Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt et problem de siste dagene. Når jeg forsøker på surfe i nettleseren, både Dolphin og orginal, får jeg følgende beskjed: "Datatilkoblinsproblem. Serveren kunne ikke kommunisere. Prøv på nytt senere."

 

Jeg har forsøkt å restarte telefon, avinnstallere Dolphin og koblet av/på mobilnetterverket. Det er heller ingen driftsmeldinger for området på chess.no.

 

Noen ide om hva det kan være?

 

Simkort problem. Lån deg eit anna kort og test.

Lenke til kommentar

Haha, Jeg fant endelig ut hva som var problemet med mikrofonen på telefonen min. Etter og byttet flere modem uten forbedring, kom jeg over en tråd i et annet forum. Han fant mye drit i mic hullet. Hullet er dypt, og det er plass for mye gørr inni.

 

Så jeg renset bare hullet forsiktig med en nål.. Så funket mic bra igjen! :wallbash:

 

Da har dere andre med samme problem kanskje også en løsning? :roll:

Lenke til kommentar

Prøver å lese meg litt opp på de mest stabile ROMene (bortsett fra stock selvfølgelig) som man kan få tak i til denne telefonen for øyeblikket, og det viser seg at CheckROM HD og Litening ROM er gode kandidater. Er det noen som har prøvd disse og kan nevne litt om fordelen en får ved å bruke en av disse ROMene? Trenger ikke nødvendigvis være en av disse forsåvidt... :) Vurderer sterkt å flashe telefonen, men er det lite å hente, så er det jo ikke noe vits.

Lenke til kommentar

Faen! Fikk min SGS2 fra reperasjon i dag. Hadde seriøse batteriproblemer.

 

Men nå vil den ikke lese av et eneste sim-kort, Så antar at jeg må sende den inn igjen? :s

 

 

 

Lurer på om jeg bare skal kjøpe meg en Galaxy Nexus med en gang, og selge S2-en når den kommer tilbake i fungerende stand. Hva kan jeg forlange for en 100% strøken, brukt SGS2 dersom jeg skal selge den?

 

 

Lenke til kommentar

Kjedelige saker. Jeg ville ikke ha solgt en telefon etter 2 ganger rep. Hvis du er "heldig" kan du jo heve kjøpet etter 3. gang samme feil, eller fjerde forskjellig.

Er ikke det at jeg vil heve kjøpet. Er bare det at dette med rep. tar så lang tid. Synes SGS2 er en fantastisk telefon. Men bruker for tiden en Nokia N95 og den er så dårlig i forhold til SGS2 at jeg blir gal. Tror ikke jeg holder ut den tida det tar...

 

 

Er litt redd for at dersom jeg kjøper meg f.eks en Galaxy Nexus nå, så får jeg ikke soldt SGS2-en når jeg får den tilbake i januar en gang...

 

 

 

 

 

 

 

Edit: hvor har du det fra at man kan heve kjøpet etter 4. gang forskjellig feil?

 

 

 

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Edit: hvor har du det fra at man kan heve kjøpet etter 4. gang forskjellig feil?

 

Jeg skjønner, og rep går nok fort til nyttår nå ja.

 

Det er en bransjenorm fra Elektronikkbransjen. Ikke lovfast, men noe de fleste butikker og produsenter retter seg etter. Ingen er tjent med produkter som repareres 10x med forskjellige feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...