Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Sitter med 1 stk Samsung Galaxy s2 i hånda.Norddialog(Oslo)har fått inn i dag.Litt dyr,men men

 

Må du kjøpe den fysisk i butikk da?

Hva ga du for den?

*misunnelig*

 

 

Ja fysisk i butikk.Betalte 5590,Helt utrolig rå skjerm på denne her.

 

 

merkelig at du fikk tak i den på en butikk først da. Da burde flere netbutikker også ha fått den inn idag....snodig

 

Nordialog er en av de største på bedriftsmarkedet i Norge,og blir prioritert først i Oslo.Man kan også handle der,som privatkunde.Tror dem har flere inne.

:-)

 

 

send link da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg ringte nordialog i bergen. De snakker om i slutten av måneden. så den Morten har fått tak i er nok importert fra utlandet på et vis.

 

 

 

 

Nordialog butikkene opererer ikke sammen,så det går ikke og ringe en annen Nordialog.Hvis dere vil skjekke ut så er tlf nr til Nordialog

Tvetenveien 23172350

Lenke til kommentar

Se på dette klippet, er ikke helt bra med auto fokus under opptak på denne telefonen.

 

'I can confirm what the reviews have said: recording on the Samsung Galaxy S2 in 1080 loses focus, quite often''

 

Er dette noe som kan fikses av samsung feks oppdatering/firmware

 

Lenke til kommentar

hot,hot,hot tips::::

 

nordialog i oslo har fått 50 telefoner idag. bor du i oslo. Løp og kjøp!!!!

 

Da sitter jeg med min telefon på bordet! :D

Bestilt via arbeidsgiver som har Nordialog som leverandør (Oslo) ... Jeg spurte forrige uke når telefonen var ventet inn og svaret da var 18. mai. Vanvittig kult å sitte med telefonen 8 dager TIDLIGERE enn de antydet forrige uke :D

 

Dette er min første android, så det vil garantert kreve tilvenning (har tidligere hatt HTC Touch HD med (ur)gammelt window$-OS...)

 

Har hittil bare fått satt den opp mot exchange & verifisert at dette fungerer.

Lenke til kommentar

hot,hot,hot tips::::

 

nordialog i oslo har fått 50 telefoner idag. bor du i oslo. Løp og kjøp!!!!

 

Da sitter jeg med min telefon på bordet! :D

Bestilt via arbeidsgiver som har Nordialog som leverandør (Oslo) ... Jeg spurte forrige uke når telefonen var ventet inn og svaret da var 18. mai. Vanvittig kult å sitte med telefonen 8 dager TIDLIGERE enn de antydet forrige uke :D

 

Dette er min første android, så det vil garantert kreve tilvenning (har tidligere hatt HTC Touch HD med (ur)gammelt window$-OS...)

 

Har hittil bare fått satt den opp mot exchange & verifisert at dette fungerer.

 

 

grattis mann:)

 

Nordialog i bergen er helt på trynet. De har ikke fått inn noen idag. De snakker om i slutten av mai måned.

Lenke til kommentar

Nå fikk jeg også svar fra CDON:

Kundeservice: "Den beskjeden jeg har, er som du sier, har man bestilt innen 3mai, blir levering 12 mai."

 

Så da satser vi på at det stemmer og tlf'en er i hende denne uka :)

 

Damn! Jeg bestillte 04/05

 

Etter mye fram og tilbake..

Lenke til kommentar

jeg ringte nordialog i bergen. De snakker om i slutten av måneden. så den Morten har fått tak i er nok importert fra utlandet på et vis.

 

 

 

 

Nordialog butikkene opererer ikke sammen,så det går ikke og ringe en annen Nordialog.Hvis dere vil skjekke ut så er tlf nr til Nordialog

Tvetenveien 23172350

 

 

TUSEN TUSEN TAKK!!

Ringte og de hadde fått inn noen få.

Hun skulle holde av en til meg så jeg får henta den om et par timer når kid'en våkner;-)

 

FY FAEN Å JEG GLEDER MEG!!!

Lenke til kommentar

Har hatt bestilling inne hos Nordialog siden slutten av mars, og fikk beskjed om at jeg får min i dag. Nordialog Kvadraturen har fått inn 4 stk i dag, men hadde flere enn det på liste. Arbeidsgiver kjøper alle telefoner fra Nordialog, så har ikke noe valg med tanke på sted. Fordelen er at det blir gratis :-)

 

Noen som vet hvilken type SIM-kort telefonen benytter, vanlig eller Micro? Prøvde å google, men....

Endret av tadulo
Lenke til kommentar

Har hatt bestilling inne hos Nordialog siden slutten av mars, og fikk beskjed om at jeg får min i dag. Nordialog Kvadraturen har fått inn 4 stk i dag, men hadde flere enn det på liste. Arbeidsgiver kjøper alle telefoner fra Nordialog, så har ikke noe valg med tanke på sted. Fordelen er at det blir gratis :-)

 

Noen som vet hvilken type SIM-kort telefonen benytter, vanlig eller Micro? Prøvde å google, men....

 

Det er kun iPhone og iPad som bruker micro sim.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...