Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

S&D er selve definisjonen på skills i MW2.

 

Mens du i så og si alle andre gamemodes kan instant-spawne (forresten er spawnsystemet forferdelig), må du virkelig kjempe i S&D, og hvert kill teller. Dette med bombeplantingen hindrer for mye camping, i tillegg til at killcammen hindrer folk i kunne campe på de samme spotene i hver runde.

 

Ja, og om du har skills er det utvilsomt den raskeste måten å ranke på (bortsett fra om du kjører pure challange-hunting)

Lenke til kommentar

(forresten er spawnsystemet forferdelig)

 

Å gud ja. Hva i allverden har de gjort med spawnesystemet. Jeg mente de har skrytt av dette systemet i tillegg. At du nå skal kunne spawne i nærheten av teammates, men utenfor fare. Dette er det desidert største irritasjonsmomentet i spillet so far. Har ikke tallet på hvor mange ganger jeg har spawnet på helt idiotiske plasser.

Den desidert dummeste jeg har møtt so far var når jeg skjøt en kar, sprang forbi punktet der han stod, for akkurat se en kar spawne der i det jeg passerte. Selvfølgelig ble jeg drept. Så på killcamen og ser at det er samme karen jeg nettopp drepte som spawnet på samme plass. Hans eget like var faktisk ikke falt til bakken før han spawnet på nytt. Har heller ikke tallet på hvor mange ganger jeg har spawnet sammen med en fiende, enten foran eller bak. Greit om jeg er bak, ikke fullt så moro om jeg er foran.

Lenke til kommentar

S&D er selve definisjonen på skills i MW2.

 

Mens du i så og si alle andre gamemodes kan instant-spawne (forresten er spawnsystemet forferdelig), må du virkelig kjempe i S&D, og hvert kill teller. Dette med bombeplantingen hindrer for mye camping, i tillegg til at killcammen hindrer folk i kunne campe på de samme spotene i hver runde.

 

Ja, og om du har skills er det utvilsomt den raskeste måten å ranke på (bortsett fra om du kjører pure challange-hunting)

Jeg må si jeg er veldig uenig at dette er definisjonen på skills! Ja det krever litt å spille SD, men en forferdelig møkka modus spør du meg ;-)

Men vi er alle forskjellige, å jeg mener det er x antall ganger mere skills om du er god i domination, hq og demolition eller hvordan i herrens navn det skrives!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg spawna oppå en granat som sprengte akkurat i det jeg spawna igår. ^_^

Du spawnet på en granat som løp avgårde i det du spawnet i går? Sikker på at den ikke rullet? Eller.. sprengte?

 

^_^

Jeg har ingen anelse hva du snakker om.

Lenke til kommentar

spawnsystemet på domiantion på en bane jeg ikke husker navnet på, med det er et stort hus i midten, må være noe av det mest idiotiske av alt. om fienden har b, så blir det umulig å ta den, fordi når de dør spawner de 1 sekund etter rett ved b og kan lett drepe alle som prøver å ta den. i tillegg til at hvis du har b på den banen, er det ikke vanskelig å holde c heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...