måten å ordne seg fete killstreak's!

 

Kan virke litt kaotisk til å begynne med, men når du lærer deg "systemet" og hvordan folk flest beveger seg, er det ikke noe problem å være katten som jakter på musa!

 

Selv fatter jeg ikke at folk gidder å spille SD! Er jo mere venting enn det er spilling jo. Som en ikke venter nok i gamelobby fra før! :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...