Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

De slipper ny patch idag?

 

Ja patchen som skulle fikse arty, men har faktisk gjort problemet værre!

 

Som folk sier; you don't like tier X and the arty problem? welcome 8.6 where you can enjoy the arty problem at all tiers!

 

Selv 8.6 promoterings video'n er stappfull av arty som høljer ned skudd.

 

sukk.

 

Dette skal bli interesant.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åkei. Så det er derfor det tar over 5 timer å implementere en patch på to servere. (EU) De skal tweake arty igjen. Skal da ikke ta så lang tid. Skal det ?

 

Tar litt tid å gjøre ting ordentlig. Skal du fucke over alle folk som ikke er spesielt glad i arty på en gang så trenger du litt tid.

 

Forøvrig Arni, i den videoen er det vel ikke en eneste arty som treffer noen med direct hit? :p

 

EDIT: Var denne videoen jeg tenkte på, det er WG sin egen promo video av 8.6. Dere kan jo selv se hva det er fokusert på...

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-eysIRa3hEA

Endret av HaakonNordengen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmm, nå som den arty-patcen endelig har kommet, må jeg vel begynne å spille igjen.

 

e: Fy søren, han fyren hadde en irriterende stemme. Klarte ikke å se mer enn et par minutter før jeg måtte skru av. :|

Se fra 12:00, der spiller han med GWTiger P, tier 8 artilleri med 2000 damage per skudd! Tier 8 artilleri vil nå kunne møte tier 6 tanker BTW.

Lenke til kommentar

Hvilke lights er å anbefale rundt tier 4-5? Er det noe mener jeg så en fransk en med et sinnsykt langt løp, kan man snipe med lights?

 

Hvilke lights er å anbefale rundt tier 4-5? Er det noe mener jeg så en fransk en med et sinnsykt langt løp, kan man snipe med lights?

T-50-2, Chaffee og ELC AMX er vel favorittene.

ELC AMX er den jeg ser oftest, mest sannsynlig fordi den leder opp til AMX 13 90, Lorraine40t og Batou Chatillon 25t

 

Det har ikke gjort noe med arty egentlig, utenom at de får way way bedre MM, som gjør at instant hit-gib fortsetter nedover i alle tiers, og ikke bare tier X

De får også dobbelt så mye XP

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke lights er å anbefale rundt tier 4-5? Er det noe mener jeg så en fransk en med et sinnsykt langt løp, kan man snipe med lights?

Hvilke som er best vet jeg ikke siden jeg kun har spilt de franske opp til AMX 12t. Men for å svare på det siste, så vet jeg ikke om noen lights som fungerer særlig godt i en sniper-rolle siden de stort sett har for svake kanoner. Skal man gjøre skade på fienden, er man generelt nødt til å bruke farten til å komme opp bak eller på siden av vogner som enten er opptatt med andre egne, eller fiender som ikke har støtte og er for trege til å få inn skudd på deg (typisk tunge heavies, TD'er eller arty).

 

Det nærmeste du kommer er AMX ELC som kan fungere i rollen som en mid-range tank-destroyer med den beste kanonen. Den er ikke spesielt treffsikker, men har god pen og dmg, i tillegg til at vogna er liten og har god camo. Grunnen til at jeg sier tank-destroyer, er at kanonen i tillegg har lang aim-tid slik at du er avhengig av å stå stille for å kunne skyte på noe annet enn kloss hold. Jeg pleier å spille den som en svært mobil TD, der jeg søker å komme på flankene når frontene får etablert seg. Har rammer, gun-laying drive og vents på den. Trives godt, med unntak av alle som roper "noob" så snart de ser en light som ikke suicide-scouter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvilke lights er å anbefale rundt tier 4-5? Er det noe mener jeg så en fransk en med et sinnsykt langt løp, kan man snipe med lights? Hvilke lights er å anbefale rundt tier 4-5? Er det noe mener jeg så en fransk en med et sinnsykt langt løp, kan man snipe med lights?

 

Den du tenker på er den Franske AMX ELC. jeg trives egentlig greit med den. høy fart og en hysterisk akselerasjon. kanonen er den samme som ELC 13 90. dvs. god gjennomslagskraft men krever at du står stille en gooooood stund før den er ferdig amiet, og selv da er det ikke sikkert du treffer. og så bruker den lang tid på ladingen av nye drops.

enormt god kammo på den. går greit å kjøre rundt uten å bli spottet. en annen fordel er at den er så liten at om du blir oppdaget av større tanks kan du kjøre mot dem og stille deg helt inntill dem. de klarer som regel ikke å elevere sin kanon langt nok ned til å treffe deg, mens du kan sette 90mm skudd i siden på dem. denne taktikken krever dog litt øvelse og timing.

ramming er også noe som du bør utelate med denne tanksen.

jeg tror heller ikke det går an å flytte mannskapet fra denne tanksen over til en annen.

 

jeg vet ikke hvordan denne blir i 8.6 men håper man treffer litt bedre med dropsene nå. for det er litt frustrerende å bomme når FI står på blank sektor.

Lenke til kommentar

Hva er nicket ditt?

haXXa

EDIT: Var denne videoen jeg tenkte på, det er WG sin egen promo video av 8.6. Dere kan jo selv se hva det er fokusert på...

http://www.youtube.c...d&v=-eysIRa3hEA

 

Ah, I see. At WG liker artilleri var ingen nyhet, men nå skifter de fokus dit ...

Sweet ...

 

Nei, jeg hater ikke artilleri. Jeg liker det, men i høyere tiers var det alt OP, og når når MM gir 5 artilleri på hver side i nesten hver match er det for mye.

 

EDIT: Det jeg mener er at artilleri skal være en nyttig støttefunksjon som må prioritere mål. Når de regner ned helvete fra fem stykker er det ikke gøy å være diger TD mer ...

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...