Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det noen som gadd å sjekke om OP hadde fått de svarene han/hun trengte før dere heiv dere ut i krangel om semantikken rundt 600D og dens rolle i Canons produktportefølje, tett etterfulgt av FV sin politikk rundt tilbud på nett og i butikk? Så vidt jeg kan se så er det 1/2 side on-topic fulgt av 3+ sider med off-topic. Way to go...

Lenke til kommentar

FV er en butikk med fysisk butikk og nettbutikk i et og samme lokale og alle betjenes derfra, dermed utestenger de kunder.

(..)

Nå var det bare 2 eller 3 igjen når nettbutikken åpnet og her satt folk og trykket nøyaktig kl 14 (jada klokken var sjekket og var rett) men ingen fikk.

Det lukter litt svidd .

Samme lager. Ikke "butikk".

 

Og - hva for noe "ingen fikk"?

 

Som du ser så er det vel heller ikke dær sikkert at noen fikk over nett,selv om det produktet er et av de mindre attraktive, den ene dær fikk jo mail etterpå at ordren var slettet da de var utsolgt.

Må bare svare på denne, siden det var jeg som skrev inlegget du viser til. jeg sendte en høflig Mail og spurte om dette var riktig, og fikk svar at de skulle løse det. Så da blir det en 70-200 på meg.

Lenke til kommentar

FV er en butikk med fysisk butikk og nettbutikk i et og samme lokale og alle betjenes derfra, dermed utestenger de kunder.

(..)

Nå var det bare 2 eller 3 igjen når nettbutikken åpnet og her satt folk og trykket nøyaktig kl 14 (jada klokken var sjekket og var rett) men ingen fikk.

Det lukter litt svidd .

Samme lager. Ikke "butikk".

 

Og - hva for noe "ingen fikk"?

 

Som du ser så er det vel heller ikke dær sikkert at noen fikk over nett,selv om det produktet er et av de mindre attraktive, den ene dær fikk jo mail etterpå at ordren var slettet da de var utsolgt.

Må bare svare på denne, siden det var jeg som skrev inlegget du viser til. jeg sendte en høflig Mail og spurte om dette var riktig, og fikk svar at de skulle løse det. Så da blir det en 70-200 på meg.

 

OK, det e isåfall bra gjordt om den og ordner opp for deg :-)

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

å nei,det er da en viss forskjell på en utgående modell og en toppmodell i cropsegmentet, i tilegg så sikler vel nikonfolket på D7000 som kommer senere i uka.

Det tror jeg også. Men D90 tilbudet er et godt tilbud for de med begrenset budsjett.

 

Uten tvil,hadde jeg vært nikonist så kunne jeg nok vurdert det som et "nr2" camera .

Lenke til kommentar

å nei,det er da en viss forskjell på en utgående modell og en toppmodell i cropsegmentet, i tilegg så sikler vel nikonfolket på D7000 som kommer senere i uka.

Det tror jeg også. Men D90 tilbudet er et godt tilbud for de med begrenset budsjett.

 

Uten tvil,hadde jeg vært nikonist så kunne jeg nok vurdert det som et "nr2" camera .

Jeg sitter og vurderer litt frem og tilbake, og for min del vil det være ett nr2 kamera.

Har både 35mm f/1,8G og 50mm f/1,4G som jeg vil bruke på kameraet hvis jeg kjøper det, 2 objektiver jeg bruker særdeles lite på D3'en.

Selv om jeg synes prisen, 3995,- er en finfin pris for huset, er jeg litt mer i tvil om jeg kommer til å bruke det så mye at jeg kan forsvare å svi av 4 lapper :hmm:

 

Ett spørsmål, er det AF mikrojustering på D90'en?

Endret av hertugen
Lenke til kommentar

Dårlig respons fra FV på mailforespørsler.

Har forsøkt flere ganger de siste 4-5 dagene uten et eneste svar fra dem :hmm:

Jeg fikk respons denne morgenen fra dem, tok vel rett i underkant av 2 dager.

 

Som sagt så sendte jeg mail på Fredag,mandag og i går, ingen respons.

greit at de har mye å gjøre,men de bør vel ikke glemme nettkundene totalt :hmm:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...