Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Knallstart i min nye Foch, herrejemini for en maskin! 115447 credits 4 682 xp (2x) 8kills. 7,5kdmg done. http://wotreplays.com/site/227826#self

 

And that is called: balance:

15108_brass_scales_of_justice_off_balance_symbolizing_injustice_over_white+%25282%2529.jpg

 

Har ikke sett replayen, men det var sikkert en helt grei runde å sitte bak spakene på ;)

 

Sykt god maskin, og har vel faktisk blitt bedre i denne patchen etter normalisation nerf på AP/APCR, redusert pen på heat og færre skudd fra arty. Den har ligget på toppen av WR av samtlige tier 10 TDer siden den ble introdusert, og det ser ikke ut som den kommer til å ramle ned derfra med det første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud og fucked op MM er i 8.6

 

Tier 8 møter "alltid" tier 10. Av ~20 matcher hadde jeg bare 1 der det ikke var tier X.

I 1 av de var det sågår 1 tier X arty på vår side, mens andre siden hadde 1 tier X TD.

lol.

 

I alle mine tier 9 battles var det også tier X.

 

Er det pga av credit changes? Hadde en kamp i IS-4 der jeg fikk 60k gross.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Herregud og fucked op MM er i 8.6 Tier 8 møter "alltid" tier 10. Av ~20 matcher hadde jeg bare 1 der det ikke var tier X. I 1 av de var det sågår 1 tier X arty på vår side, mens andre siden hadde 1 tier X TD. lol. I alle mine tier 9 battles var det også tier X. Er det pga av credit changes? Hadde en kamp i IS-4 der jeg fikk 60k gross.

 

Vel det er under 24t siden 8.6 ble sluppet, så det er naturlig at folk har lyst til å teste ut de svære beistene sine uavhengig av credit changes :)

 

Forøvrig, fikk etpar TierX kamper med T34 i går, hindret meg ikke i å gjøre 4200 skade. Med mer treffsikre kanoner ser det ut til at en del av random driten har forsvunnet og skill blir mer belønnet. Scrubs vil bomme uansett hvor treffsikre kanoner du gir dem :w00t:

 

Satser på halv pris på crew retraining til helgen, da blir skal en loader til E100 retraines sånn at den får fullt crew siden Löwecrewet hadde en loader for lite, JP2 skal retraines til JT (og må stjele en ekstra loader der også :hrm: ) M40/43 crewet skal på plass i T92, og hvis skill reset også kommer på halv pris så blir det litt omøblering der også :ph34r:

Lenke til kommentar

And that is called: balance:

15108_brass_scales_of_justice_off_balance_symbolizing_injustice_over_white+%25282%2529.jpg

 

Har ikke sett replayen, men det var sikkert en helt grei runde å sitte bak spakene på ;)

 

Sykt god maskin, og har vel faktisk blitt bedre i denne patchen etter normalisation nerf på AP/APCR, redusert pen på heat og færre skudd fra arty. Den har ligget på toppen av WR av samtlige tier 10 TDer siden den ble introdusert, og det ser ikke ut som den kommer til å ramle ned derfra med det første.

 

Er faktisk tier 9 foch han har kjørt. Jeg fikk Foch 155'en i går kveld, gud bedre for ett beist. Kvitter deg med en tier ti heavy på 10/15 sekunder fra full helse! Helt absurd.

Lenke til kommentar

Er faktisk tier 9 foch han har kjørt. Jeg fikk Foch 155'en i går kveld, gud bedre for ett beist. Kvitter deg med en tier ti heavy på 10/15 sekunder fra full helse! Helt absurd.

 

Er man dum nok til og stå i veien så.... Tok ut begge 2 i samme match i går med min IS-7.

Lenke til kommentar
Er faktisk tier 9 foch han har kjørt. Jeg fikk Foch 155'en i går kveld, gud bedre for ett beist. Kvitter deg med en tier ti heavy på 10/15 sekunder fra full helse! Helt absurd.

 

Ja skulle du sett :eek: Nuvel, det meste av det jeg sa stemmer for denne også, de er jo tross alt ganske like. Den mangler autoloaderen og 850 kanonen så burst er vesentlig lavere men DPM er den samme, men har samme utforming og armor.

Lenke til kommentar

Det som er kjedelig med arty nå er ar mm kan plassere to arty som top tier på ene laget, men to heavies som top tier på andre laget pga matchmakinga. Var også i kamp isted med t49 som er tier 5 td, og på andre laget var det en gw panther og en s51. Ikke mye moro det gitt.

 

Det er en bug og skal bli fikset.

Lenke til kommentar

Vel det er under 24t siden 8.6 ble sluppet, så det er naturlig at folk har lyst til å teste ut de svære beistene sine uavhengig av credit changes :)

 

Forøvrig, fikk etpar TierX kamper med T34 i går, hindret meg ikke i å gjøre 4200 skade. Med mer treffsikre kanoner ser det ut til at en del av random driten har forsvunnet og skill blir mer belønnet. Scrubs vil bomme uansett hvor treffsikre kanoner du gir dem :w00t:

 

Satser på halv pris på crew retraining til helgen, da blir skal en loader til E100 retraines sånn at den får fullt crew siden Löwecrewet hadde en loader for lite, JP2 skal retraines til JT (og må stjele en ekstra loader der også :hrm: ) M40/43 crewet skal på plass i T92, og hvis skill reset også kommer på halv pris så blir det litt omøblering der også :ph34r:

 

Hæ?

Mulig jeg misforstår nå. Skal du retraine en i E-100-crewet til Löwe-crew?

Du vet at du kan bruke hvilket som helst tysk heavy-crew i en tysk heavy-premium tanks? Altså mr E-100 loader kan puttes i Löwen uten at du trenger å retraine fyren..

Lenke til kommentar

Hæ?

Mulig jeg misforstår nå. Skal du retraine en i E-100-crewet til Löwe-crew?

Du vet at du kan bruke hvilket som helst tysk heavy-crew i en tysk heavy-premium tanks? Altså mr E-100 loader kan puttes i Löwen uten at du trenger å retraine fyren..

 

Jeg var ung og dum, og kjøpte Löwe med sitt eget crew :roll: Det har den behold i alle sine vel 700 kamper, men da jeg kjøpte meg E100 på Big and Heavy tilbud så benyttet jeg sjansen til å retraine crewet fra Löwe til E100. Men siden E100 har en ekstra loader i forhold til Löwe så trenger jeg en til... :ph34r:

Lenke til kommentar
Aha! Da misforstod jeg det du skrev. Har gjort samme tabben selv, men nå er crewet retrainet til E-75 (og slem som jeg var beordra jeg dem tilbake i löwen for å tjene opp mer xp og penger. Stakkars crew som ikke har sett noe annet enn insiden av en löwe på nesten 2 år. Hehe)

 

Ja det har i hvertfall ikke gått fort med dem i den treige saken der :p Den er DIGER da, så med kun 5 stykk inni den burde de hatt god plass til en fest eller tre. I en periode brant jo motoren daglig, så da ble det pølsegrilling også! :w00t:

Lenke til kommentar

Preventative Maintenance, bra eller dårlig for tyske heavies mot E-75 og E-100?

 

Føler ikke at ting brenner nok til at det er noe vits. Kjører en manuell brannslukker på alle tanks jeg har og har blitt ganske så kickass på å trykke på den umiddelbart etter at flammene kommer :)

Lenke til kommentar

Føler ikke at ting brenner nok til at det er noe vits. Kjører en manuell brannslukker på alle tanks jeg har og har blitt ganske så kickass på å trykke på den umiddelbart etter at flammene kommer :)

 

Syns det er den beste løsningen selv, også. Noen ganger begynner jeg dog å lure - Jagdtiger og JgPzE100 er litt vell glad i å ta fyr når man er mot finder som har god penetrasjon og vet hvor de skal skyte :p

Lenke til kommentar

Syns det er den beste løsningen selv, også. Noen ganger begynner jeg dog å lure - Jagdtiger og JgPzE100 er litt vell glad i å ta fyr når man er mot finder som har god penetrasjon og vet hvor de skal skyte :p

 

Jo men de to er litt annerledes ;) Og vet hvor de skal skyte? Rett gjennom bunnplata det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...