Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

4 timer ut og entusiasmen begynner å dabbe litt nå kjenner jeg.

 

Det blir for hjernedødt skyt bølge på bølge nå, ekstremt forutsigbart. Og atmosfæren som var i starten av spillet er nesten helt borte, områdene er tomme og dem få gangene en møter folk så står dem bare der som statuer.

 

Hvor er den levende verden en oppdaget idet en kom opp i himmelen? For å ikke snakke om lydene...lyden var helt syk i starten. Spesielt om du sitter med et 5.1 oppsett.

 

Vigors synes jeg så langt bare er i veien og gjør bare det hele mer "tungvint" en nødvendig. Konstant jag på kuler er lite spennende å drar ned gøy faktoren. Det føles også noe sløvt med sikte/skyte mekanismen når en bruker en håndkontroller på PC versjonen.

 

Det er liksom ikke helt slik det burde være.

 

Men det er spennende å se hvor historien tar en og hva som skal skje videre, men er langt ifra så imponert nå som jeg var i starten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom alle sidene, men dette ødela litt av spillet for meg. Eller ikke så veldig men hadde en negativ innvirkning på meg.

http://i.imgur.com/41jYgHG.jpg

Er sikkert samme med andre folk i spillet. Synes de kunne brukt litt forskjellige modeller.

 

Dette spør jeg meg selv om hver gang jeg spiller ett spill faktisk. Hvor mye ekstra arbeid er det egentlig å f.eks doble antall ansikter? Svaret er vel dobbelt så mye med arbeid på den fronten, men der skjønner hvor jeg vil hen :p

Lenke til kommentar

4 timer ut og entusiasmen begynner å dabbe litt nå kjenner jeg.

 

Det blir for hjernedødt skyt bølge på bølge nå, ekstremt forutsigbart. Og atmosfæren som var i starten av spillet er nesten helt borte, områdene er tomme og dem få gangene en møter folk så står dem bare der som statuer.

 

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

Valgte selv hard for å få mest ut av spillet.

 

Har akkurat rundet spillet på 11.5 timer, og fullførte da 50% av achievements.

Har ikke opplevd at folk står som statuer. Konstant bevegelse, og må springe for å hele tiden holde dem i sjakk.

 

Bruker forøvrig Vigors ca like mye som jeg bruker våpen. Har ikke brukt alle vigors like mye, men Devils Kiss hadde jeg ikke klart meg uten, vertfall på slutten av spillet.

 

Alt i alt en veldig fin spillopplevelse med kul historie.

 

Om det blir for "lett" så kan du jo kjøre igang med 1999 mod som ble nevnt på side 2 http://www.eurogamer.net/articles/2013-03-25-you-can-unlock-bioshock-infinites-ultra-hard-1999-mode-without-completing-the-game

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Vel det første jeg tenkte når jeg fikk bevege meg rundt i Colombia var....hvorfor lagde de ikke et rollespill ?

Atmosfæren synes jeg er helt fantastisk, og jeg gikk rundt til de første menneskene jeg så for å slå av en prat. Men det var ingen vits.

 

Så, fantastisk atmosfære, god historie, Elisabeth er en kjekk sak..men spillet i seg selv er en helt ok "shooter".

Lenke til kommentar

Dette spør jeg meg selv om hver gang jeg spiller ett spill faktisk. Hvor mye ekstra arbeid er det egentlig å f.eks doble antall ansikter? Svaret er vel dobbelt så mye med arbeid på den fronten, men der skjønner hvor jeg vil hen :p

Det ser sikkert ikke så lett å lage et nytt ansikt som jeg tror, og forstålig at de sikkert ikke fokuserte så veldig mye på det. Men men, forsatt et flott spill. =)

Lenke til kommentar

Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

Valgte selv hard for å få mest ut av spillet.

 

Har akkurat rundet spillet på 11.5 timer, og fullførte da 50% av achievements.

Har ikke opplevd at folk står som statuer. Konstant bevegelse, og må springe for å hele tiden holde dem i sjakk.

 

Bruker forøvrig Vigors ca like mye som jeg bruker våpen. Har ikke brukt alle vigors like mye, men Devils Kiss hadde jeg ikke klart meg uten, vertfall på slutten av spillet.

 

Alt i alt en veldig fin spillopplevelse med kul historie.

 

Om det blir for "lett" så kan du jo kjøre igang med 1999 mod som ble nevnt på side 2 http://www.eurogamer...leting-the-game

 

Jeg spiller på Normal, Hard er vel mer av det samme men bare enda flere som angriper?

 

Fienden som angriper deg står ikke stille nei, er resten av "befolkningen" jeg tenker på. Dem står for det meste rett opp å ned som noen dukker. Litt creepy egentlig :p

 

Fienden du skal drepe er litt kule idet dem beveger seg endel, men etterhvert så blir bevegelses mønsteret deres meget forutsigbart. Gjemme seg bak en gjenstand, se opp eller gå ut til siden for å skyte. Så tilbake under dekning, så for å gjenta eller løpe frem til neste gjenstand dem kan gjemme seg bak(som tilfeldigvis er plassert..).Gjenta samme prosedyre og løpe tilbake, og gjenta :p

 

Og så har vi kamikaze fienden da som bare løper hodeløse mot deg å får hilse på pumpehagla..hehe.

 

Bruker Devil Kiss noen ganger ja, den kan gjøre det noe enklere i situasjoner spillet kaster en stor bølge fiender mot deg.

 

Og det er det jeg starter å misslike i spillet, det er så veldig gammeldags til å være et fps spill i en så vakker verden. Kommer du til et åpent område så ser du rimelig fort at her er det plassert objekter slik at et angrep vil skje...og jaggu sa jeg smør og angrepet kommer.

 

Men er bare 4 timer ut, håper det tar seg opp utover.

Lenke til kommentar

4 timer ut og entusiasmen begynner å dabbe litt nå kjenner jeg.

 

Det blir for hjernedødt skyt bølge på bølge nå, ekstremt forutsigbart. Og atmosfæren som var i starten av spillet er nesten helt borte, områdene er tomme og dem få gangene en møter folk så står dem bare der som statuer.

 

Hvor er den levende verden en oppdaget idet en kom opp i himmelen? For å ikke snakke om lydene...lyden var helt syk i starten. Spesielt om du sitter med et 5.1 oppsett.

 

Vigors synes jeg så langt bare er i veien og gjør bare det hele mer "tungvint" en nødvendig. Konstant jag på kuler er lite spennende å drar ned gøy faktoren. Det føles også noe sløvt med sikte/skyte mekanismen når en bruker en håndkontroller på PC versjonen.

 

Det er liksom ikke helt slik det burde være.

 

Men det er spennende å se hvor historien tar en og hva som skal skje videre, men er langt ifra så imponert nå som jeg var i starten.

 

Troll. Hvordan kan du kritisere et spill?

Lenke til kommentar

 

Det ser sikkert ikke så lett å lage et nytt ansikt som jeg tror, og forstålig at de sikkert ikke fokuserte så veldig mye på det. Men men, forsatt et flott spill. =)

 

Dæven altså. I dette spillet er det jo faktisk extremt hvor dårlig dette her er. Er på denne stranda nå, når det står tre kvinnfolk samlet med samme ansikt og maser blir det for dumt. Tvillinger i samme gruppe får også igjen over alt her :p

 

Telte nettopp 11 menn med samme ansikt, ikke mange meterne fra hverandre. Latterlig

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...