Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg når 32Gb kommer?

Tror jeg kommer til å vente på den. Og sender til netonnet at jeg ikke vil ha den 16Gb utgaven som kommer 13.05.11

Jeg er ikke hjemme anyway før andre buntch med SGS2 kommer inn, så kan like godt vente til 32Gb kommer inn, om det ikke tar for lang tid da.

 

 

EDIT:

Reiser til Aberdeen på onsdag/torsdag. Og er vekke ca 2 uker. Kanskje dem selger mobilen der? Og i 32gb.

Endret av Ray001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående diskusjonen om stereo og mono:

 

http://www.nordichardware.se/testlabb/441-smartphones/43045-samsung-galaxy-s-ii-saetter-ny-ribba-foer-smartphonemarknaden.html?start=6#content

 

Intressant nog ska Galaxy S II även spela in ljud i stereo, men vi lyckades bara få fram monoljud vid våra tester, något vi väntar på svar från Samsung om då de hävdar att telefonen ska vara kapabel till detta.

Lenke til kommentar
CDON f.eks sender ut 12. mai til de som har forhåndsbestilt før 1. mai, alle som har bestilt etter får den en gang etter 26. mai!

Hva om man bestilte den 1.?

 

Da ligger ordren og svever i limbo og man får aldri telefonen....

 

Er usikker på datoen, de skrev vel til meg at de "prøvde å sende varen 12. mai til de som bestillte før 3. mai"! Det betyr vel at rundt 3. mai en gang ble første lagerholdning oppbestillt..

Lenke til kommentar

sende selv mail til de 2 dager siden, da datoen var 26mai. Spurte om dette om det var slik at de som hadde bestillt før 1 mai fikk den den 12.mai eller ikke. Fikk til svar at datoen var utsatt til 26. det var egentlig alt jeg fikk som svar, så regner med at "alle" får den da, å ikke 12 ?

Lenke til kommentar

sende selv mail til de 2 dager siden, da datoen var 26mai. Spurte om dette om det var slik at de som hadde bestillt før 1 mai fikk den den 12.mai eller ikke. Fikk til svar at datoen var utsatt til 26. det var egentlig alt jeg fikk som svar, så regner med at "alle" får den da, å ikke 12 ?

 

Neppe, Samsung sender de jo iløpet av denne uka til alle butikker, inkludert CDON.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lest igjennom hele den svenske testen.

Svært bra test.

 

Men noe jeg synes er helt sykt, er at det ENDA ikke er en eneste av de testene som foreløpig er linket til i denne tråden, som har i det hele tatt nevnt noen av business-funksjonene! Jeg skjønner det virkelig ikke. Hvorfor har samtlige tester fullstendig oversett det?

 

Den eneste plassen jeg har sett det nevnt, er på Amobil i et lite intervju med Samsung Norge...

 

Da de introduserte SGSII, brukte de en del tid på nettopp den delen.

Se ifra 0:57:30, så er det masse stuff som bedrifter faktisk burde få med seg i slike anmeldelser også...

Lenke til kommentar

Til dere som blir gal av nye forventet datoer til butikkene: Telefonen sendes til butikkene denne uken, alle nettbutikker jeg har snakket med regner med å sende ut telefonen til kunder som har forhåndsbestillt 12. mai. Dette er første lagerholdning og den er vel utsolgt overalt, derfor er ny forventet dato satt på neste lagerholdning (som ser ut til å være rundt 26. mai). CDON f.eks sender ut 12. mai til de som har forhåndsbestilt før 1. mai, alle som har bestilt etter får den en gang etter 26. mai!

 

Jeg håper virkelig dette er tilfelle, siden jeg bestilte 29. april :)

Har også sendt en mail til CDON nå, for å sjekke...

 

*vente, vente*

Lenke til kommentar

Sitter med 1 stk Samsung Galaxy s2 i hånda.Norddialog(Oslo)har fått inn i dag.Litt dyr,men men

 

Må du kjøpe den fysisk i butikk da?

Hva ga du for den?

*misunnelig*

 

 

Ja fysisk i butikk.Betalte 5590,Helt utrolig rå skjerm på denne her.

 

 

merkelig at du fikk tak i den på en butikk først da. Da burde flere netbutikker også ha fått den inn idag....snodig

Lenke til kommentar

Sitter med 1 stk Samsung Galaxy s2 i hånda.Norddialog(Oslo)har fått inn i dag.Litt dyr,men men

 

Må du kjøpe den fysisk i butikk da?

Hva ga du for den?

*misunnelig*

 

 

Ja fysisk i butikk.Betalte 5590,Helt utrolig rå skjerm på denne her.

 

 

merkelig at du fikk tak i den på en butikk først da. Da burde flere netbutikker også ha fått den inn idag....snodig

 

Nordialog er en av de største på bedriftsmarkedet i Norge,og blir prioritert først i Oslo.Man kan også handle der,som privatkunde.Tror dem har flere inne.

:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...