Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken type SIM-kort telefonen benytter, vanlig eller Micro? Prøvde å google, men....

 

Er sikker på at jeg så i en video der de skrudde Galaxy'en fra hverandre, at den brukte vanlig simkort. Så der har du svaret ditt, kan sjekke om jeg finner igjen videoen.

 

EDIT:

Endret av jak-bim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått bekreftelse på at jeg får min om 3 dager fra CDon.. Har man forhåndsbestilt der i god tid er det bare tull å kjøpe denne til blodpris idag, mener jeg ihvertfall. Men grattis til alle nye eiere uansett! :)

 

Da må jeg spørre om du fikk bekreftet at de sendte den (til deg) den 12.? CDON's svar til meg (for ~1 uke siden) var at de skulle prøve å sende den 12. mai for folk som bestillte før 3. mai! (noe vagt med andre ord).

Lenke til kommentar

Det er kun iPhone og iPad som bruker micro sim.

 

 

Er sikker på at jeg så i en video der de skrudde Galaxy'en fra hverandre, at den brukte vanlig simkort. Så der har du svaret ditt, kan sjekke om jeg finner igjen videoen.

 

EDIT:

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Samsung Galaxy S2:

 

+ Markedets råeste skjerm (4,3" Super AMOLED plus)

+ Markedets raskeste på mobilt Internett

+ God på multitasking

+ Fantastisk oversikt

+ God batteri

+ Veldig bra kamera

+ Mange nyttefunksjoner

+ Activesync synkroniserer godt

+ Lynrask med gode menyer

+ Full HD-opptak med 30fps

+ Tyverisikring med sporing

+ Flash-støtte 10.2 med HW-akselerasjon

+ 16/32 GB minne + SD

+ 1 GB RAM

+ Lynrask med gode menyer

+ Støtter DLNA

+ Rask filoverføring

+ HD-video (1080p playback)

+ God formatstøtte

+ Gorillaglass

+ Markedets Tynneste

+ Esktremt lett

+ Tåler mye påkjenning (tåler å bli sluppet, press og kulde)

+ Lett å sette opp etter eget bruksbehov og ønske

+ God sikkerhet

+ Drag, Drop and Play

+ Kan synkroniseres trådløst med flere PC/Mac

 

Kilde:

Amobil.no

Engadget.com

 

Noen som har noe å tilføye? Lager en liten koseliste:)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det kan se ut som om den svenske versjonen at sgs II blir uten samsung's logo på forsiden.

 

No SAMSUNG logo above the screen on Swedish retail version as I saw it today in Media Market store in Norrkoping. dealer said package contains MHL converter.

 

Han sier lengre nede i tråden at han gjorde det klart at det var 1.2 Ghz versjonen han holdt i hånden.

 

As you know, from one certain date Samsung replaced pictures with ones with logo. from then almost every online store and mobile reviewer changed their pictures too. Recently I realized Telenor and Tele2 (bigest phone companies in sweden) changed back pictures to ones without Samsung logo.

You can chek it yourself.( As I am sure you know! web sites are .se rather than .com or ...)

 

Blir spennende å se om dette er sant. Kanskje vi i Norge får denne modellen også. Jeg vil helst ha den uten logo :new_woot:

 

Noen som kjenner til navnet på noen butikker i Strømstad som selger telefoner?

Siden jeg bor så nærme grensen står det ikke på å kjøre over å hente seg en. Da skal man heller ikke betale moms for den når man kjøper den, men stoppe på grensen og betale der om jeg har forstått det riktig. DET er det jo ikke alle som "husker på å gjøre"...

Lenke til kommentar

Har da bestilt denne mobilen hos tele2, og ettersom den forrige mobilen(samsung galaxy s) plutselig ble borte vekk da jeg var på byen, så hadde det vært veldig fint med en forsikring. Lurer derfor på om tele2 tilbyr noen form for forsikring? Kan ikke finne noe om det på nettsidene deres. Hvis ikke, har jeg mulighet til å forsikre den noen andre steder?

Lenke til kommentar

Sitter med 1 stk Samsung Galaxy s2 i hånda.Norddialog(Oslo)har fått inn i dag.Litt dyr,men men

 

Må du kjøpe den fysisk i butikk da?

Hva ga du for den?

*misunnelig*

 

 

Ja fysisk i butikk.Betalte 5590,Helt utrolig rå skjerm på denne her.

 

 

merkelig at du fikk tak i den på en butikk først da. Da burde flere netbutikker også ha fått den inn idag....snodig

 

Nordialog er en av de største på bedriftsmarkedet i Norge,og blir prioritert først i Oslo.Man kan også handle der,som privatkunde.Tror dem har flere inne.

:-)

 

 

send link da

 

Her har du nesten 1000 innlegg og du klarer ikke å google deg til dette???

Lenke til kommentar

Det kan se ut som om den svenske versjonen at sgs II blir uten samsung's logo på forsiden.

 

No SAMSUNG logo above the screen on Swedish retail version as I saw it today in Media Market store in Norrkoping. dealer said package contains MHL converter.

 

Han sier lengre nede i tråden at han gjorde det klart at det var 1.2 Ghz versjonen han holdt i hånden.

 

As you know, from one certain date Samsung replaced pictures with ones with logo. from then almost every online store and mobile reviewer changed their pictures too. Recently I realized Telenor and Tele2 (bigest phone companies in sweden) changed back pictures to ones without Samsung logo.

You can chek it yourself.( As I am sure you know! web sites are .se rather than .com or ...)

 

Blir spennende å se om dette er sant. Kanskje vi i Norge får denne modellen også. Jeg vil helst ha den uten logo :new_woot:

 

Noen som kjenner til navnet på noen butikker i Strømstad som selger telefoner?

Siden jeg bor så nærme grensen står det ikke på å kjøre over å hente seg en. Da skal man heller ikke betale moms for den når man kjøper den, men stoppe på grensen og betale der om jeg har forstått det riktig. DET er det jo ikke alle som "husker på å gjøre"...

 

Er ikke så enkelt! Du får tilbake den svenske momsen etter du har betalt den norske.

Lenke til kommentar

Har fått bekreftelse på at jeg får min om 3 dager fra CDon.. Har man forhåndsbestilt der i god tid er det bare tull å kjøpe denne til blodpris idag, mener jeg ihvertfall. Men grattis til alle nye eiere uansett! :)

 

Da må jeg spørre om du fikk bekreftet at de sendte den (til deg) den 12.? CDON's svar til meg (for ~1 uke siden) var at de skulle prøve å sende den 12. mai for folk som bestillte før 3. mai! (noe vagt med andre ord).

 

Jeg sendte en mail idag og fyren bekreftet at dem skal gjøre det dem kan for at jeg FÅR telefonen den 12'te. Jeg la inn første ordre hos CDon første dagen telefonen var tilgjengelig for forhåndsbestilling så justerte prisen etterhvert til den laveste. Mulig det er årsaken.

Dem har nok en del å gjøre de kommende dagene...

Lenke til kommentar

Litt off-topic. Har per dags dato iphone 4, så jeg har micro sim, hvis jeg ringer å bestiller et nytt sim kort nå, vil det nåværende bli deaktivert med en gang eller noe? Tenker å prøve å få de eventuellt sammtidlig. :)

 

on topic. Kommer til å sitte å trykke refresh på mailen min i hele morgen regner jeg med, i håp på en mail i fra CDON :p

Lenke til kommentar

Ganske off-topic her, men foreslår at dere alle tar en titt på en norsk side med androidstoff som heter Droidnytt. De har nettopp slått seg sammen med Nordroids, men jeg synes siden får altfor liten oppmerksomhet. De holder på å skaffe seg avtaler for testing av telefoner og jeg tror denne siden kan bli en veldig god ressurs for norske Android-fans. Bare et lite tips ;-)

 

On-topic: Tror dere det er sånn at de sidene som har solgt ut første batch, utsetter datoen for når de får inn flere enheter? Har fått inntrykk av det, mtp at CDon sier at de som har bestilt før den 3. mai (muligens tidspunktet da første batch ble utsolgt) får den utsendt 12. mai. På NetonNet så har de satt datoen til 13. mai, og jeg har sett veldig lite folk på forumet som har bestilt fra NetonNet. Så jeg vil tro at dette er grunnen til de sene datoene hos noen forhandlere. Samsung har jo sagt at de sender ut mobilen til leverandørene denne uka.

Lenke til kommentar

Er det mulig med videoanrop med denne mobiltelefonen? Det står ingenting om dette i testen til Amobil. Det står kun at man kan bruke frontkameraet til videosamtaler med Google sine egne videochat-tjenestener som er utviklet for Android.

 

Videoanrop skal fungere mellom mobiltelefoner av ulike operativsystemer på samme måte som taleanrop.

 

Apple laget sin egen variant kalt Facetime. Problemet med dette er at det ikke funger mot andre mobiltelefoner.

 

 

Lenke til kommentar

Er det mulig med videoanrop med denne mobiltelefonen? Det står ingenting om dette i testen til Amobil. Det står kun at man kan bruke frontkameraet til videosamtaler med Google sine egne videochat-tjenestener som er utviklet for Android.

 

Videoanrop skal fungere mellom mobiltelefoner av ulike operativsystemer på samme måte som taleanrop.

 

Apple laget sin egen variant kalt Facetime. Problemet med dette er at det ikke funger mot andre mobiltelefoner.

Ja og med alle mobiler også, ikke som facetime som er apple til apple produkt.

Lenke til kommentar

Er det mulig med videoanrop med denne mobiltelefonen? Det står ingenting om dette i testen til Amobil. Det står kun at man kan bruke frontkameraet til videosamtaler med Google sine egne videochat-tjenestener som er utviklet for Android.

 

Videoanrop skal fungere mellom mobiltelefoner av ulike operativsystemer på samme måte som taleanrop.

 

Apple laget sin egen variant kalt Facetime. Problemet med dette er at det ikke funger mot andre mobiltelefoner.

Ja og med alle mobiler også, ikke som facetime som er apple til apple produkt.

 

Utmerket. Jeg ble litt bekymret angående dette ettersom Amobil kun nevnte videoanrop med Google sine tjenester.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...