Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

er worldoftanks.com nede?

får ikke logget meg inn å kjøpe gull, så jeg får Premium.

Får heller ikke logget meg inn på hjemmesiden deres, men kommer meg inn på spillet. samme problemet i går..?

 

Kommer inn på siden men får ikke logga inn :/ (Worldoftanks.eu)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo for all del, har du muligheten til å drepe ting uten å ta livet av deg selv i samme slengen er det bare å fyre løs, men jeg oppfattet dette som et slags svar til han tidligere i tråden som lurte på hva pokker han skulle finne på i stakkars lille covenanter(?) når han møter IS og gjengen og ikke greier å skyte gjennom. Da funker det dårlig å si at dette å måten du scouter på, når du i realiteten wiper halve laget deres ved å skyte på dem ;)

 

Da ville jeg heller ha vist fram en kamp med en scout som finner seg en fin posisjon langt fremme og spotter slik at tanks dør, reposisjonerer seg til en annen flanke og gjør det samme evt kjører inn og lyser opp arty når det er tid for det. DET er skikkelig scouting :w00t:

 

Alt jeg har lært de siste 2 sidene var en løgn! Scouts er egentlig td på speed!?

 

Fy faaaader!

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Covenanter er scout ja. Jeg anbefaler deg sterk og lese deg opp om MM på wiki, eller på offisielle forumet.

Den er ikke en ren scout, men den er en light tank Tier4 og kan dermed møte tanks opp til og med Tier7, men også kamper der den er topptier. Dermed må du tilpasse spillestilen etter hvilken tier kamp du havner i. Gjem deg i busker og spot når det er høytier, og vær mer offensiv i lavtier :)

 

Var da voldsomt så feil dere skulle ta plutselig da! :p

 

Bør kanskje lese seg opp på MM flere her, da Covenanter er en tier 4 light som får samme matchmaking som tier 4 TD og Mediums. I samme klasse kommer AMX 40, Valentine og T-80. Ingen av desse ser tier 7 med mindre de er i platoon med en tanks som får sånn matchmaking. Alle andre tier 4 lights ser opp til tier 8, med unntak av T-50 som ser tier 9.

Lenke til kommentar

Var da voldsomt så feil dere skulle ta plutselig da! :p

 

Bør kanskje lese seg opp på MM flere her, da Covenanter er en tier 4 light som får samme matchmaking som tier 4 TD og Mediums. I samme klasse kommer AMX 40, Valentine og T-80. Ingen av desse ser tier 7 med mindre de er i platoon med en tanks som får sånn matchmaking. Alle andre tier 4 lights ser opp til tier 8, med unntak av T-50 som ser tier 9.

 

Du har selvfølgelig helt rett, så på en gammel MM tabell og der fantes ikke covenanter i unntakene :ph34r:

 

 

mm_table_86.PNG

 

Endret av HaakonNordengen
Lenke til kommentar

HAHA! Jeg fikk akkurat 10 kills med IS!

 

Uff litt teit å gå hit for å skryte, men 10 kills! Drøye greier.

 

Men nå trenger jeg litt hjelp. Jeg har akkurat innstalert wot på nytt. Ja jeg hadde heldigvis aktivert replays.

Men av en eller annen grunn får jeg ikke til å åpne replayen. For nå skal jeg ta meg en øl og titte på den replayen her ett par ganger minst.

 

Problemet er når jeg trykker open whith. Så får jeg ikke lov å velge worldoftanks.exe. Jeg velger den fila og trykker open. Så går den bare ut av menyen uten at spillet registrerer at jeg valgte wot.exe.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar

Har du avsluttet spillet først?

 

Ja, men jeg skal prøve en restart. For feilen er forveklsene lik at windows tror spillet kjører.

 

 

 

Edit: Nei, det virket desverre ikke :(

 

 

Edit 2: Fiksa det! :D . Det vil si, ikke helt. Men fant ut jeg kunne dra over replay fila, å bare slippe den oppå exe fila, så starta den. Hadde aldri tenkt på det, om det ikke var for jeg har brukt dosbox litt, da den aller enkleste måten å starte ett spill der, er bare å slippe spill exe fila på dosbox.exe.

Endret av GrinderX9
Lenke til kommentar

Men da må jeg nesten bare spørre. Hvor mange kills er det meste dere noen gang har fått?

 

11 med Type T-34. Og så 10 med...3 tanks vel.

 

Har faktisk endt opp med 12 en gang, men det var med Pz. 38H, så det teller vel egentlig ikke...

 

Hotchkiss? Haha ja, den er juks :p

Lenke til kommentar

Endelig får 8.6 på NA serveren idag, ikke fått spillt så mange kamper enda, men hittil virker det som en veldig fin patch :)

 

Dynamic kamera heller jeg mot i å skru av dog, men har det på en liten stund til i tilfelle det er mer en tilvenningssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...