Gå til innhold

Kjempebutikk åpner i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, blir greit å bytte ut mitt relativt dårlige 75-300mm objektiv i dette.... Kjøpte 7D sist det var på supertilbud, dog til 8500 kroner...

 

Kjekt med gravid kone i permisjon.....

 

Ser at det står 20+ på både 7D og 70-200mm på hjemmesidene fortsatt, så det er jo et ørlite håp kanskje...

 

Hva med en brukererfaring, av handelen :)

 

Var du der før butikken åpnet eller kom du litt utpå dagen, og hvis du var der ved åpningstiden var det mange som sto i kø ?

 

Det kan jo sikkert ordnes etterhvert, må bare opp av fotodvalen jeg er inne i først..

 

Var kanskje litt uklart skrevet, men jeg sendte kona ned i dag. Tror hun var der ca 10, og fikk kølapp 127. Ble vel halvannen times venting tror jeg (gjett om jeg må gjøre opp for det utover...), var kø både for å kjøpe og for å få det utlevert, litt teit i grunn at det ikke kunne gjøres i en prosess...

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet kjøpet på nett + ordrebekreftelse. Så kom det Mail som sier at ordren er slettet pga at de er utsolgt for dette objektivet til den prisen. Møkk.

 

Fikk også mail med ordrebekreftelse og alt det, men har enda ikke fått noen mail som sier at den er slettet. Kanskje jeg var heldig! (kvitteringen sier at jeg fikk det til rabatt, men ordrebekreftelsen påstår at jeg ikke fikk det. Er bare reservert penger for rabatt i nettbanken.. HMMM...)

Endret av amund91
Lenke til kommentar

jeg var nettopp en tur bortom FotoVideo, og kom så vidt innom døren. Hadde jeg tatt imot kølapp hadde det vært 218 stykker foran meg i køen. Hele underetasjen var full av folk som stod og ventet.

Samme her! Var innom og tok kølapp men skjønnte fort at det ville gå flere timer før jeg hadde blitt ekspedert. Tror det var flere hundre i kø foran meg. Må man ta fri fra jobben sparer men ikke penger på tilbud allikevel....

Lenke til kommentar

viktig å nevne at FV sine tilbud i hovedsak er forbeholdt folk på østlandet og skulle det være noe igjen så kan de andre få sloss om det :thumbdown:, i tillegg er ikke prisene såå gode i forhold til de prisene JP kjører stort sett hele året .

Når ble østlandet Oslo?

Disse tilbudene gjelder hele landet fra kl. 14.00, folket i Oslo kan benytte seg av tilbudet fra kl. 10.00. ved å møte opp i butikken. Det samme kan du, de slipper inn nordlendinger og finnmarkinger. Det vet jeg, har vært der :p

På fire timer skal de kunne selge rundt 200 kamerahus, jeg trur ikke de klarer det. Det er bare å å være klar forran PC'en klokken 14.00 å trykk bestill!

 

JP har ikke bedre pris, dette sparer du på kameraene iforhold til dagen billigste nettpris:

 

Nikon D90 - 1500kr.

Nikon D7000 - 700kr.

Canon 7D - 3000kr.

Canon 60D - 1500kr.

Lenke til kommentar

Spør ikke meg, men jeg handler i allefall ikke mer hos de.

Neste gang er det JP som steller det til - hvem skal du begynne å shoppe hos; når du skal boykotte de også. Interfoto - en tabbe der, og så er det ingen seriøse igjen ... Ihvertfall ikke som har butikk.

 

Jp har uansett lavere priser året rundt og det du tjener på det spiser fort opp de tilbudene FV har av og til .

Jeg flytter nok over til JP fast og tar kunn og plukker litt hos FV om de har et godt tilbud akkurat da jeg skal handle .

Den forskjellsbehandlingen de nå driver med er uhørt, dær faste kunder blir spærret ute til fordel for noen som tilfeldigvis dropper forbi tror jeg de vil tape på i det lange løp .

Gjennom fotoklubben hjelper jeg mange med kjøp av kamera og optikk pluss annet utstyr og for 2010 utgjorde det ca 40 000 hos Fv, vel det blir ikke i år .

jeg regner med /vet at andre tenker likedan og da vil FV fort tape flere faste kunder samt at de fleste som var innom butikken nok var dær kunn for tilbudet og neppe blir gjengangere .

Et farlig spill å begynne å forfordele/stenge ute kunder,detgir som regel tap i lengden, spesielt når en driver en butikk som normalt er dyrere enn de største konkurentene .:hmm::hmm::hmm:

Lenke til kommentar

Påpeker at i dag ble det tomt for 7d ca.14.15.

 

Fotovideo er værre enn Elkjøp, Lefdal og Expert tilsammen. Bare lure tilbud. Hvordan kan de bruke 75sekunder pr. 7D kunde mellom kl. 10 og 14 når man må vente 45min. bare for å kjøpe et minnekort?

 

Som sagt er det svært uheldig metode FV bruker og jeg håper virkelig at kundene reagerer med å unnlate å bruke denne butikken, så kan de jo prøve å leve av tilfeldige tilbudskunder .

jeg nekter å tro at de solgte 48 stk 7D i timen i butikken og jeg er temmelig sikker på at selv i butikken var de "utsolgt" før kl 1400, altså "elkjøptaktikk" eller rettere sagt, de driver ap med kundene sine.

De kan iallefall trekke fra ca 40-50 000 på årsomsetningen, bare fra undertegnede .

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker, blir greit å bytte ut mitt relativt dårlige 75-300mm objektiv i dette.... Kjøpte 7D sist det var på supertilbud, dog til 8500 kroner...

 

Kjekt med gravid kone i permisjon.....

 

Ser at det står 20+ på både 7D og 70-200mm på hjemmesidene fortsatt, så det er jo et ørlite håp kanskje...

 

Hva med en brukererfaring, av handelen :)

 

Var du der før butikken åpnet eller kom du litt utpå dagen, og hvis du var der ved åpningstiden var det mange som sto i kø ?

 

Det kan jo sikkert ordnes etterhvert, må bare opp av fotodvalen jeg er inne i først..

 

Var kanskje litt uklart skrevet, men jeg sendte kona ned i dag. Tror hun var der ca 10, og fikk kølapp 127. Ble vel halvannen times venting tror jeg (gjett om jeg må gjøre opp for det utover...), var kø både for å kjøpe og for å få det utlevert, litt teit i grunn at det ikke kunne gjøres i en prosess...

 

Så heldig er ikke jeg, og ha ei gravid kone som handler for meg :)

 

Skal inn til lørdagen og hente en 70-200, tror jeg kommer litt før åpningstiden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...