Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Den første skjermdumpen var et dårlig eksempel da jeg satt og surfet på et tog i flere timer.

 

Jeg pleier som regel ikke å ha wifi og mobildata på samtidig, så det er ikke der det ligger. Men kan det stemme at wifi sluker mer strøm enn mobildata? Syns alltid den tømmes fortere på wifi.

 

Ellers har jeg sett nå at telefonen er aktiv ekstremt mye mer enn skjermen er på.

 

Appene jeg hadde brukt før var stort sett dolphin, spotify og litt facebook. Men dropboxen står og syncer konstant på jobben, og hjemme hos oss. Så kanskje det er synderen? Har aldri tekt over at noe annet på nettverket kan tappe batteriet på mobilen. Så jeg skal laste ned en av disse batteri appene og se om jeg finner synderen;) Tusen takk for tips og råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung har lovet å komme med oppdateringer i minimum 18 mnd etter at en telefon er lansert, dvs. ut oktober i år for S2. Hva det betyr for Jelly Bean er ikke offisielt kommentert fra Samsung. Uansett finner du så og si garantert en versjon på XDA i løpet av sommeren/høsten.

Lenke til kommentar

Noen som kjapt kan anbefale en bra rom? Begynner og bli temmelig lei stock 4.0.3

 

vell.. e har vært på CM9 RC1.. er veldig fornøyd med den :)

 

prøvde au MIUI V4, men jeg syntes stock og cm9 er mer stable og mer fluid og soft i bevegelsene/kjappheten...

 

finner meg alltid tilbake til stock 4.0.3 men.. :p så vet ikke hva du vill :)

Lenke til kommentar
Håper virkelig at DETTE ikke stemmer.

 

Det samme skjedde med forrige generasjon Samsung Galaxy S. Den fikk ikke ICS sammen med SGS2.

Da står vi ved 2 valg. 1. Legge inn en custom ROM med Jelly Bean, 2. Kjøpe ny mobiltelefon.

For meg synes jeg ikke valg 2 er noe godt alternativ ettersom SGS3 har en alt for stor skjerm for min smak.

 

Ettersom SGS2 var en større salgsuksess enn SGS så kan det hende Samsung kommer med en tilpasset oppdatering av Jelly Bean...dersom nok folk roper opp i sinne og fantro.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at DETTE ikke stemmer.

Før oppdateringen er klar, lengter "alle" etter å få oppdatert telefonen sin. Etter at de har fått oppdateringen, ønsker "alle" å nedgradere igjen. Skjer hver gang. Så kanskje like greit at dette stemmer.

 

Man kan aldri forutse hvordan en oppgradering vil bli, men alle (som regel) vil alltid ha det beste og nyeste som er der ute...

Lenke til kommentar

KJører original rom på min S2. Telefonen er strålende. Ikke no lagg og stabiliteten er meget god. Bruker Go Launcher Ex. Kan absolutt anbefales.

 

Helt enig der, ingen lag eller noe slikt, men ville heller anbefale sgs 3 eller kanskje htc one x hvis du først skal skaffe deg en ny telefon.

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Akkurat kjøpt meg Samsung G s 2 jeg også lurte jeg på om jeg kunne bestemme meldingslyd på den altså bruke min egen også om jeg kan bytte til mp3 låt som ringetone?

Så lurte jeg på om den hadde den funksjonen at jeg kan sette bilde å egen ringelyd på kontaktene mine?

Håper på positivt svar :)

 

Mvh Silje :)

Ja til alt det der :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...