Gå til innhold

Generell diskusjon rundt World of Tanks


Anbefalte innlegg

Jeg mener jeg brukte covenanter. Er det en scout? Synes jeg blir frakjørt ofte, og med god pen bruker jeg den mer som en støtte og flankesak. Det jeg mente var at stort sett var mm kjempe, men når jeg blir tvunget til å scoute fordi jeg ikke har pen til noen av fiendene synes jeg det blir litt feil. Da hadde det vært bedre å gått inn fler scouts som ihvertfall hadde noe de kunne gjøre pittelitt skade med.

 

Covenanter er scout ja. Jeg anbefaler deg sterk og lese deg opp om MM på wiki, eller på offisielle forumet.

Les gjerne noen scout guider eller se noen tips på youtube

 

scout er omtrent det vanskeligste og spille i WoT, så styr unna helt til du har en 4tusen + kamper under beltet er mitt tips.

Og nei det er ikke feil at du ikke har pen nok, du er scout som er satt til og spotte for de andre på laget ditt. Du får faktisk VELDIG mye XP for og drive passiv scouting.

(passiv iogmed at du ikke skyter, men sitter der stille)

 

_____________

 

smurfen hva synes du om 8.6?

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, på andre forum ble den ikke omtalt som en ren scout, ikke i samme grad som de tidligere nevnt.

 

som scout må man tenke mange tanker man ikke har i andre tanks.

 

blir jeg spotted nå?

blir jeg spotted hvis jeg skyter nå?

er det bedre at jeg ikke skyter?

hvor kan jeg spotte slik at laget mitt får skyte?

 

motstå trangen til og skyte, med mindre man kommer unna med det.

Lenke til kommentar

Jeg mener jeg brukte covenanter. Er det en scout? Synes jeg blir frakjørt ofte, og med god pen bruker jeg den mer som en støtte og flankesak. Det jeg mente var at stort sett var mm kjempe, men når jeg blir tvunget til å scoute fordi jeg ikke har pen til noen av fiendene synes jeg det blir litt feil. Da hadde det vært bedre å gått inn fler scouts som ihvertfall hadde noe de kunne gjøre pittelitt skade med.

 

Er det virkelig så vanskelig å skjønne at du ikke er der for å gjøre damage når du er scout?

Lenke til kommentar
Ok, på andre forum ble den ikke omtalt som en ren scout, ikke i samme grad som de tidligere nevnt.

 

Den er ikke en ren scout, men den er en light tank Tier4 og kan dermed møte tanks opp til og med Tier7, men også kamper der den er topptier. Dermed må du tilpasse spillestilen etter hvilken tier kamp du havner i. Gjem deg i busker og spot når det er høytier, og vær mer offensiv i lavtier :)

Lenke til kommentar

Er det virkelig så vanskelig å skjønne at du ikke er der for å gjøre damage når du er scout?

 

regner med han er en ny spiller, og ja, da er det virkelig vanskelig og skjønne.

 

 

Det med spesiell matchmaking som scout, forteller ikke spillet deg.

Hvor blir ingame tutorial#2 av?

Lenke til kommentar
Er det virkelig så vanskelig å skjønne at du ikke er der for å gjøre damage når du er scout?

 

Ikke noe poeng i å bli ufin... Covenanter er en del av linjen til britene som leder opp til medium tanksene deres og kan dermed ikke unngås slik f.eks T-50, T-50-2 kan. Man skal ikke måtte vente til man har over 4k kamper for å spille seg opp britene sin med linje...

 

Som tidligere sagt: Kjør normalt når du er i lavtier kamp, og spot for de store gutta når du er høytier så blir det god stemning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...