Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Når det gjelder den nevnte mailen så kan det muligens skyldes at jeg står som registrert medlem i den man kaller "Fotovideoklubben", uten at jeg er sikker på om det er grunnen :hmm:

 

Det kan nok stemme ja, har byttet Epostadresse siden jeg registrerte meg på Fotovideoklubben.

Fant den i den gamle postboksen :)

 

Andreas

Lenke til kommentar

Da ser jeg første tilbuds 70-200mm F4 IS med 26% markup ligger på salg på Foto.no :thumbdown:

 

Edit: Ikke IS utgaven.

 

Egentlig litt teit at de ikke kjører maks en på hver, kunne fort tjent noen tusenlapper på å kjøpe to 7D og 2 70-200mm for så å selge igjen på bruktmarkedet. Men jeg fikk da heldigvis tak i en 70-200 mm.

Lenke til kommentar

Helt enig awesnes og gratulerer med objektiv :thumbup:

 

Sykt, ser dårlig ut for nettkundene...

 

Takker, blir greit å bytte ut mitt relativt dårlige 75-300mm objektiv i dette.... Kjøpte 7D sist det var på supertilbud, dog til 8500 kroner...

 

Kjekt med gravid kone i permisjon.....

 

Ser at det står 20+ på både 7D og 70-200mm på hjemmesidene fortsatt, så det er jo et ørlite håp kanskje...

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Takker, blir greit å bytte ut mitt relativt dårlige 75-300mm objektiv i dette.... Kjøpte 7D sist det var på supertilbud, dog til 8500 kroner...

 

Kjekt med gravid kone i permisjon.....

 

Ser at det står 20+ på både 7D og 70-200mm på hjemmesidene fortsatt, så det er jo et ørlite håp kanskje...

 

Hva med en brukererfaring, av handelen :)

 

Var du der før butikken åpnet eller kom du litt utpå dagen, og hvis du var der ved åpningstiden var det mange som sto i kø ?

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...