Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tok en pause på omtrent ett år, og det er stort sett det samme. Raskere spottingsystem er vel den største nyheten, samt noe endret fysikk. Justert presisjon kom vel for mer enn et halvt år siden.

 

Pause hjalp på å være lei av spillet, tross enorme mengder frustrasjon og generelt lei av dataspill er det fortsatt innmari moro.

Lenke til kommentar

Raskere spotting av fienden, forbedret minimap, fiende chat er nå slått av i randoms, så ingen flere spydigheter i kampen. Ellers så kommer svenske tanks i desember med en mekanisme hvor man kan bruke suspension til å heve/senke tanksen til å sikte med.

 

Ikke vært de største endringene, en del venter forsatt på arty endringer, men det lar vente på seg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Oh yes! Blir å spille denne mer fremover. Fine buffs her på en litt meh, 

men likevel morsom og annerledes premium vogn.

Litt mer fart, bedre på snap shotting og mange flere muligheter med

forbedret gun depression.

 

M4A1 Revalorise

  • Dispersion on hull traverse buffed to 0.16 from 0.18 (11% buff)
  • Dispersion on turret traverse buffed to 0.13 from 0.16 (19% buff)
  • Accuracy buffed to 0.35 from 0.36
  • Aim time reduced to 2.4s from 2.8s
  • Engine power increased to 550 hp from 460 hp (hp/t increased to 15.71 from 13.14)
  • Gun depression buffed to -10 from -7
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Maus broken, Type 4 & 5 broken.

 

SPG still broken. Have fun!

Maus? Er den god om dagen altså?

 

Har vurdert å komme tilbake etter lang lang pause, men utfra forumene så er det de samme problemene som alltid. SPG leker wack-a-mole, power creep med nye tanks og WG er like grådige som alltid.

Lenke til kommentar

 

Maus? Er den god om dagen altså?

 

Har vurdert å komme tilbake etter lang lang pause, men utfra forumene så er det de samme problemene som alltid. SPG leker wack-a-mole, power creep med nye tanks og WG er like grådige som alltid.

 

Maus har nå DPM over 2600, og 2s aimtime.

Maus er nå immun mot nesten alt utenom tier 10 TDer, og premium-ammo forfra.

Type 5 Heavy har en HE-kanon der standard-rundene er 1100 alpha, og premium-rundene har 1400 alpha.

 

Nylig lanserte WG en ny russisk tier 8 premium HT Objekt 252U, en tier 8 heavy tank med IS-mobilitet, 225 pen, 440 alpha, og 230+ effektivt panser når den er vinklet riktig. Sammenlign dette monsteret mot 110 (en tank som for ca 3 år siden var blant de beste tier 8 tankene), så kan du se hvor kraftig powercreep som har skjedd.

Endret av N o r e n g
Lenke til kommentar

 

 

Maus? Er den god om dagen altså?

 

Har vurdert å komme tilbake etter lang lang pause, men utfra forumene så er det de samme problemene som alltid. SPG leker wack-a-mole, power creep med nye tanks og WG er like grådige som alltid.

 

Maus har nå DPM over 2600, og 2s aimtime.

Maus er nå immun mot nesten alt utenom tier 10 TDer, og premium-ammo forfra.

Type 5 Heavy har en HE-kanon der standard-rundene er 1100 alpha, og premium-rundene har 1400 alpha.

 

Nylig lanserte WG en ny russisk tier 8 premium HT Objekt 252U, en tier 8 heavy tank med IS-mobilitet, 225 pen, 440 alpha, og 230+ effektivt panser når den er vinklet riktig. Sammenlign dette monsteret mot 110 (en tank som for ca 3 år siden var blant de beste tier 8 tankene), så kan du se hvor kraftig powercreep som har skjedd.

 

Ja Type 5H høres jo balansert ut, og så mye klaging om 252U på forumene om at i T8 matcher er det helt håpløst om dagen pga den...

 

Ikke noe spesielt poeng i å komme tilbake med andre ord?... :)

Lenke til kommentar

Maus er så broken at jeg kjørte tvers over feltet på Malinovka, stelte meg bak et hus, gjorde 9k damage blocked 3.5k damage, og døde, så klarte 14k+ combined (HT-15-4) enkelt.

De skulle ha buffet enten DPM eller armor, ikke begge deler.

Jeg har ikke BiA, og har rett over 10s i reload, det rakker opp damage FORT.

 

E-50M og E-50 har fått tilbake gammel mobilty! Fryd å spille igjen. Stealth buff.

Lenke til kommentar

Maus er så broken at jeg kjørte tvers over feltet på Malinovka, stelte meg bak et hus, gjorde 9k damage blocked 3.5k damage, og døde, så klarte 14k+ combined (HT-15-4) enkelt.

De skulle ha buffet enten DPM eller armor, ikke begge deler.

Jeg har ikke BiA, og har rett over 10s i reload, det rakker opp damage FORT.

 

E-50M og E-50 har fått tilbake gammel mobilty! Fryd å spille igjen. Stealth buff.

 

E50 har økt mobility...  Har de gjort noe med ground resistance eller noe som ikke er i patch notes? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...