Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ups..

 

Kjøpte en billig FM sender på Nordby. ca 250 kr. Setter den i sigarett tenneren i bilen.

Kan sette inn en usb memorystick i den, eller koble til noe med medfølgende kabel.

Passer til høretelefon uttaket på tlf.

Link eller bilder? :tease:

 

Lurer på om det ikke er forrige modell av denne. Er ca 1 år siden jeg kjøpte min.

http://www.teknikmagasinet.no/db.pl?tf=product_link.html&link=&artnr=100317&title=iZound%20FM-sender%20FMT-350&

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

urk... fikk min i dag og jeg sliter med å overføre alle kontaktene fra min desire HD til denne....

 

hvordan i alle dager funker copy and paste text på denne her da??

 

Sync din Desire HD med google, sync så din nye telefon med google..

Det er den enkleste og beste måten å synce kontakter på.. :)

 

Dersom du ikke får til det direkte.. Installer Outlook på PCen din, last ned et program for å synce Outlook-kontakter med Google.. Sync så Deside HD med Outlook, Outlook med Google, og sett opp sync av S2 mot Google.. :)

Da har du en permanent løsning til neste telefon også..

Lenke til kommentar

Hva tror dere om dette minnekortet?

 

Jeg bestilte det minnekortet istad. Knuser alt til den prisen, class 10 også er jo knall bra.

 

Bestilte du den fra en nettbutikk som hadde den på lager? Ser komplett får den først inn 27 mens de andre nettbutikkene ligger enda lenger bak. Men ja, minnebrikken ser jo perfekt ut, og til den prisen da..

Lenke til kommentar

Hei!

Har fulgt denne tråden tett, men har muligens oversett noe.

 

Lurte på om noen vet når versjonen med NFC kommer..? :) Hehe, virker ikke som om så mange her venter på den, siden dere får den én etter én (heldiggriser!!).

 

Jeg SKAL ha den, men om det bare er et par måneder å vente (og et par hundrelapper ekstra) så tror jeg nesten jeg vurderer å vente. Hadde jo vært litt kult å trumfe inn på bussen og bare sveipe mobilen istedet for busskortet eller i butikken eller hvor det nå måtte være.

 

Irene.

Det eneste jeg har fått med meg om NFC-modellen er at det skal komme til UK i juni en gang.

 

Så da får vi jo håpe at den kommer hit på berget også.

 

Jeg forstår ikke at hvorfor vil folk ha NFC? Norge ligger minst 2 år etter teknologien og det er ikke et eneste sted i Norge, Sverige eller Danmark der man kan bruke NFC. NFCen vil bare gjøre mobilen tykkere og dyrere. Ikke si at det er kjekt å ha og dette NFCen gjør mobile "futureproof". Om to år kommmer teknologien til å forbedre seg mye og da er Samsung Galaxy S3 kanskje 4 ute med 2.0 Quadcore, 4 GB RAM osv ???

 

Ok, da.. Visste i grunnen ikke dette. Trodde alt at Norge var litt i testperioden med å betale bussen med NFC. Hm.. Går kanskje for den vanlige, da. Og i hvertfall hvis det går utover tykkelsen!

Tusen takk for opplysningene! :)

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips (linker) til billige case/beskyttelse?

http://www.clove.co.uk/accessories/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100/protection

Har du brukt denne siden før? Om du har, hvordan funker frakt da?Hvor lang tid tar det?

 

Det tar laaaang tid hvis du bruker det gratise frakt alternativet ihvertfall. tar 2-5uker før du får pakken, men du slipper å betale toll :)

Jepp sant nok, men sykt lang tid :p.

Jeg fant denne siden idag.Bestilte meg en silicon case,og 3 timer senere fikk jeg en mail om at pakken var sendt!Så det gikk veldig fort må jeg si.

 

Selve varen jeg kjøpte kostet rundt 40kr,og frakten ble rundt 50,så totalt 89kr for silicon case for meg.Dyr frakt i forhold til prisen på varen men likevel billig synes jeg.

 

Angående toll sto det at jeg sannsynligvis ikke fikk toll på det.

Wow, sweet! Når fikk du pakken i posten da? Det var rimelig nice!

Lenke til kommentar

@Ray001: Helt ufattelig bra arbeid! Tusen takk! Nå gleder jeg meg ENDA mer til å få telefonen! Har laga egen mappe i nettleseren med linker til apper og programmer jeg skal laste ned til den når den endelig daler ned i postkassa :) Tusen takk og kommer du over noe nytt og spennende -ikke nøl! You know what you gotta do!!

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva denne kameraoppdateringen heter på Samsung Apps? Finner den ikke :(

 

Se på disse bildene under her:

 

29ntswp.gif

 

mhano.gif

 

Våknet tidlig i natt og bestemte meg for å teste videofunksjonen med LED-lyset på. Da flydde disse små "lyskulene" rundt i rommet. Jeg kunne bare se de gjennom mobilskjermen, ikke med det blotte øyet. Det må jo være noe galt med kameraet på mobilen. Er det noen som har opplevd noe liknende? Testet det samme i et mørkt rom på skolen med samme resultat. Synes det var veldig merkelig.

 

Ser bare ut som støv før meg. :p

 

Haha. Var det jeg fant ut :p Lite flaut :lol:

 

Det er jo ORBS! http://paranormal.about.com/od/ghosthuntinggeninfo/a/Enough-With-The-Orbs-Already.htm

http://en.wikipedia.org/wiki/Orb_(optics)

Mange overtroiske tror dette er energier fra spøkelser og lignende.. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg og hoppet av denne karrosellen her. Ikke så kjekt med ca 150poster hver dag i mailen angående en som venter på mobiltelefonen i posten, lurer på om den kommer idag, om ein time eller 5. Og hvor dårlige cdon, elkjøp og andre butikker er.

 

Så til dem som liker slike ting, fortsett her, til dem som vil ha litt mer info og slik om mobilen, sjekk denne linken(som er opplyst tidligere i denne tråden)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344178&st=40#entry17761133

Der blir det ikke snakket om alt dette "styret" som beskrevet i denne mld`en.

 

Jeg har ikke fått mobilen selv enda, men er ikke intressert i å vite alt det over her. Mobilen kommer når den kommer :whistle:

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips (linker) til billige case/beskyttelse?

http://www.clove.co.uk/accessories/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100/protection

Har du brukt denne siden før? Om du har, hvordan funker frakt da?Hvor lang tid tar det?

 

Det tar laaaang tid hvis du bruker det gratise frakt alternativet ihvertfall. tar 2-5uker før du får pakken, men du slipper å betale toll :)

Jepp sant nok, men sykt lang tid :p.

Jeg fant denne siden idag.Bestilte meg en silicon case,og 3 timer senere fikk jeg en mail om at pakken var sendt!Så det gikk veldig fort må jeg si.

 

Selve varen jeg kjøpte kostet rundt 40kr,og frakten ble rundt 50,så totalt 89kr for silicon case for meg.Dyr frakt i forhold til prisen på varen men likevel billig synes jeg.

 

Angående toll sto det at jeg sannsynligvis ikke fikk toll på det.

Wow, sweet! Når fikk du pakken i posten da? Det var rimelig nice!

Ikke fått den enda.Bestilte i går og fikk mail 3 timer senere om at den var sendt,og at det burde ta 2-3 dager.Jeg har den vel kanskje på torsdag.Rask levering må jeg si.Og bra utvalg der også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...