Gå til innhold

Den herlige Samsung Galaxy S II tråden! Prat i vei...


Byxxi

Anbefalte innlegg

Verdt å nevne at der er to oppdateringer tilgjengelig. Ene går på kamera og dukker opp under samsung apps inne på mobilen, mens den andre må lastes ned via Samsung Kies som brukes på pc. Denne endrer problemet med lysstyrken og noe med swype tastaturet.

 

http://www.amobil.no/artikler/galaxy_s_ii_faar_oppdatering/98204

 

Kan nevne at jeg er strålende fornøyd med denne telefonen etter at jeg byttet til GO Launcher, GO Dialer, GO sms og GO contacts. Dette er alle programmer som gir telefonen et stort løft i mine øyne. Tidligere brukte jeg Launcher Pro, men synes faktisk at GO Launcher er bedre og enklere i bruk, så jeg vil anbefale denne.

 

Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo alltids legge over akkurat hva du vil slags interface, om jeg forstår konseptet med rooting, kan du ikke? Så om touchwiz ikke er noe for deg, selv i den oppgraderte sgs2 versjonen, er det vel bare å slenge over noe som blir mer comfy for deg?

Lenke til kommentar
Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette.

Er det "vanlig" gps det er snakk om, eller bruker den dataoverføring for å laste ned kart i tillegg?

Lenke til kommentar

Noen bilder av spb 3d shell. Greia er at man kan trykke nederst på skjermen for å få et slags oversiktsbilde der alle hjemskjermene stilles opp i en sirkel.

Edit: Er også endel animasjoner og eyecandy ting som skjer dersom man ikke trykker på noe. Er også veldig enkelt å sette inn nye hjemskjermer etter behov.

post-132469-0-18455000-1305553110_thumb.jpeg

post-132469-0-01745600-1305553170_thumb.jpeg

post-132469-0-81192900-1305553193_thumb.jpeg

Endret av Sir-Allistair
Lenke til kommentar

Bestilte selv fra telenor med djuice abbonement med en selger på tråden som sa den blir sendt i dag/i morgen og at de har på lager, at jeg har den fredag/lørdag. Enda ikke fått sendingsbekreftelse så antar den sendes i morgen eller noe i den dur.

 

Så jada, de har på lager.

Endret av Slai
Lenke til kommentar
Jeg har merket at telefonen til stadighet prøver å få kontakt via gps, men jeg aner ikke helt hvem syndere er på dette.

Er det "vanlig" gps det er snakk om, eller bruker den dataoverføring for å laste ned kart i tillegg?

 

Bare vanlig. Signalet for gps diver å blinker. Mulig det har en sammenheng med den nye "weather widgeten" min, men mener jeg valgte fast lokasjon og ikke stedet jeg befinner meg.

 

Ellers er www.samsungdive.com å anbefale. Lar deg spore mobilen, låse eller slette den + diverse annet. Grei sak å ta i bruk i grunn, for mister jeg telefonen min så er jo hele livet mitt på avveie:p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva denne kameraoppdateringen heter på Samsung Apps? Finner den ikke :(

 

Se på disse bildene under her:

 

29ntswp.gif

 

mhano.gif

 

Våknet tidlig i natt og bestemte meg for å teste videofunksjonen med LED-lyset på. Da flydde disse små "lyskulene" rundt i rommet. Jeg kunne bare se de gjennom mobilskjermen, ikke med det blotte øyet. Det må jo være noe galt med kameraet på mobilen. Er det noen som har opplevd noe liknende? Testet det samme i et mørkt rom på skolen med samme resultat. Synes det var veldig merkelig.

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...