Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Ganske lite aktivitet her inne. Noen som spiller fortsatt? 

 

Har selv ikke spilt på flere måneder. Så en video fra sircon på testserveren for noen dager siden. Kunne ikke gjøre annet enn å le. avinstallerte spillet tvert da det råder ingen tvil hos meg hvilken retning WG tar sin mest populære tittel.

 

Kommer nok til å følge med på utviklingen vidre da. Har vel en knappe 9000 kamper på kontoen min, så har investert relativt mye tid i WoT. Og det er ikke å nekte på at spillmotoren egentlig er ganske smooth, ting fungerer veldig godt, grafikken er grei nok, spotting systemet er merkelig, men når man har lært det så gir det mye dybde å spille rundt.

 

Synd de fucker opp på alle andre plan; da spesielt arty og pay2win modellen.

Lenke til kommentar

Slutta å spille for flere mnd siden, etter ca 12.000 kamper.

 

Følger med av og til, i håp om at de skal gjøre det morsomt for andre en bots og totalt nybegynnere.

 

Mitt råd er å la folk starte på en intro server, hvor de må vise en snev av forståelse før de får komme over på annen server.

Da slepper man automatisk alle bots og trackpad spillere blant de som faktisk har lyst til å spille litt taktisk.

 

Men men... det blir vel neppe å skje...

Lenke til kommentar

Mitt råd er å vente noen måneder til før du begynner igjen. Det kommer nemlig nye oppdateringer fremover der blant annet arty blir forandret radikalt. Man skal ikke bli one shot killed like lett lenger derimot skal arty kunne ta ut moduler i en slags stunn. Ny grafikk kommer også i høst en gang. Match making skal også forbedres slik at kampene blir jevnere og slik at du slipper å spille med folk som er på et helt annet nivå.

Lenke til kommentar

[...] blant annet arty blir forandret radikalt. Man skal ikke bli one shot killed like lett lenger derimot skal arty kunne ta ut moduler i en slags stunn. [...]

 

Ja, moduler og stun er bra. Tracks, motor, crew... Stun effekt? Hva var det? 50% mindre movement?

 

Men WG har en løsning her selvsagt. Repairkits kan nå brukes flere gang i kampen. Premium kits har selvsagt mindre cooldown enn fattigmans-kit, i tilleg til sin passive bonus. 

 

Profits for battle: -396 000 credits

repairkits used: 8

Lenke til kommentar

 

[...] blant annet arty blir forandret radikalt. Man skal ikke bli one shot killed like lett lenger derimot skal arty kunne ta ut moduler i en slags stunn. [...]

 

Ja, moduler og stun er bra. Tracks, motor, crew... Stun effekt? Hva var det? 50% mindre movement?

 

Men WG har en løsning her selvsagt. Repairkits kan nå brukes flere gang i kampen. Premium kits har selvsagt mindre cooldown enn fattigmans-kit, i tilleg til sin passive bonus. 

 

Profits for battle: -396 000 credits

repairkits used: 8

 

 

Du betaler kun EN gang for den repairkiten du velger bruke samme hvor mange ganger du bruker den i løpet av kampen. Bruker du den ikke i det hele tatt, betaler du heller noe som helst. 

Lenke til kommentar

 

 

^^ Arty er ennå verre nå med den stun-dritten.

Du foretrekker muligheten for oneshots og 700++ skudd ellers? Man kan fjerne stun med medkit, og er arty det eneste som kan treffe deg trenger man ikke å gjøre stort.

 

 

Har null problem med arty i dag. Kos deg med å være stunnet halve matchen når det kommer du.

Lenke til kommentar

 

Null problem med det i dag? Haaaah

 

Ja? Bryr meg ikke i det hele tatt om arty i dag. Null problemer med å unngå å bli skadet noe særlig av arty hvis man vil unngå det.

 

 

Arty går ofte etter de beste spilleren på et team. Jeg hadde heller ikke noe problem med arty til å begynne med. Skjønte ikke hva folk klaget på.

Helt til jeg begynte å være den beste på laget. Da kunne gjerne 3 arty stå å vente på at jeg skulle komme ut fra cover. For min del betydde det at endel tanks ikke var verdt å spille lengre. Spesielt trege tanks, samt åpne tanks. 

Man ender ofte opp med å bli pinned-down av arty, samt at mange god posisjoner er no-go.

 

Det er bare tull at du kan unngå å bli skadet av arty, da spiller du ufattelig passivt eller så er du en litt under gjennomsnitt spiller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...