Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste litt lengre bak i tråden at overføringen fra PC til det interne minnet skjedde i en hastighet på 5MB/sek. Tror nok at jeg går for 16GB-versjonen og kjøper et 32GB class 10 kort da. Regner med at prismessig blir det ikke rare forskjellen, men kan da overføre store filmfiler mye kjappere dobbelt så fort.

 

Selvfølgelig kan man gå for 32GB-mobilen OG kjøpe et 32 GB class 10 kort, men 16+32GB holder plenty for mitt vedkommede, selv med Spotify som legger seg inn på internminnet.

Lenke til kommentar

Hvor stor forskjell er det sånn i vanlig bruk med dual core prosessor egentlig??

 

Er sånn Super Amoled skjermer bedre i solys?

 

Forskjellen er faktisk veldig stor, spesielt med tanke på krevende oppgaver som å filme i full hd, spille full hd, rendring av nettsider osv.

 

Super AMOLED-skjermer er greie i lys ute, men den nyste varianten på SGS II er helt rå ute.

 

Veldig flott informasjon det der da....

 

Deside HD'en er helt ubrukelig ute i sola.. ser jo ikke en dritt ^^

 

 

Her er den sammenliknet mot HTC i sterk sollys .

 

 

samsung_galaxy_s_ii_sg_review_41.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

har nå siklet på ny mobil i et halvt år(hundre).

Bestemte meg idag for å sikle litt lenger.

Kjøpte isteden nytt batteri til min hero og venter på at sgs2 dropper i pris ettersom sensation og iphone 5 kommer ut.

 

Til ham over (fluke2k) som hadde en hero med ikke fullt så responsiv skjerm...

 

Jeg hadde samme problem, lever den inn og så får du ny skjerm på garanti.

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Leste litt lengre bak i tråden at overføringen fra PC til det interne minnet skjedde i en hastighet på 5MB/sek. Tror nok at jeg går for 16GB-versjonen og kjøper et 32GB class 10 kort da. Regner med at prismessig blir det ikke rare forskjellen, men kan da overføre store filmfiler mye kjappere dobbelt så fort.

 

Selvfølgelig kan man gå for 32GB-mobilen OG kjøpe et 32 GB class 10 kort, men 16+32GB holder plenty for mitt vedkommede, selv med Spotify som legger seg inn på internminnet.

 

 

Ønsker selv 32GB-kort med class 10, men jeg finner lite av de på nettet!

 

Hvor tenker du å kjøpe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...