Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer det en ny utgave av SII i starten av 2012? Har lest noe om det, men finner ikke noe informasjon om det på norske sider. Kommer den ikke til Norge?

Er vel snakk om at det skal komme en versjon med en liten spec bump og LTE. Altså Galaxy S II LTE. Spurte samsung tidligere i år, og de sa at den kom til å havne i norske butikkhyller i starten av 2012.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått 2000mAh batteriet. Fikk ladet det til 95% i går. Etter å ha spilt masse, surfet mye på wifi og 3g, er den nå på 54% etter 25 timer. Så det virker lovende.

 

Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet?

Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden.

 

På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av :whistle:

Lenke til kommentar

Da har jeg fått 2000mAh batteriet. Fikk ladet det til 95% i går. Etter å ha spilt masse, surfet mye på wifi og 3g, er den nå på 54% etter 25 timer. Så det virker lovende.

 

Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet?

Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden.

 

På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av :whistle:

Noen passer og noen passer ikke. Mitt eget passet ikke.

Lenke til kommentar

Passer diverse beskyttelses vesker med det batteriet?

Kunne også tenkt meg større batteri, da jeg faktisk sliter med å få telefonen til å holde en hel dag fra kl 06:00 til 23:00 om kvelden.

 

På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av :whistle:

 

Du kan se på xda. Linken ligger noen sider bak. Klarer ikke å finne det akkurat nå.

Lenke til kommentar

På julebordet brukte jeg opp batteriet på 7 timer, fikk akkurat ringt taxi før den slo seg av :whistle:

 

Enkel løsning: snakk med andre folk på julebordet i stedet for å flørte med folk på telefonen ;)

 

Hehe, telefonen ble faktisk brukt til filming og bilder. Vi som jobber i elektro bransjen er vant til å måtte dokumentere arbeidet vårt, slik ble det også på julebordet :thumbup:

 

Noen som vet hvor mye mange standby timer etc det "nye" 2000mAh batteriet har kontra det originale?

Endret av ICS-FD
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...