Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt på mange mnd'r, men scorpion var en av di jeg syntes var gøy dengang (antagelig før nevnte buff) så den kan vel ikke ha blitt noe dårligere, for maken til sniper skal du leite lenge etter. Hvis jeg skal dra det litt langt mener jeg den var på nivå med e50 på treffsikkerhet (minus dmg såklart) :)

Lenke til kommentar

Har ikke spilt på mange mnd'r, men scorpion var en av di jeg syntes var gøy dengang (antagelig før nevnte buff) så den kan vel ikke ha blitt noe dårligere, for maken til sniper skal du leite lenge etter. Hvis jeg skal dra det litt langt mener jeg den var på nivå med e50 på treffsikkerhet (minus dmg såklart) :)

Styrken til E 50 har aldri vært treffsikkerheten, det er fordi den er brukbar i flere roller at den er likt:

Den kan snipe relativt bra takket være god treffsikkerhet, grei skuddhastighet, og grei DPM

Den kan brawle relativt bra, takket være god alpha, brukbart panser, og god traverse.

Den kan flanke relativt bra, takket være god fart, grei akselerasjon, og god dpm.

Den kan holde et hjørne eller korrider rimelig bra, takket være tykt nok panser til sidescraping, og god alpha.

 

M56 Scorpion er en camo-sniper, og camo-sniping døde i første halvdel av 2014.

Lenke til kommentar

Maus, laget går til helvete og jeg må trekke meg inn i et hjørne. Først kommer to TVP VTU etter meg. Den siste som rusher meg har 380 HP, så jeg skyter of drepr han med en gang. Jeg bryr meg ikke så mye om han andre, men han velger å kjøre inn bak meg, så jeg dytter han inn mot enden av kartet og dulter borti han konstant for å drepe han. mens jeg holder på med dette kommer en Batchat. jeg fyrer av et skudd og han kjører rett inn i fronten min og dør. Litt senere kommer det en TVP T 50/51 og gjør det samme. 2k dmg drittloss til 5k dmg trollololoss.

 

Replay for dem som vil se unicum Maus-skills at work. ;)

http://wotreplays.com/site/2733899#stats

Lenke til kommentar

 

Har ikke spilt på mange mnd'r, men scorpion var en av di jeg syntes var gøy dengang (antagelig før nevnte buff) så den kan vel ikke ha blitt noe dårligere, for maken til sniper skal du leite lenge etter. Hvis jeg skal dra det litt langt mener jeg den var på nivå med e50 på treffsikkerhet (minus dmg såklart) :)

Styrken til E 50 har aldri vært treffsikkerheten, det er fordi den er brukbar i flere roller at den er likt:

Den kan snipe relativt bra takket være god treffsikkerhet, grei skuddhastighet, og grei DPM

Den kan brawle relativt bra, takket være god alpha, brukbart panser, og god traverse.

Den kan flanke relativt bra, takket være god fart, grei akselerasjon, og god dpm.

Den kan holde et hjørne eller korrider rimelig bra, takket være tykt nok panser til sidescraping, og god alpha.

 

M56 Scorpion er en camo-sniper, og camo-sniping døde i første halvdel av 2014.

 

 

Dropper M56 Scorpion. Har ikke crew. Må bygge opp et nytt, og det gidder jeg aldri.

 

Liker E50 godt men kjører mest M46 Patton når jeg skal kjører tier 9 medium. .

Når jeg tester E50 så er den sååå treg til sammenligning.

Er jo også blitt noe tregere etter physics.

Patton har ikke toppfarta til E50 men er mye mer mobil og behagelig

å kjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det flere som er plaget med fps drops i det siste?

Det er blitt helt ekstremt nå.

Var ikke plaget med deg for noen uker siden.

 

Bare rett etter 9.15, men da jeg oppdaterte drivere og kjørte en optimalisering via Nvidia kontrollpanelet fikk jeg en veldig merkbar ytelsesøkning. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...