Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Face Unlock er en praktisk greie som har en viss sikkerhetsfunksjonalitet.

Det kan nok få en del som normalt ikke bruker kode/passord til å aktivere dette, da vil faktisk sikkerheten øke.

 

Er man redd for at familie og venner skal komme seg inn på mobilen sin bør man bytte omgangskrets, er man redd for at en tilfeldig lommetyv på bussen skal gjøre det samme er face unlock noe som kan gi en nytteverdi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal hente min Galaxy S2 nå straks :w00t: Håper virkelig den er verdt pengene.

 

Si fra om wifi dekningen din er dårlig da. Er vist mange som har det problemet.

Syns fram til nå at dekningen er ganske bra og telefonen i seg selv er fantastisk! :) Men jeg har jo bare brukt den i sånn ca 2 timer :p

Endret av Ferd!s
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror dere denne telefonen vil falle noe særlig i pris over nyttår?

Kjøpte den for 1 kr med Netcom Fastpris Medium idag.

Månedlig "avdrag" er 200 kr, altså total kjøpspris på 1 år er kr 2 401.

 

Billig synes jeg :)

 

 

Netcom "Fastpris Medium" har jo et fast månedlig avdrag på 439,-kr. (Uansett hvem mobil)

Det der er totalt feil!

Kjøper man en ny telefon med det nevnte abonnement, så betaler man 200 i fast månedlig avdrag og abonnementet koster kr 239 i mnd (hvor det er inkludert 400 minutter, 200 sms og 600 mb data). Det abonnementet har jeg hatt i et halvt år, så om jeg kjøper telefonen slik eller uten abonnement, så ender jeg alikevel opp med å måtte bestille samme abonnement uansett.

 

Så total kjøpspris av telefonen er kr 2 401.

Abonnementet koster 79 kr de tre første mnd (Netcom-tilbud) og 239 de siste ni, altså kr 2 388.

Totalpris på ett år er dermed kr 4 789, men jeg bruker ingenting utover det inkluderte i måneden, så denne prisen må ses på som total kjøpspris og "gratis" bruk av telefonen det første året.

Lenke til kommentar

http://www.engadget.com/2011/12/20/samsung-galaxy-s-ii-and-note-get-late-ics-christmas-presents-ar/

 

http://global.samsungtomorrow.com/?p=8894

 

Samsung Electronics plan to provide the Android 4.0 Ice Cream Sandwich update for GALAXY devices. The platform update for GALAXY S II and GALAXY Note will start in the first quarter 2012, and other GALAXY devices will soon follow.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...