Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SU-122-44 har blitt et monster etter 8.6, det er ingen annen beskrivelse som passer. Samme sinnsyke DPM som før, men når treffer du det du sikter på omtrent hvert eneste skudd! Greit at du bare har 175 pen, men hvis noe våger å vise deg et punkt du kan skyte gjennom er de allerede dau, de veit det bare ikke ennå!

 

 

71hbu0.jpg

 

 

Kjører forøvrig SU-100M1 med samme crewet som SU-122-44. Den har ikke noe som helst den skulle ha sagt mot sistnevnte, og jeg ser så sykt frem til den dagen jeg kan sende den tanksen dit den hører hjemme, i skrothaugen!

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt IS linja mest, og den tar jo fyr ganske ofte. Selv om man er rask med brannslukkeren så ryker det ofte en modul eller to i farta.

 

Den går ikke opp i lufta etter ammo rack hit i front 50% av tiden som t-44 gjør (eller gjorde når jeg kjørte den iaff) ^^

Lenke til kommentar
Håper det blir halv pris på equipment snart. Ser at JagdTiger, JagdPanzer E-100, Löwe, E-75, E-100 og Maus kan få superheavy spall liner nå.. VELDIG interressant på löwen i alle fall.

 

Det er ikke sikkert den vil hjelpe deg stort på en del av de tanksene allikevel. Sånn jeg har forstått det så gir den 50% ekstra armor mot HE eksplosjoner, så hvis du f.eks har 100mm så vil du effektivt ha 150mm mot HE. Det hjelper altså ikke stort hvis du har lite armor sånn som Löwe har på sidene/toppen/bak

Lenke til kommentar

 

 

Den går ikke opp i lufta etter ammo rack hit i front 50% av tiden som t-44 gjør (eller gjorde når jeg kjørte den iaff) ^^

 

De brenner om de blor truffet rett, men feks is3 og t-44 er kjempelett å ammoracke. Spes tidligere t-44 som du refererer til. Safe stowage og wet ammorack er et must der

Lenke til kommentar

Jeg elsker å spille E-50 sammen med andre kompetente medium-spillere!

Ensk, tier 10 match, det er to stk E-50M i platoon, jeg følger etter. Første offer, T-54, blir skvist inne, så fortsetter ødeleggelsen med en Centurion, IS-3, VK4502A, IS-8, og til slutt en Object 268. Resultatet? 3 minutter og 25 sekunder, 1281 XP, 51K (36K profitt) Credits, og en WTF just happened @_@ i chat :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet jeg om fienden ser meg? hvis jeg gjemmer meg i en busk...... osv

 

Om de skyter på deg, så er det som regel et greit tegn på at de har sett deg :p

 

Om du er passive scout så ser du det gjerne når en tanks som kommer kjørende plutselig snur kanonen rett på deg og stopper. Da er det på tide å stikke...og husk at det gjerne er bedre å stå rett bak en midt inni busken. Zoom ut litt og snu kameraet rundt tanksen. Om du ser en hvit outline gjennom busken så er du i skjul. Grei måte å kjapt sjekke om du faktisk får noe camo fra busken eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg elsker å spille E-50 sammen med andre kompetente medium-spillere!

Ensk, tier 10 match, det er to stk E-50M i platoon, jeg følger etter. Første offer, T-54, blir skvist inne, så fortsetter ødeleggelsen med en Centurion, IS-3, VK4502A, IS-8, og til slutt en Object 268. Resultatet? 3 minutter og 25 sekunder, 1281 XP, 51K (36K profitt) Credits, og en WTF just happened @_@ i chat :wee:

 

Wow! Har du en replay?

Lenke til kommentar

E-50 virker bra, rask er den og. Jaja, bare 70k XP før til med Panther II før jeg og har den :dribble:

 

Imens så koser jeg meg med T69. Fikk mastery i den i dag. Jeg og en meget kompetent obj. 704 lekte oss i skogen på Murovanka. Fikk høsta inn 4268 dmg med litt gullammo og ''bare'' 30 000 credits i tap.

På slutten var det bare han og meg mot 5 av fienden, men med en stor porsjon flaks vant vi. :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde en flause da jeg kjørte rett inn i en samling rør der :blush:, og vil heller ikke påstå at det er noe briljant spill fra min side.

Det var bare en morsom opplevelse.

 

Chaffee som hindret deg i å ramme Ojb.268. Hahahah. Jeg elsker E-50, men den er ikke alltid så gøy å soloe med mot T10, som kan skje ganske ofte. Jeg har en som spiller E-75, og når vi tooner så er det som regel Emprah og King Panthurr (kreative kallenavn vi gir noen tanks).

Jeg synes du gjorde "alt" riktig, men du fikk ikke gjort så mye pga det andre laget søg så mye.

 

Jeg vet ikke helt hva jeg synes om acc buff. PÅ KV-2 er jo det nesten kun det jeg ville ha kalt rent hell npr jeg skyter folk langt borte. Siden man vet hva slags crits man tar igjen nå er det ganske artig å se gjennom hvor mye du har ødelagt for folk med 152 mm :D

Lenke til kommentar

Chaffee som hindret deg i å ramme Ojb.268. Hahahah. Jeg elsker E-50, men den er ikke alltid så gøy å soloe med mot T10, som kan skje ganske ofte. Jeg har en som spiller E-75, og når vi tooner så er det som regel Emprah og King Panthurr (kreative kallenavn vi gir noen tanks).

Jeg synes du gjorde "alt" riktig, men du fikk ikke gjort så mye pga det andre laget søg så mye.

Problemet mitt når jeg kjører E-50 opplever jeg, er at jeg ofte er for aggressiv.

Det er så utrolig fristende å kjøre rett mot mediums og heavies til tross for at jeg egentlig burde holde meg på avstand og snipe dem, alternativt å hoppe oppå dem fra en hylle.

En annen ting som er ufattelig fristende er å bare drite i scouten foran deg og ramme han og fienden bak :devil:

 

 

E-50 virker bra, rask er den og. Jaja, bare 70k XP før til med Panther II før jeg og har den :dribble:

 

Imens så koser jeg meg med T69. Fikk mastery i den i dag. Jeg og en meget kompetent obj. 704 lekte oss i skogen på Murovanka. Fikk høsta inn 4268 dmg med litt gullammo og ''bare'' 30 000 credits i tap.

På slutten var det bare han og meg mot 5 av fienden, men med en stor porsjon flaks vant vi. :p

T69 burde ikke hatt 300 pen med gullammo, du trenger jo ikke sikte med så mye pen.

 

E-50 er en Panther II på steroider: tyngre, bedre treffsikkerhet, bedre alfa, bedre DPM, bedre panser, bedre akselerasjon, bedre toppfart...

Lenke til kommentar

Jeg også blir gjerne litt for modig i E-50. Men ingenting slår å ramme andre tanks som ikke er tyske.

En gang for lenge siden så så jeg en T-50(-2) spottet i byen i lakeville. Han hadde nok ikke sett meg fordi jeg var bak en vegg.

Han peiste på fremover rett mot meg, jeg moste gjennom veggen, stoppet og skjøt han (trengte sikkert ikke det) og han kjørte rett i fronten min, og døde.

 

Da lo jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...