Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Er det bare på min mobil at enkelte (helt tilfeldig) oppdateringer kommer 2, 3 ganger? Ikke alltid, men noen ganger. Som dere sikkert også har merket fikk Facebook en totaloverahling forrige uke. For noen dager siden fikk jeg en oppdatering av Facebook i Android Market der akkurat samme beskrivelse stod. Er det samme oppdatering eller har de bare glemt å skrive hva som er endret? Dette kan skje ganske ofte..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får galaxy S2 i morgen :D

noe ekstrautstyr eller noe som er "must" til den? har bestilt meg et par sånne silikon beskyttere, hardcase og screenprotector. er det egentlig nødvendig med screen protektor? er jo apekatt glass :p

 

Er du forsiktig av natur og at du har system på lommene og holder den borte fra nøkler og liknende tror jeg ikke du bør være så redd :)

Endret av Stratosphere
Lenke til kommentar

Dere som har denne - er det noen gode (stabile, raske, uten random reboots, nettverksproblemer eller andre irriterende bugs) MIUI-ROMs til den?

 

Lurer på å bytte telefon, og det ser ikke ut som om det finnes noen telefoner på markedet som gir mer for pengene enn denne, men etter å ha brukt MIUI det siste halvåret er jeg litt usikker på hvor godt jeg vil like "vanilla-android", selv med ulike launcherer o.l.

 

Lurer også på om det er noen brukere fra vestlandet som kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan regne med av værbestandighet. Har hatt mang en telefon som har måttet gitt tapt for luftfuktigheten i Bergen :p

Lenke til kommentar

har bestilt meg et par sånne silikon beskyttere, hardcase og screenprotector.

 

Hadde jeg aldri giddet å bruke, telefonen blir ikke den samme. Da ville jeg heller "herpa" telefonen, og jeg er fattigmann.

 

Men som det ble sagt her så skal du egentlig ikke ha noe å frykte bare du behandler den på en ok måte.

egentlige grunnen til jeg kjøpte det silikon greiene er at det er forma som en kassett og ser litt morsomt ut. hardcasen har kortholder integrert i seg :p

 

alt koster 1-3 dollar uansett.

Lenke til kommentar

Hva gjør man for å forsikre seg om at ikke mobilen bruker operatør nettet istedet for Wifi? Er det mulig å slå av mobilnettet helt til man eventuelt får bruk for det? Har abonnement med helt horribel pris/mb.

Ja det kan du. Hold inne av/på knappen og trykk på "datanettverksmodus" for å skru den av. Gjør det samme for å skru det på igjen :)

Lenke til kommentar

Dere som har denne - er det noen gode (stabile, raske, uten random reboots, nettverksproblemer eller andre irriterende bugs) MIUI-ROMs til den?

 

Lurer på å bytte telefon, og det ser ikke ut som om det finnes noen telefoner på markedet som gir mer for pengene enn denne, men etter å ha brukt MIUI det siste halvåret er jeg litt usikker på hvor godt jeg vil like "vanilla-android", selv med ulike launcherer o.l.

 

Lurer også på om det er noen brukere fra vestlandet som kan gi meg en pekepinn på hva jeg kan regne med av værbestandighet. Har hatt mang en telefon som har måttet gitt tapt for luftfuktigheten i Bergen :p

 

Vestlandet har nothing på byen eg bur i. Vi har mellom 80-95 % air humidity! Har hatt telefonen her nede i eit halv år no, og har ikkje merka nokon problem :)

Lenke til kommentar

Timingen er sikkert ikke perfekt for dette spørsmålet, siden alle går og venter på 4.0, men jeg trenger anbefalinger til en ren AOSP rom som er rask, stabil, strømgjerrig og stilren. Ikke interessert i bling, men setter pris på gjennomført design med matchende farger osv.

 

Gjerne med GoLauncher Ex, men det er ikke noe must. Det som _er_ et must er at jeg ikke trenger å bruke timesvis på tilpassing. Vil helst bare kopiere over en titanium backup fra stock rom og se alt funke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...