Gå til innhold

Nå kan du forhåndsbestille Extended Edition av Ringenes herre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vell for mye å håpe på at bildekvaliteten har blitt forbedret sammenlignet med Theatrical Edition på Blu-Ray? Kan jo lure på hva som tok så lang tid, det var jo unnskyldninger som at Peter Jackson holdt på med mer eksklusivt innhold osv osv.. Men utifra hva Amazon.com skriver så er det jo ingenting ekstra i Special Extended Blu-Ray utgaven enn det var på Special Extended DVD utgaven. Ikke at vi kan klage på mengden innhold uansett men at de har holdt tilbake denne utgaven såpass lenge uten å legge til noe mer innhold, og sikkert ikke gjort noe mer med kvaliteten så blir det litt vell mye melking om du spør meg..

Heldigvis klarte jeg å holde igjen denne gangen, så jeg ender opp med alle tre filmene på vanlige DVD, alle tre på Special Extended DVD og nå Special Extended Blu-Ray! Fantastiske filmer er de riktignok men burde finnes grenser på hvor mye du skal melke publikum syntes nå jeg.

Blir jo en litt penere pris enn sistgang, da betalt jeg vell noe rundt 599kr x 3 for hver Special Extended utgave på DVD, syntes ikke 500kr for alt dette innholdet på Blu-Ray er noen stygg pris det er bare synd at de drøyer bevisst med denne utgaven i håp om at folk dobbeltdipper enda engang, og det uten å legge til mer innhold denne gangen.

Men som det ble nevnt tidligere så slipper vi vell at hver film går over to disker denne gangen. De må da ha klart å få plass til filmene på hver sin Blu-Ray?

Lenke til kommentar

Siden det ikke er nevneverdig forskjell på denne boksen vs. DVD vurderer jeg å kjøpe bare de vanlige extended BD i stedet.

 

#EDIT#

post-38451-0-10207800-1299741328_thumb.png

Det frister nesten å gå for den utgaven. Men hvordan er det å få sendt såpass store boxsets fra dem?

 

Muligens bedre å gå for disse per-movie Extended utgavene som sikkert er enklere å få tilsendt hver for seg.

post-38451-0-73662600-1299741374_thumb.png

 

Er ingen av disse Extended per-movie samlingene ute for BD? Ellers forvirrende at noen heter "Widescreen" er ikke alle det?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Er vell for mye å håpe på at bildekvaliteten har blitt forbedret sammenlignet med Theatrical Edition på Blu-Ray? Kan jo lure på hva som tok så lang tid, det var jo unnskyldninger som at Peter Jackson holdt på med mer eksklusivt innhold osv osv.. Men utifra hva Amazon.com skriver så er det jo ingenting ekstra i Special Extended Blu-Ray utgaven enn det var på Special Extended DVD utgaven. Ikke at vi kan klage på mengden innhold uansett men at de har holdt tilbake denne utgaven såpass lenge uten å legge til noe mer innhold, og sikkert ikke gjort noe mer med kvaliteten så blir det litt vell mye melking om du spør meg

 

Hehe, melkuing ja, det kan du trygt si.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...