Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

re-kjøpte T54E1

 

Tok for mange kamper, men endelig 2nd mark

 

http://wotreplays.com/site/2801813#ensk-lowlife555-t54e1

Job well done.

 

Klart ACE på denne for ikke så lenge siden jeg også (http://wotreplays.com/site/2793725#mines-bzerkverr-t54e1) , men er ikke i nærheten av 2.merke enda. Spiller ikke denne så ofte lenger, syns i grunn M46 Patton og Leo PTA som regel er morsommere.

 

Hvordan har du satt opp T54E1 i forhold til Utstyr & Crewskills?  Jeg sendte Crewet opp til T57 så jeg måtte begynne nesten på skratch igjen med T54'1  har kommet opp på 97% på 2. skill igjen nå, men ser det er rabatt på re-trening i dag, så det er mulighet for endringer hvis du har noen forslag som virkelig bør vurderes. 

https://1drv.ms/i/s!AiWSZzYdB66ag_RZk3YSXAmthbklAA

 

edit: fikk ikke satt inn bilde :-(

Endret av Mister-JG
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har spilt et par uker etter å ha hatt pause på ca 3 mnd. Klarer faan meg ikke vinne mer. Dritteam på dritteam. Ikke rart folk blir konspiratoriske.... WR har stupt noe helt vilt.

 

Mine siste 3 games, og siste uke:

 

post-42253-0-44233800-1469715800_thumb.jpg

 

 

3721 WN8 og 49% WR på 158 battles?  WTF!!!!!!!!!!!

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

Trenger hjelp til XVM via Quickybaby sin MOD. 

Har problemer med Hitlog ligger midt på skjermen, vanligvis forandrer jeg X til 200 fra 450, og alt er på plass igjen.. 

 

Men nå finner jeg bare backup config xvm, så uansett om jeg endrer så virker det ikke i spill... 

 

 

Noen råd???

Endret av Yippee
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

sry så posten din først nå :p

 

Blitt litt T110E5 i det siste, sjuk tank, men er så lett å spille i den...

 

T-57 foresten har blitt helt sjuk etter den ble HD, hadde en 8k damage game i går, blokka vel 2-3k også, dessverre ikke H-15-4 (som er 14k total damage done/taken/blocked)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg prøvde å få til 10 wins i går. Første kampen var ferdig kl 21:49 og siste kampen kl 00:59. Burde egnetlig ha gitt meg, men jeg ville ha reserves. Sen forelesing i dag, så det gikk jo fint sånn sett.

 

En av de bedre kampene var på lakeville der vi hadde masse T10 meds og en E 100. E 100 og noen andre T9 gikk valley, mens de allerfleste gikk inn mot byen. Så jeg i min WZ 111 1-4 bevedge meg også mot byen. Det som skjer er da at i valley så treffer løkene på en T-62a og en annen medium er at haugen med T10 meds snur og går for valley push når de praktisk talt allerede er i byen. Jeg legger ikke merke til det akkurat da fordi jeg spotter og blir spottet av fiender i byen og fokuserer på å ikke bli skutt i det øyeblikket. Fiendene går full ham av en eller annen grunn også så jeg og de andre i byen kan ikke stikke av.

I det jeg dør ser jeg at valleyløkene har klart å pushe nesten helt frem til cap, jeg leaver og tenker at vi sikkert vinner på caprush. Haha, nei. :(

 

Max tilt, trøtt, dårlig mm osv. Ikke spill tanks når du er slik, folkens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...