Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan ikke lagre manuelt i bioshock. Det eneste som ble lagret manuelt er chapter reload, noe som Irrational games har valgt å gjøre nesten en hel time før slutten..

 

Tror han mener at det auto saves lokalt istedenfor i skyen. Jeg hadde ikke nett i noen timer igår og lagret da spillet lokalt istedenfor i steam cloud, funker bra det.

Lenke til kommentar

Tror han mener at det auto saves lokalt istedenfor i skyen. Jeg hadde ikke nett i noen timer igår og lagret da spillet lokalt istedenfor i steam cloud, funker bra det.

ahh, min misforståelse.

 

Ble ferdig med spillet nå

 

Slutten er ikke helt selvforklarende, så jeg må nesten se en video som forklarer det hele. Mindfuck deluxe xP

 

Noen greie forklaringer til slutten av spillet:

http://venturebeat.com/2013/03/28/understanding-bioshock-infinites-ending-ending-explanation/

 

 

 

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Da ble jeg jaggu ferdig gitt! Og det jeg sitter igjen med her blir nok et spill-minne for livet...det var helt magisk altså. Det er langt ifra perfekt men dem positive sidene overskygger dem negative som fks et rimelig platt skytespill til tider.

 

Tanken på så bra historie formidling og grafikk i et spill som ikke er skyt bølge på bølge får hårene i nakken til å reise seg.

 

Vi er straks i april og allerede har jeg spilt to helt suverene spill som er i en klasse helt for seg selv, Tomb Raider og BioShock: Infinite.

 

Hva vil resten av 2013 bringe? :D

Lenke til kommentar

Meh, ikke så veldig vanskelig synes jeg. Det viktige i 1999 mode er å investere en del i skjold-kapasitet og benytte "cover" når du er i kamper.

 

Hvis du løper ut i det åpne dør du veldig raskt, men er bare å huke seg ned et sted hvor du ikke blir skutt så lett, dukke frem og skyte, hoppe tilbake i cover og vente på at skjoldet fyller seg opp igjen og rinse/repeat.

Lenke til kommentar

Konge spill, men i mine øyne ikke på langt nær like godt som de foregående bioshock spillene. I begge de forrige var det mulighet for å bruke forskjellige typer taktikk under kamp. Skulle du ta ned en Big Daddy var det mye forskjellig du kunne finne på pga. mengden forskjellige våpen og plasmids. Plasmidene er greie nok i Infinite, men våpenutvalget er særdeles skuffende. Pretty much kun "spray n pray" våpen, men så er det jo sånn spillet er lagt opp også uheldigvis. Men sånn blir det jo selvsagt når man har Elizabeth med seg.

 

TLDR; Spiller er veldig godt på det det prøver å gjøre(nesten perfekt), men merker jeg savner spillbarheten i de foregående titlene.

Lenke til kommentar

Herregud

 

 

Jeg suger kanskje men hjelpe meg så vanskelig det er å beskytte den generatoren på airship. Jeg kommer til hvor det kommer 2 airship på hver side, jeg klarer å ta ut den ene men de spyr jo ut de jævla Lincon folkene som slakter meg. Begynner å bli jævlig frustrert. Men om det så tar meg resten av året, så skal jeg ikke gå ned til normal vanskelighetsgrad...

Håper det er andre som også hvertfall sleit litt på den delen.

Og 'cooldown' på songbird er anderledes når du bruker den på skipene framfor å sikte på "gulvet", sant?

 

 

 

27824357.jpg

Det jeg føler nå....

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...