Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du burde ikke ha kjørt tilbake og vært i skuddlinjen for Ferdinanden. Gjem deg bakom den haugen heller og kjør rundt han ;)

Det er en tilvenningssak med E-50M, jeg har ikke hatt mange matcher i den og det er uvant med 44 traverse. Jeg visste ikke at jeg kunne gjemt meg bak haugen (E-50M er diger,) og jeg visste ikke om jeg kunne kommet meg bak haugen i tide.

Lenke til kommentar

Hva håper dere kommer i neste special? Selv sitter jeg og håper på halv pris crew retraining og/eller halv pris equipment, begynner å bli flere tanks som venter nå :p

 

halv pris på crew retraining var jo denne helgen!

 

samt 2x crew XP.

 

T71n min fikk sykt mye XP denne helgen, den var jo tank of the month (eller den special drawen), så hadde 50% ekstra pga av den.

 

Låste opp T69 i går og fikk endelig 200% slik at jeg nå har sixth sense.

Veldig tilfeldig at det var det battelet jeg låste opp T69 som jeg også fikk 200% XP på :)

Lenke til kommentar
halv pris på crew retraining var jo denne helgen! samt 2x crew XP. T71n min fikk sykt mye XP denne helgen, den var jo tank of the month (eller den special drawen), så hadde 50% ekstra pga av den. Låste opp T69 i går og fikk endelig 200% slik at jeg nå har sixth sense. Veldig tilfeldig at det var det battelet jeg låste opp T69 som jeg også fikk 200% XP på :)

 

Forskjell på crew retraining og skill reset ;)

 

Forøvrig får du ikke både bonusen fra tank of the month og 2x crew XP samtidig. I sånne tilfeller så får du den høyeste bonusen, altså fikk de 2x XP ;)

Lenke til kommentar

Dette spillet kan være frustrerende til tider.

Har vært så dårlige lag i det siste. Klarer ikke å carry til seier. Spiller solo.

Greit, jeg er ikke noe unicum.. er sikkert litt over average tanker, men likevel..

 

Winrate siste tre dager

 

1 - 17 kamper - 29,41%

 

2 - 12 kamper - 41.67%

 

3 - 22 kamper - 22.73%

 

Effiency rating ligger mellom 1400-1800 disse dagene.

 

Spiller for det meste T-54, FCM 50t, IS-7, KV-1S

Endret av James King
Lenke til kommentar
Hvordan spille en scout? Se følgende replay =) http://www.speedyshare.com/exrha/20130625-1331-china-Ch09-M5-28-desert.wotreplay 8 kills M5A1 Stuart, "Ace" tanker, Sharpshooter, Top Gun, Scout og Sniper medal

 

I en kamp du kan få 8 kills har du definitivt ikke spillt scout... Blir ikke en scout tank bare fordi den er light. En ordentlig scout kamp er når du er T5 mot T8-10 tanks og kun spotter, ikke går gung-ho på halve motstanderlaget. Har ikke sett reprisen dog, så hvis dette faktisk er en høytier kamp trekker jeg det tilbake...

Lenke til kommentar

Njå, Haakon... vil ikke si at det er fullt så sort hvitt. Jeg går som regel mental i min T71, og gjør mye skade i den. Men det er samtidig en del scouting inni bildet også. Bruker mobiliteten og den gode camoen til å konstant farte rundt og spotte hva som helst, men istedet for å sitte i en busk så tar jeg heller muligheten til å fyre av ett par kjappe skudd og så forflytte meg å spotte fra en annen plass eller spotte noen andre. Slik får jeg gjort ganske mye skade tilslutt og drept en del samtidig som jeg hele tiden prøver å lyse opp fienden.

Lenke til kommentar

I en kamp du kan få 8 kills har du definitivt ikke spillt scout... Blir ikke en scout tank bare fordi den er light. En ordentlig scout kamp er når du er T5 mot T8-10 tanks og kun spotter, ikke går gung-ho på halve motstanderlaget. Har ikke sett reprisen dog, så hvis dette faktisk er en høytier kamp trekker jeg det tilbake...

 

Tja, er forsåvidt enig. Dette var en tier 4 light tank i en tier 4 kamp. Men jeg fikk scout medal, var den første til å scoute over 2/3 av laget dems. At jeg også drepte dem burde ikke trekke ned :p

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Jo for all del, har du muligheten til å drepe ting uten å ta livet av deg selv i samme slengen er det bare å fyre løs, men jeg oppfattet dette som et slags svar til han tidligere i tråden som lurte på hva pokker han skulle finne på i stakkars lille covenanter(?) når han møter IS og gjengen og ikke greier å skyte gjennom. Da funker det dårlig å si at dette å måten du scouter på, når du i realiteten wiper halve laget deres ved å skyte på dem ;)

 

Da ville jeg heller ha vist fram en kamp med en scout som finner seg en fin posisjon langt fremme og spotter slik at tanks dør, reposisjonerer seg til en annen flanke og gjør det samme evt kjører inn og lyser opp arty når det er tid for det. DET er skikkelig scouting :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...