Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nok innkjoop av S2 snart naar jeg kommer tilbake til norge.

 

hvordan funker Readers Hub med norske aviser? Er det sann at man faar de 10 foorste gratis, inkl norske? hvor lenge varer de, faar man et aarsanbonoment eller?

 

Husker ikke i farten hvor mange utgaver man får, men det er < 10. Merk også at det er enkeltutgaver av avisene man får, men det går sikkert også å abonnere. Dog ikke sjekket opp prisen, og iom at min telefon er på reparasjon får du sikkert andre til å sjekke opp prisen

Lenke til kommentar

Kan jeg spørre hva du er ute etter?

LYD AV - VIBRASJON AV?

LYD AV - VIBRASJON PÅ?

OSV.?

 

oi, caps lock attack.

Lyd av - vibrasjon av

 

urk... fikk min i dag og jeg sliter med å overføre alle kontaktene fra min desire HD til denne....

 

hvordan i alle dager funker copy and paste text på denne her da??

1. På Desire HD - Sync contacts with google.

2. På SGS2 - Sync contacts with google.

Endret av Babality
Lenke til kommentar

Prøvde å søke, men gikk ikke så bra.

 

 

Har da endelig fått denne skjønnheten, og lurer på om det er mulig å bytte ut ikonene på "docken" og homescreensaken? Ser litt rart ut med 3 standardikon + Go SMS Pro :tease:

 

 

Edit: Kom på en ting til, er det ikke mulig å bruke Kies via 3G? Får bare opp Wifi og wifi hotspot..

Endret av xKrib
Lenke til kommentar

Hva er det som er håpløst? Har du gått på verktøy -> installer driver?

 

Jeg gjorde i alle fall følgende. La inn Kies, restart av pc, gikk på verktøy oppdater driver.

Så restartet jeg vel pc en gang til uten telefonen plugget i. Startet Kies, plugget i tlf og vips. La så inn kamera og firmaware oppdatering.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Hva er det som er håpløst? Har du gått på verktøy -> installer driver?

 

Jeg gjorde i alle fall følgende. La inn Kies, restart av pc, gikk på verktøy oppdater driver.

Så restartet jeg vel pc en gang til uten telefonen plugget i. Startet Kies, plugget i tlf og vips. La så inn kamera og firmaware oppdatering.

 

Det er håpløst på den måten at jeg stadig får "DLL Load Fail" når jeg prøver å oppdatere. Har reinstallert KIES + drivere gang på gang uten hell. Akkurat når telefonen kommer i download mode får jeg opp "DLL Load Fail" og må ta ut batteriet av telefonen for å få startet den igjen på vanlig måte. Har skjønt at flere har dette problemet.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva denne kameraoppdateringen heter på Samsung Apps? Finner den ikke :(

 

Se på disse bildene under her:

 

29ntswp.gif

 

mhano.gif

 

Våknet tidlig i natt og bestemte meg for å teste videofunksjonen med LED-lyset på. Da flydde disse små "lyskulene" rundt i rommet. Jeg kunne bare se de gjennom mobilskjermen, ikke med det blotte øyet. Det må jo være noe galt med kameraet på mobilen. Er det noen som har opplevd noe liknende? Testet det samme i et mørkt rom på skolen med samme resultat. Synes det var veldig merkelig.

 

Ser bare ut som støv før meg. :p

Lenke til kommentar

Vil bare takke alle som har klart å gjøre denne tråden totalt meningsløs ved å diskutere posten :)

 

Takk for meg!

 

Hehe, så dramatisk da! Er nok ikke mange dagene igjen før de fleste har fått den.

 

EDIT: Er det forresten noen som har peiling på om det selges dockingstasjoner til denne slik det gjøres til iphone?

Synes det er artig her i forum, mye nytt og mye unyttig, jeg har lært meg mye her, har ikke smart mobil selv, så det blir spennede å få den. jeg har fulgt godt med her, og ser at det er positivt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...