Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Det finnes sikkert ordbok/bøker app der ute, men er det noen som har en som er bra?

Og hva er navnet på den/de?

 

Hvilke språk? Jeg bruker denne https://play.google....WN0aW9uYXJ5Il0.

når jeg holder på med engelsk.

 

Hei :)

 

Akkurat kjøpt meg Samsung G s 2 jeg også lurte jeg på om jeg kunne bestemme meldingslyd på den altså bruke min egen også om jeg kan bytte til mp3 låt som ringetone?

Så lurte jeg på om den hadde den funksjonen at jeg kan sette bilde å egen ringelyd på kontaktene mine?

Håper på positivt svar :)

 

Mvh Silje :)

 

Du velger bare den musikkfilen du ønsker, fra mp3-spilleren på telefonen eller fra filutforsker, trykker meny-tasten, og der vil du få muligheten til å sette valgt fil til ringetone/meldingslyd/tilegne den en spesiell kontakt.

Endret av Cpt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei :)

 

Akkurat kjøpt meg Samsung G s 2 jeg også lurte jeg på om jeg kunne bestemme meldingslyd på den altså bruke min egen også om jeg kan bytte til mp3 låt som ringetone?

Så lurte jeg på om den hadde den funksjonen at jeg kan sette bilde å egen ringelyd på kontaktene mine?

Håper på positivt svar :)

 

Mvh Silje :)

Ja til alt det der :-)

TAKK :D Åssen endrer jeg meldingslyden da? :)

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Akkurat kjøpt meg Samsung G s 2 jeg også lurte jeg på om jeg kunne bestemme meldingslyd på den altså bruke min egen også om jeg kan bytte til mp3 låt som ringetone?

Så lurte jeg på om den hadde den funksjonen at jeg kan sette bilde å egen ringelyd på kontaktene mine?

Håper på positivt svar :)

 

Mvh Silje :)

Ja til alt det der :-)

TAKK :D Åssen endrer jeg meldingslyden da? :)

Trykk på telefon tasten og så rediger kontakter for at legge inn bilde og ringelyd

Lenke til kommentar

Se posten min? :) Eventuelt gå inn på innstillinger -> Lyd -> standardvarsler

Så posten din å prøvde å gjøre som du sa men eneste jeg får opp er bruk som ringetone,ringetone for kontakt og alarmtone. Men det står ikke noe om meldingstone/lyd der.

 

Standardvarsler inkluderer meldingslyd. Minnekortet skal funke bare du setter det rett inn i telefonen. Du skal ikke trenge og gjøre noe annet.

Lenke til kommentar

Se posten min? :) Eventuelt gå inn på innstillinger -> Lyd -> standardvarsler

Så posten din å prøvde å gjøre som du sa men eneste jeg får opp er bruk som ringetone,ringetone for kontakt og alarmtone. Men det står ikke noe om meldingstone/lyd der.

 

Standardvarsler inkluderer meldingslyd. Minnekortet skal funke bare du setter det rett inn i telefonen. Du skal ikke trenge og gjøre noe annet.

Fikk det til men den vil ikke godkjenne programvare oppdateringa da.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på om det er mulig å ha telefonminnet kryptert, uten å måtte taste inn koden for å låse opp telefonen etter at den har vært inaktiv en stund? Jeg vil heller ha mønster, for det er fryktelig tidkrevende å skrive inn nøkkelen hele tiden. Altså ønsker jeg å skrive inn koden kun når telefonen blir slått på.

 

Jeg har 4.0.3 med root.

Lenke til kommentar

Det må gjerne kreves etter en time uten aktivitet, men problemet er at jeg nå må skrive inn koden på nytt om jeg trykker power-knappen - noe jeg har som praksis å gjøre før jeg legger telefonen i lomma. Jeg vet at det finnes diverse applikasjoner som kan kryptere visse deler av innholdet, men jeg ønsker egentlig at hele greia skal være kryptert.

Lenke til kommentar

Må jeg ha en appkiller eller noe som stopper alle programmer som kjører i bakgrunnen? Så telefonen ikke bruker så mye penger siden jeg har ambonemang/kontantkort? Er det noe jeg burde hente ned som dere vet om som ikke er så vanskelig å ha med å gjøre å som er gratis? :)

Også skjønner jeg ikke helt hvorfor den bruker så mye batteri :)

Endret av Nesa_til_Nuffene
Lenke til kommentar

Jeg har en iPhone på jobb og en Samsung Galaxy II privat. På iPhonen merkes alle mottatte sms-er med tidspunktet for når meldinger sendt. Det er nyttig og praktisk. På Samsung'en merkes de med når sms-ene er lastet ned på telefonen. Det vil si at dersom det er sendt flere meldinger gjennom dagen til Samsung'en, og jeg skrur den på kl 17, så merkes alle meldingene med dette klokkeslettet, og jeg aner ikke hvor gamle de er. Trykker jeg på Vis Meldingsdetaljer, ser jeg heller ikke avsendt-tidspunktet. Er det noe sted jeg kan endre på dette?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...