Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

 

Null problem med det i dag? Haaaah

 

Ja? Bryr meg ikke i det hele tatt om arty i dag. Null problemer med å unngå å bli skadet noe særlig av arty hvis man vil unngå det.

 

 

 

Jaha, da får du fortelle dine hemmeligheter.

 

 

Han er sikkert tomato, og arty skyter ikke på ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, har tydeligvis ikke fått plass.

 

Angående artilleri i WoT kan det generelt ta seg en bolle. Om "arty fjernes hvis 9.18-endringene ikke gjør arty mindre irriterende"-ryktet stemmer sier det litt om tankegangen. Artilleri er tydeligvis basert på at det skal gi folk muligheten til å "straffe" andre spillere, og at å ta bort den muligheten gjør klassen fullstendig uinteressant.

Det finnes etter min mening noen muligheter, men de fleste krever såpass mye at man like godt kan kutte ut hele greia.

 

Nå får jeg som nevnt ikke prøvd sandbox, så aner ikke hvordan det fungerer, men gud forby at de skulle gjort artilleriet farligere for 'campere' og mindre farlig for de som prøver å få noe gjort... for ikke å snakke om problemet med at noen spillere blir prioritert på bakgrunn av fargen XVM-stats tildeler deg. Det kan ikke nektes for at det skjer, skjønt noen klager mer enn de har rett på. Det har blitt en like vanlig unnskyldning som "idiot team" og "noob pl".

 

Uansett koker det ned til at Wargaming er mest interessert i å tjene penger - hvilket betyr at enten feilleser de statistikken, som et resultat av at StuG/T28HTC/T-55A/260-oppdragene "tvinger" folk til å spille arty, eller så er det mange spillere som synes artilleri er passende terapi når de feiler hardt i tung- lett og mellomtung stridsvogn, og at det derfor er viktig for å holde visse spillere aktive.

Lenke til kommentar

 

 

Null problem med det i dag? Haaaah

 

Ja? Bryr meg ikke i det hele tatt om arty i dag. Null problemer med å unngå å bli skadet noe særlig av arty hvis man vil unngå det.

 

 

Arty går ofte etter de beste spilleren på et team. Jeg hadde heller ikke noe problem med arty til å begynne med. Skjønte ikke hva folk klaget på.

Helt til jeg begynte å være den beste på laget. Da kunne gjerne 3 arty stå å vente på at jeg skulle komme ut fra cover. For min del betydde det at endel tanks ikke var verdt å spille lengre. Spesielt trege tanks, samt åpne tanks. 

Man ender ofte opp med å bli pinned-down av arty, samt at mange god posisjoner er no-go.

 

Det er bare tull at du kan unngå å bli skadet av arty, da spiller du ufattelig passivt eller så er du en litt under gjennomsnitt spiller.

 

 

Hvor god må du være for å være den beste på laget og bli fokusert på? 55% 60%? ;)

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

 

Null problem med det i dag? Haaaah

 

Ja? Bryr meg ikke i det hele tatt om arty i dag. Null problemer med å unngå å bli skadet noe særlig av arty hvis man vil unngå det.

 

 

 

Jaha, da får du fortelle dine hemmeligheter.

 

 

Han er sikkert tomato, og arty skyter ikke på ham.

 

 

Ikke så vanskelig å sjekke mine stats. Heter det samme i WoT som her jeg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

koder for EUUS servere

QB5EM7NWKLQR4  1 en dag premium

QB1US28T9NMQB  crew booster

QB2US28T9NMQB  crew booster

 

Usikker på om dette er første mann til mølla eller de varer en dag eller to

 

 

Ingen av dem fungerer nå iallefall.

Lenke til kommentar

Har spilt en del etter 9.18. Muligens min favorittpatch. Kampene er ikke så frusterende som før, ettersom man ikke kan havne 'på bunn' som en av to-tre. Det gjenstår en del finpuss, f.eks. ser T8 knapt noen T6/7-vogner lengre.

 

Hovedgrunnen er nok at 3-5-7 (f.eks. 3 T10, 5 T9 og 7 T8) prioriteres, og det er såpass mange som spiller T8 at det er vanskelig å sette opp kamper med dem på topp (foruten "rene" T8-kamper). Har spilt mye T8 i det siste, og ser knapt T6-7-vogner. Spiller jeg T7 er det veldig mye "rene" T7-kamper.

 

Det er meningen at kampene skal være balansert på klasse, i det minste for 'toppvognene', men har ikke sett så mye tegn til det de siste dagene. Tror det er en av reglene som droppes først for å lage kamper så fort som mulig. Uten at jeg er veldig overrasket er det fortsatt mulig for et lag med tunge vogner å tape rått, men en del av de ekstremt ensidige kampene er borte.

 

Artilleriet er fortsatt litt irriterende, ettersom det har store 'splash'-soner og sikter mye raskere enn før. Mer nøyaktig er det også. Verre er det for vogner uten mye pansring. Artilleriet kan nå kun skyte HE med 30-60mm penetrering og ~2/3 av tidligere skade. Siden "alle" er så opphengt i skade er det mye mer fristende å skyte på annet enn de tunge vognene.

Antagelig jevner det seg ut når folk skjønner hva som vinner kamper og færre spiller klassen ...men jeg er nesten helt sikker på at mange spiller arty ene og alene på grunn av gleden ved å "straffe" andre.

Lenke til kommentar

Spiller ikke så mye som før. Men måtte teste artilleri-endringen.

Tier X, Bat Chat 155 58 er faktisk blitt mer effektiv og behagelig å spille.

Redusert til 3 skudd i magasinet , og 10 sek mellom skuddene.

Men sikter fort, og  mye mer nøyaktig og kun 45 sek reload mot nesten 80 sek før.

 

På papirtanks og i ræva og siden på heavies gjør den fortsatt brukbart med skade.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Relativt sur stemning i WoT community om dagen virker det som, etter at Wargaming har gått langt over streken mot SirFoch. Så at Jingles har trukket seg som Community Contributor for WoT, Jim Sterling har laget flere videoer om Wargaming, andre contributors som QuickyBaby må uttale seg osv. Hva tenker folket?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...