Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Hvis noen er desperate etter å få tak i en idag, så tror de har igjen en eller to stk på Telekjøp/Com2gether i kongsberg. Går jo ann å ta en telefon dit å høre hvertfall :)

 

Hva er prisen på den her? Er den grei så kanskje jeg stikker bort en tur (selv om det er en times kjøretur :hmm: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte å oppdatere: CDON har nå endret status fra "ikke sendt" til "varene pakkes" :D

 

kjenner det kribler etter å prøve mobilen nå :)

 

Hvor ser du dette? Jeg finner bare følgende: "2011-04-27 Delvis levert" + annen uvesentlig info. :(

 

Delvis levert fordi jeg bestilte noe annet med, som jeg har mottatt alt.

 

Hmm, kansje de skipper "varene pakkes" når du har en delvis levert bestilling. Går gjerne rett fra delvlis levert til levert regner jeg med! Du har jo bestillt varen samtidig som meg, så den er nok underveis din og..

 

Får bare håpe du har rett! :)

Hvis den sendes med dagens post, så er den i hus allerede i morgen faktisk. Blir nesten rastløs her.

Lenke til kommentar

Bestilte min fra chess. Noen andre her inne? Snakket med kundesenter og sa den er inne på lager i morgen (om den er blir den sendt med en gang!) og jeg får min mulingens før helgen :p I hope.

 

Har også bestilt fra Chess! Sto 18. mai i nettbutikken, så dette var virkelig en fin overraskelse :) Reiser til utlandet på søndagen, så det hadde vært knall om jeg fikk leke litt med denne telefonen på flyturen!

Jepp, står forventet 11.05, var det hun dama også sa, så håper det. Mobili.no har sagt at mobilen vil til forskjellige nettbutikker og butikker denne uka.

Lenke til kommentar

Har lest den testen men i følge andre tester er det litt motsigende informasjon ute og går. Alle håper selvfølegelig på best mulig opptak av lyd når bildet er så pass bra. Så for min del, nei ikke closed helt ennå.. Ikke til man får et ordentlig svar fra Samsung.

 

enig med deg. Phonearena.com er en seriøs netside. De kan ikke bare slenge ut slik info, uten grunn. Ikke helt closed case enda nei. Vil ha god lyd!

Lenke til kommentar

Sitat ifra dinside test;

" I Samsungs kommende TV-er vil det dessuten være mulig å se TV-signalet direkte på telefonen, noe som for øvrig også gjelder de kommende nettbrettene fra Samsung."

Hva vil det si? At alle bilder/film som vises på tv vil vises på mobilen og? Samme media kilde?

Lenke til kommentar

Faen, nå ble jeg skuffet!

 

Hej,

 

 

 

Vi kan troligtvis sända den till dig i nästa vecka.

 

Det går icke att följa sin order på Netonnets hemsida.

 

 

 

Med vänlig hälsning

 

 

 

_______________________________________

Daniel Tunsäter

 

NetOnNet AB

Bockasjögatan 12

504 30 Borås

SVERIGE

 

TEL: +46 33 488 488

FAX: +46 33 103 188

E-POST: [email protected]

 

WEB: www.netonnet.se

Endret av nor50
Lenke til kommentar

Yo!

 

Har nå hatt min Galaxy S2 i ett par dager. Bestilte fra Expansys.

 

Er strålende fornøyd bortsett fra denne meldingen når jeg prøver tethering/portable wifi-hotspot på telefonen:

"Sikkerhetspolicy begrenser internettdeling"

"Security policy restricts use of internet sharing"

 

Noen knakende gode tips? Funket supert med mine andre Android telefoner(senest Desire HD)(Samme sim-kort)

Lenke til kommentar

Faen, nå ble jeg skuffet!

 

Hej,

 

 

 

Vi kan troligtvis sända den till dig i nästa vecka.

 

Det går icke att följa sin order på Netonnets hemsida.

 

 

 

Med vänlig hälsning

 

 

 

_______________________________________

Daniel Tunsäter

 

NetOnNet AB

Bockasjögatan 12

504 30 Borås

SVERIGE

 

TEL: +46 33 488 488

FAX: +46 33 103 188

E-POST: [email protected]

 

WEB: www.netonnet.se

 

Auch. :(

Lenke til kommentar
Hmm, kansje de skipper "varene pakkes" når du har en delvis levert bestilling. Går gjerne rett fra delvlis levert til levert regner jeg med! Du har jo bestillt varen samtidig som meg, så den er nok underveis din og..

Får jeg spørre når du bestilte din?

Lenke til kommentar

Hei og takk for din henvendelse.

 

Beklager at du fikk en tom mail først. Her kommer svaret ditt som jeg håper vil glede deg. Varen din ble pakket i måres og blir sendt idag. Ditt sporingsnummer er xxxxxxxxxxx. Sjekk den på posten.no. Vi håper at du blir fornøyd med telefonen du har kjøpt. Og beklager ventetiden.

Lenke til kommentar

@Winniee

 

Litt off topic men hvor mye måtte du betale for telefonen inkl frakt? Lurer siden det er mulig dem gjorde en liten feil på min ordre.

 

4368 står det her. Da bestillte jeg 27.04 da det var 7% rabatt på den. Bestillte først for mye lengre siden, men plutselig satt de ned prisen 7%, så da sendte jeg mail til de og ba de avbestille min så jeg kunne bestille på nytt tikl ny pris :)

Lenke til kommentar

Sitat ifra dinside test;

" I Samsungs kommende TV-er vil det dessuten være mulig å se TV-signalet direkte på telefonen, noe som for øvrig også gjelder de kommende nettbrettene fra Samsung."

Hva vil det si? At alle bilder/film som vises på tv vil vises på mobilen og? Samme media kilde?

Jepp riktig.

Lenke til kommentar

Sitat ifra dinside test;

" I Samsungs kommende TV-er vil det dessuten være mulig å se TV-signalet direkte på telefonen, noe som for øvrig også gjelder de kommende nettbrettene fra Samsung."

Hva vil det si? At alle bilder/film som vises på tv vil vises på mobilen og? Samme media kilde?

Jepp riktig.

 

Bah, da må jeg kjøpe ny Samsung TV og Samsung nettbrett (10.1) :) blir forbanna dyrt dette her

Lenke til kommentar

Nå har jeg greid å få det til sånn at jeg får to mobiler i posten! En fra Elkjøp og en fra CDON. Kan jeg bare sende tilbake den fra Elkjøp?

 

Hvor bor du?

 

Bor i Oslo

 

Har nettopp snakket med CDON. Fikk beskjed om at jeg bare kunne la vær å hente mobilen på posten, så ble den sendt automatisk tilbake uten at jeg trenger å betale frakt eller noe. Regner med at jeg kan gjøre det samme med Elkjøp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...