Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!


Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

  1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

    • På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å være sånn med meg og, men jeg har sluttet med UAV til fordel for det helikopteret der man styrer gunneren. Husker ikke hva den heter i farta. Er så bittert å ikke ha noe sånt når man først får en skikkelig god killstreak.

Enig, var en stund jeg kjørte UAV, UAV Jamming, Predator Missile, så topp reward etter fem kills, var litt irritert når jeg en sjelden gang klarte helt opp til 10-13 kill streak og sluttet å få noe etter femte killen

Lenke til kommentar

Pleier å variere hva jeg bruker, ut fra hvilken gametyper jeg spiller. I team deathmatch er det greit med choppergunner/AC130 for kills, men i f.eks. domination og HQ er det greit å legge et airstrike/harrier/stealth(B2) over HQ eller et av flaggene i domination. Selv har jeg alltid emergecy airdrop. Pleier som oftest å ha fullt lag av venner, så da tar jeg det beste selv(er nesten alltid et chopper, airstrike, chopper gunner eller AC 130. Resten pleier å være UAV eller anti-UAV. Pleier å gi stort utfall i matchen med emergency airdrop.

 

Selv bruker jeg alltid Scar-h og stinger, bruker scavenger pro, stopping power pro og steady aim pro. Skyter ned UAV og anti-UAV med et magasin SCAR. Stinger bruker jeg på helikoptre og harrier/AC 130. Det andre laget pleier å bli ganske fortvilet :D

Lenke til kommentar

Kjører UAV, Harrier og Pave Low selv. Når de to siste aktiveres omtrent samtidig (noe de som regel gjør, ettersom Harrier-en som regel garanterer noen drap) så er det en snarvei til 5-30 kjappe drap. Fantastisk undervurdert og en anelse ubalansert. Hadde 39-2 på Wasteland med dette en dag.

Samme kjører jeg, fungerer utmerket!

Men for tiden kjører jeg bare gjennom så jeg skal få ferdig alle challangene, går latterlig tregt å lvl opp når du er kommet til 64! jiiizes. blir nok ingen prestige i dette spillet på meg! Å hva er det med å legge ak-47 til lvl 70? :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...