Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner at folk er ivrige nå, men er det gått alle andre enn meg hus forbi at det er meldt om svake WiFi- og GPS-signaler på denne telefonen ? Det er viktig å være litt kritisk også syns jeg da. Selvom jeg sa at jeg ikke skulle ha denne telfen alikevel så begynner det jo å bli spennende nå. Men klart å vent så lenge, klarer å vente på 32 gb og NFC også.

 

Noen som har fått telefonen som kan verifisere dette, eller motbevise det? Spesielt interessant å lese om GPS signalet er bra. Dersom det er dårlig kan det hende det er nok grunn for min del og hoppe over denne modellen.

 

Er GPS-brikken i denne mobiltelefonen av like god kvalitet som de ordinære bil-GPS'ene?

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

 

Hva ligger disse på i pris rundomkring?

Vurderer å ta inn Sandisk, men jeg må kjøpe minst 100 stk, og de var dyre syns jeg...

 

De koster rundt 500kroner, men de kommer ikke ut før 27.5

 

Ok. Takk skal du ha. Da er det liten vits å ta inn 100 stk for meg ser jeg.

Lenke til kommentar

Nå er jeg veldig fristet på å hive inn en forhåndsbestilling på Galaxy S II på Netcom sin side med FlexiTalk 199 med Surfepakke Small. Da koster telefonen 1599 kr.

 

Når jeg forhåndsbestiller, vil det si at pengene vil bli trukket i det du gjennomfører kjøpet?

 

Jeg spør siden jeg får penger senere i dag og på Torsdag.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Det er ikke "lov" å trekke pengene før man sender varen(e), men det vil nok bli gjort en reservasjon på konto. Og uten penger på konto vil man ikke klare å reservere beløpet.

Ok, takker for svar.

Jeg har bestilt og betaler når jeg får den i posten/nærbutikk her

Lenke til kommentar

Det er ikke "lov" å trekke pengene før man sender varen(e), men det vil nok bli gjort en reservasjon på konto. Og uten penger på konto vil man ikke klare å reservere beløpet.

Ok, takker for svar.

Jeg har bestilt og betaler når jeg får den i posten/nærbutikk her

Hmm ok, så du kan bestille den på oppkrav i fra Netcom da?

 

Og ser at jeg har binding i Tele2 frem til 12.05 som er om 2 dager. Vil da Tele2 gi meg noen bruddegebyr om jeg kjøper den i dag da?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Det er ikke "lov" å trekke pengene før man sender varen(e), men det vil nok bli gjort en reservasjon på konto. Og uten penger på konto vil man ikke klare å reservere beløpet.

Ok, takker for svar.

Jeg har bestilt og betaler når jeg får den i posten/nærbutikk her

Hmm ok, så du kan bestille den på oppkrav i fra Netcom da?

 

Og ser at jeg har binding i Tele2 frem til 12.05 som er om 2 dager. Vil da Tele2 gi meg noen bruddegebyr om jeg kjøper den i dag da?

 

Nei, det tar litt tid å skjer uansett ikke før bindingstiden din er gått ut, så bare å kjøpe i vei.

Lenke til kommentar

Det er ikke "lov" å trekke pengene før man sender varen(e), men det vil nok bli gjort en reservasjon på konto. Og uten penger på konto vil man ikke klare å reservere beløpet.

Ok, takker for svar.

Jeg har bestilt og betaler når jeg får den i posten/nærbutikk her

Hmm ok, så du kan bestille den på oppkrav i fra Netcom da?

 

Og ser at jeg har binding i Tele2 frem til 12.05 som er om 2 dager. Vil da Tele2 gi meg noen bruddegebyr om jeg kjøper den i dag da?

 

Nei, det tar litt tid å skjer uansett ikke før bindingstiden din er gått ut, så bare å kjøpe i vei.

Jaja, da var Samsung Galaxy S II bestillt via postoppkrav :thumbup:

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk er ivrige nå, men er det gått alle andre enn meg hus forbi at det er meldt om svake WiFi- og GPS-signaler på denne telefonen ? Det er viktig å være litt kritisk også syns jeg da. Selvom jeg sa at jeg ikke skulle ha denne telfen alikevel så begynner det jo å bli spennende nå. Men klart å vent så lenge, klarer å vente på 32 gb og NFC også.

 

Noen som har fått telefonen som kan verifisere dette, eller motbevise det? Spesielt interessant å lese om GPS signalet er bra. Dersom det er dårlig kan det hende det er nok grunn for min del og hoppe over denne modellen.

 

Er GPS-brikken i denne mobiltelefonen av like god kvalitet som de ordinære bil-GPS'ene?

 

Dette har jeg lest på xda-developers forum og av andre brukere. Hvis det er ubetydelig eller usant så er det flott, men det er viktig å få frem.

Lenke til kommentar

Fikk e-post fra Elkjøp kl. 03:00 i natt hvor det står at pakken er sendt fra deres lager i dag.

 

Egentlig avbestilte jeg hele greia siden de utsatte datoen igjen, men han sa at det ikke var noen vits i å gjøre det siden dette var en "Collect At Store"-ordre, noe det ikke var!

 

Skjønner ikke helt hva som skjer, jeg :p

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Da ligger test fra dinside også på nett...

 

I blant er det en fryd å teste produkter, og sjelden har en sekser på terningen vært så klokkeklar som for Samsungs nye toppmodell. Android-baserte Galaxy S II er nemlig et råskinn hva gjelder ytelse, den har en briljant skjerm med vanvittige fargeegenskaper og er så tynn og lett at det er på grensen til det utrolige.

 

Til tross for all kraften under panseret, lar vi oss allikevel imponere av batterilevetiden, og med mindre du bruker den veldig mye, er det faktisk ikke nødvendig slik at du må sette den i laderen hver kveld.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk er ivrige nå, men er det gått alle andre enn meg hus forbi at det er meldt om svake WiFi- og GPS-signaler på denne telefonen ? Det er viktig å være litt kritisk også syns jeg da. Selvom jeg sa at jeg ikke skulle ha denne telfen alikevel så begynner det jo å bli spennende nå. Men klart å vent så lenge, klarer å vente på 32 gb og NFC også.

 

Noen som har fått telefonen som kan verifisere dette, eller motbevise det? Spesielt interessant å lese om GPS signalet er bra. Dersom det er dårlig kan det hende det er nok grunn for min del og hoppe over denne modellen.

 

Er GPS-brikken i denne mobiltelefonen av like god kvalitet som de ordinære bil-GPS'ene?

 

Jeg har ikke forsøkt mer enn en spasertur i Oslo sentrum, og der hang GPS'n med slik den skal. Du kan lese mer om GPS brikken som sitter i Galaxy S II i denne artikkelen : http://satellite.tmcnet.com/news/2011/05/06/5492063.htm

Lenke til kommentar

Det er ikke "lov" å trekke pengene før man sender varen(e), men det vil nok bli gjort en reservasjon på konto. Og uten penger på konto vil man ikke klare å reservere beløpet.

Ok, takker for svar.

Jeg har bestilt og betaler når jeg får den i posten/nærbutikk her

Hmm ok, så du kan bestille den på oppkrav i fra Netcom da?

 

Og ser at jeg har binding i Tele2 frem til 12.05 som er om 2 dager. Vil da Tele2 gi meg noen bruddegebyr om jeg kjøper den i dag da?

 

Ja, betale i oppkrav når mobil kommer.

Lenke til kommentar

Så da har Elkjøp sendt ut noen fra sine lager, og Norddialog (Oslo) har solgt et par fra butikken dems?

 

Folk må gjerne oppdatere når nettbutikkene sender ut telefonen :) (ser bl.a komplett har ubekreftet dato i dag, blir spennende å se om de faktisk får den inn i dag)

Lenke til kommentar

Så da har Elkjøp sendt ut noen fra sine lager, og Norddialog (Oslo) har solgt et par fra butikken dems?

 

Folk må gjerne oppdatere når nettbutikkene sender ut telefonen :) (ser bl.a komplett har ubekreftet dato i dag, blir spennende å se om de faktisk får den inn i dag)

 

Fikk epost om at de hadde sendt min. Når kan man regne med å få den? I morgen?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at folk er ivrige nå, men er det gått alle andre enn meg hus forbi at det er meldt om svake WiFi- og GPS-signaler på denne telefonen ? Det er viktig å være litt kritisk også syns jeg da. Selvom jeg sa at jeg ikke skulle ha denne telfen alikevel så begynner det jo å bli spennende nå. Men klart å vent så lenge, klarer å vente på 32 gb og NFC også.

 

Noen som har fått telefonen som kan verifisere dette, eller motbevise det? Spesielt interessant å lese om GPS signalet er bra. Dersom det er dårlig kan det hende det er nok grunn for min del og hoppe over denne modellen.

 

Er GPS-brikken i denne mobiltelefonen av like god kvalitet som de ordinære bil-GPS'ene?

 

 

Klipp og lim fra testen til dinside.no "Mens vi er inne på GPS, kan vi også rapportere om en kjapp og korrekt GPS-modul, en funksjon mange Galaxy S-eiere har hatt trøbbel med."

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...