Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah!

 

- God tirsdag! Nå har vi en gladmelding til veldig mange fans! Med start første kvartal neste år vil følgende modeller kunne oppgraderes til Android 4.0, Ice Cream Sandwich (ICS):Galaxy S II, Galaxy S II LTE, Galaxy R, Galaxy Z, Galaxy Note, Galaxy Tab 10.1, Galaxy Tab 8.9, Galaxy Tab 7.7.Mer informasjon vil komme, så hold ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jah, da har eg fått trygt meg ferdig på ICS versjonen, og kan godt finne meg ein ny rom tur eg.

Så langt har eg vore innom CM7 og MIUI romene.

 

Sida eg har ICS inne stilleg eg med blanke ark igjen, må vel flashe via odin?

 

 

Forslag til ny rom som skal testes i kveld mottas med takk.

 

Batterilevetid, kjapp er viktige ting for meg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

tenker litt å kjøpe S2. og lurer på noen ting:

 

-samtalekvalitet, har lest at micen er dårlig. er dette et stort problem?

-hvordan er dekningen?

-noen random reboots?

 

takker for alle svar!

 

Har ikke "utviklet" tlf - den er/har vært eksemplarisk, til nå (6 mnd)

Lenke til kommentar

tenker litt å kjøpe S2. og lurer på noen ting:

 

-samtalekvalitet, har lest at micen er dårlig. er dette et stort problem?

-hvordan er dekningen?

-noen random reboots?

 

takker for alle svar!

Har hatt min siden den kom ut. Har ingen problemer. God dekning og samtalekvalitet. Har opplevd reboots en sjelden gang. Kanskje maks 1 gang hver 2. mnd.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt reboots av og til, men det er vel helst min egen skyld fordi jeg var dum nok til å legge inn CriskeloROM. Etter den var telefonen aldri den samme. Uansett nye ROMs.

 

Krysser fingrene for CheckROM nå, ennå ingen reboots. Riktignok etter kun et par døgn.

 

 

skille

 

 

dukket opp noen nye must-have apps da? Akkurat plukket ned Spool og leker litt med det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

tenker litt å kjøpe S2. og lurer på noen ting:

 

-samtalekvalitet, har lest at micen er dårlig. er dette et stort problem?

-hvordan er dekningen?

-noen random reboots?

 

takker for alle svar!

 

Har ikke "utviklet" tlf - den er/har vært eksemplarisk, til nå (6 mnd)

 

BTW: Har fulgt denne tråden lenge før anskafffelsen - og litt etter ... rolleyes.gif

 

Mitt inntrykk av sgs2 via egne, og denne lett forrvirrende trådens erfaringer er at det er høy kvalitet over produktet - men hvis man "mikker" litt for meget, ja så kommer problemene ... og de fleste ser ut for meg å være brukerfeil/mindreverdig programvare.

Lenke til kommentar

tenker litt å kjøpe S2. og lurer på noen ting:

 

-samtalekvalitet, har lest at micen er dårlig. er dette et stort problem?

-hvordan er dekningen?

-noen random reboots?

 

takker for alle svar!

 

 

Har nå min andre GSII og begge har rebootet både titt og ofte, den første ble levert inn til reparasjon uten at det hjalp nevneverdig. WIFI dekningen er rævva.. Så endte tilslutt opp med en SG Note som ikke har noen av de overnevnte problemer :) Skal nevnes at begge SGII er som fra fabrikk, dvs stock rom.

Lenke til kommentar

Har et lite dilemma med tlf'en min- (Galaxy S2)..

 

Mobilen min begynte plutselig og "lade seg selv". Altså, det sto at den var til lading, selv om den ikke var det. :p

Så tok jeg og slo den av, men før jeg rakk og slå den på igjen kom det opp en "Warning" melding om at batteriet eller mobilen var for varm. Dette står altså å blinker hele tiden, så lenge batteriet står i. Får hverken slått den på eller av.

 

Mulig den har vært utsatt for vann idag, men kan ikke være mye. Noen som har vært borti noe lignende? Ligger nå på tørking tilfeldig den var utsatt for vann. :p Har testet den litt i ettertid også, men samma feilmelding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...