Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette.

Er det "vanlig" gps det er snakk om, eller bruker den dataoverføring for å laste ned kart i tillegg?

 

Bare vanlig. Signalet for gps diver å blinker. Mulig det har en sammenheng med den nye "weather widgeten" min, men mener jeg valgte fast lokasjon og ikke stedet jeg befinner meg.

 

Ellers er www.samsungdive.com å anbefale. Lar deg spore mobilen, låse eller slette den + diverse annet. Grei sak å ta i bruk i grunn, for mister jeg telefonen min så er jo hele livet mitt på avveie:p

 

 

Lite vits å abonnere på wavesecure om denne tjenesten er like bra

 

 

Edit: samsungdive virker som enn mer komplett løsning

Endret av spetter
Lenke til kommentar

I følge Amobil så er oppdateringen som nå er kommet ment å fikse problemet med lysstyrken og Swype. Det var ikke mye, men det gir i alle fall håp at Samsung har blitt bedre med å gi ut oppdateringer.

 

Får håpe de snart også fikser de andre rapporterte problemene som, mister GPS signal, dårlig WiFi signalstyrke, blåaktig fargenyanser på skjermen, norsk locale, etc.

 

 

Lenke til kommentar

Hei!

Har fulgt denne tråden tett, men har muligens oversett noe.

 

Lurte på om noen vet når versjonen med NFC kommer..? :) Hehe, virker ikke som om så mange her venter på den, siden dere får den én etter én (heldiggriser!!).

 

Jeg SKAL ha den, men om det bare er et par måneder å vente (og et par hundrelapper ekstra) så tror jeg nesten jeg vurderer å vente. Hadde jo vært litt kult å trumfe inn på bussen og bare sveipe mobilen istedet for busskortet eller i butikken eller hvor det nå måtte være.

 

Irene.

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva denne kameraoppdateringen heter på Samsung Apps? Finner den ikke :(

 

Se på disse bildene under her:

 

29ntswp.gif

 

mhano.gif

 

Våknet tidlig i natt og bestemte meg for å teste videofunksjonen med LED-lyset på. Da flydde disse små "lyskulene" rundt i rommet. Jeg kunne bare se de gjennom mobilskjermen, ikke med det blotte øyet. Det må jo være noe galt med kameraet på mobilen. Er det noen som har opplevd noe liknende? Testet det samme i et mørkt rom på skolen med samme resultat. Synes det var veldig merkelig.

 

Ser bare ut som støv før meg. :p

 

Haha. Var det jeg fant ut :p Lite flaut :lol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ups..

 

Kjøpte en billig FM sender på Nordby. ca 250 kr. Setter den i sigarett tenneren i bilen.

Kan sette inn en usb memorystick i den, eller koble til noe med medfølgende kabel.

Passer til høretelefon uttaket på tlf.

Endret av Samok.no
Lenke til kommentar

Hei!

Har fulgt denne tråden tett, men har muligens oversett noe.

 

Lurte på om noen vet når versjonen med NFC kommer..? :) Hehe, virker ikke som om så mange her venter på den, siden dere får den én etter én (heldiggriser!!).

 

Jeg SKAL ha den, men om det bare er et par måneder å vente (og et par hundrelapper ekstra) så tror jeg nesten jeg vurderer å vente. Hadde jo vært litt kult å trumfe inn på bussen og bare sveipe mobilen istedet for busskortet eller i butikken eller hvor det nå måtte være.

 

Irene.

 

Jeg har også tenkt å vente på NFC, men dersom den ikke kommer før utgangen av juni kommer jeg nok til å kjøpe den som er ute nå. Trenger en ny mobiltelefon etter at jeg nylig solgte min gamle Samsung Omnia HD.

 

Jeg sendte en forespørsel til Chess angående modellen med NFC og de viste ingenting om den.

 

 

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Blir nok til å bestille Safe skin og Sreen protector fra clove.co.uk.

Kanskje jeg bestiller docking stasjon også..

 

Det jeg kommer til å savne mest fra N900'n min er å kunne høre podcast i bil over fm sender.

Noen som veit om det finnes noen ekstern fm sender til SGS2?

 

Har skikkelig lyst på både bilholder og docking! Billig var det også!

Lenke til kommentar

Hei!

Har fulgt denne tråden tett, men har muligens oversett noe.

 

Lurte på om noen vet når versjonen med NFC kommer..? :) Hehe, virker ikke som om så mange her venter på den, siden dere får den én etter én (heldiggriser!!).

 

Jeg SKAL ha den, men om det bare er et par måneder å vente (og et par hundrelapper ekstra) så tror jeg nesten jeg vurderer å vente. Hadde jo vært litt kult å trumfe inn på bussen og bare sveipe mobilen istedet for busskortet eller i butikken eller hvor det nå måtte være.

 

Irene.

Det eneste jeg har fått med meg om NFC-modellen er at det skal komme til UK i juni en gang.

 

Så da får vi jo håpe at den kommer hit på berget også.

Lenke til kommentar

Noen som har noen gode tips (linker) til billige case/beskyttelse?

http://www.clove.co.uk/accessories/samsung/samsung-galaxy-s-ii-i9100/protection

 

Hvordan funker det med varer som sendes fra utenlandske nettbutikker som for eksempel clove? Vil det ikke lønne seg med tanke på frakt å bestille fra en norsk butikk, så sant de har et visst utvalg.

Vel,jeg kjøpte et silicone case der.Selve casen var kanskje 40kr,men med frakt kom den på 89 kr,noe jeg synes er billig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...