Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

I kveld har ikke MMinga vært helt for ille. Vært noen ganske OK games, og så klart noen grusomme, men jevnt over ganske jevnt.

Makes me happy.

 

Begynner faktisk å like tigren! Det hadde jeg ikke trodd. Fult oppgradert er den ikke halville, overraskende nok (TD-biasen min som snakker nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg også blir gjerne litt for modig i E-50. Men ingenting slår å ramme andre tanks som ikke er tyske.

En gang for lenge siden så så jeg en T-50(-2) spottet i byen i lakeville. Han hadde nok ikke sett meg fordi jeg var bak en vegg.

Han peiste på fremover rett mot meg, jeg moste gjennom veggen, stoppet og skjøt han (trengte sikkert ikke det) og han kjørte rett i fronten min, og døde.

 

Da lo jeg.

 

Skulle ikke stoppet, Full ramming speed ahead! :p

Lenke til kommentar

Da nærmer jeg meg å låse opp 105L68 på Tiger II, ettersom jeg allerede føler jeg gjør det bra i den med 88L71 gleder jeg meg litt til å se hvor mye ugang jeg kan gjøre med en større kanon :grin2:

Hittil er min opplevelse at Tiger II gjør det bra i alt fra tier 8 og 9-kamper, den spretter av kuler som om det var vann så lenge jeg ikke møter HEAT-spammere eller blir flanket.

Lenke til kommentar

Vurderer å gå fra http://wiki.worldoftanks.com/T-34 til http://wiki.worldoftanks.com/SU-85 og videre til http://wiki.worldoftanks.com/SU-152

 

Er dette noen god ide? har jo også valget å gå mot medium tank eller Heavy tank..... noen tips/meninger?

Det spørs jo helt på spillestilen din da og hva du trives med. Det er mye bra på alle grenene. Selv trives jeg svært godt med KV-1S (som de fleste andre), IS, SU-85 og SU-100. IS-3 går jo også for å være en svært kapabel vogn, og T-54 skal vel være en av de bedre medium'ene for sin tier. SU-152 og de etterfølgende vognene på den greina er jo også fryktede motstandere.

 

Ellers er det vel lite i veien for å gå opp flere greiner parallelt - det er i hvert fall det jeg gjør.

Lenke til kommentar

Arty er fortsatt ikke vanskelig, bare svært frustrerende å spille. Man må i stor grad velge seg et område, og sikte seg inn her. Spesielt fransk (som jeg i hovedsak spilte) ble truffet hardt av stor dispersion, og lang reload. Kombiner med elendig splash og generelt dårlig alpha, så har du et arty som treffer sjeldent, men presist, for 400 dmg avg. Yay.

 

Russisk, tysk og amerikansk er i større grad "reddet" av splash, men også disse er kjedelig å spille. (spilte GW E100 og T92 på test, eier russisk og fransk live)

Resultatet er at 90% av spillerene er borte (20stk i queue primetime, lolz) og 100% av alle de spillerene som spilte taktisk lurt og som ut i fra statistikk var gode spillere. Har til gode å møte en eneste god artyspiller nå.

 

Hva har jeg merket etter patchen? Vel, i og med at ALLE har sylskarp presisjon, så er det mer camping nå enn noensinne. Man er ikke redd arty i samme grad, og alle treffer alt man peker på slik at det å ta en peek-a-boo er bare idiotisk. Kjører man ikke en tank som kan sidescrape så ber man om trøbbel om man er treg.

 

For all del, spillet er fortsatt bra og har et høyt nivåcap, men det har tatt et kraftig steg i retningen hvor skillet mellom gode og dårlige spillere blir visket bort...

Lenke til kommentar

Testet min gamle SU-14 i går... som heter SU-14-2(?) nå?

 

Nerfet hardt-- ikke så moro lenge. På tide å selge kanskje..

Spiller sjelden arty uansett.

 

Hva synes dere andre om arty fortiden?

 

F**K arty.. Hadde nermere 10K xp på M7 Priest, Og så kommer Wargaming og ødelegger for meg -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...