Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Under kontoer i instillinger, og så gmail kontoen der, er calender haket av?

Du mener Setting og Calendars når jeg er inne i stock kalenderen? Ja, kalenderen jeg ønsker oppdatert er haket av, på den måten ser jeg også ting i kalenderen hvis jeg oppdaterer manuelt.

 

Edit: Under Accountss and sync så er Auto-sync markert og under Manage Accounts er google kontoen markert for sync av calendar.

Endret av martin82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tipset om CheckROM. Et spm til, jeg harjo hatt en slik cwm-app som egentlig ikke har funket, den har bare tatt meg til standard recovery. Så hvilken CWM-løsning måtte jeg ha for å funke på S2?

 

Var det ikke ROM manager som ikke funket, men et annet vi måtte ha?

Endret av Recon
Lenke til kommentar

Takk for tipset om CheckROM. Et spm til, jeg harjo hatt en slik cwm-app som egentlig ikke har funket, den har bare tatt meg til standard recovery. Så hvilken CWM-løsning måtte jeg ha for å funke på S2?

 

Var det ikke ROM manager som ikke funket, men et annet vi måtte ha?

 

En app som heter cwm manager eller noe sånn, men den må installeres gjennom recovery. Kitchen appen til checkrom har den.

Lenke til kommentar

Prøver å sende mms med bilder tatt med beste kvalitet, den komprimerer bildet når jeg sette de inn i meldingen. Men står bare sender som status etterpå....kommer aldri frem.

 

Prøver å endre size manuelt i bilderedigeringsprogrammet, men der kan du kun crope, ikke resize...

 

tips? skal det være slik at den ikke klarer sende store bilder på mms?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...