Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven altså. I dette spillet er det jo faktisk extremt hvor dårlig dette her er. Er på denne stranda nå, når det står tre kvinnfolk samlet med samme ansikt og maser blir det for dumt. Tvillinger i samme gruppe får også igjen over alt her :p

 

Telte nettopp 11 menn med samme ansikt, ikke mange meterne fra hverandre. Latterlig

 

Ikke tenkt på at det kan være meningen?

 

Nå har ikke jeg spilt noe særlig langt, men virker som om rasisme/diskriminering er et av temaene som blir tatt opp, og felles for de fleste rasistiske ideologier er jo tanken om at enkelte mennesker er viktigere enn andre basert på utseende. Ofte dannes det også et bilde av hvordan et idealmenneske skal se ut, slik som i nazi-tyskland hvor en hadde bestemte mål på hvordan en ekte arisk person skulle se ut.

 

Som sagt, har ikke spilt så lenge, men tanken slo meg. Dessuten virker det litt merkelig at et spill med så stort budsjett ikke har tatt seg tid til å lage større variasjon i ansikter. Ansiktene er ikke veldig detaljerte, så det bør ikke være snakk om mye arbeid å lage 5-10 variasjoner.

Endret av g.i.r.l.
Lenke til kommentar

Er jeg sær som ikke synes spillet fortjener alle de høye karakterene? Visuelt sett er det veldig flott, men jeg tar meg i å kjede meg en smule. Bortsett fra noen av omgivelsene føler jeg at det er et veldig generisk skytespill, og selve skytinga synes jeg er heller klønete. At dette får 10/10 synes jeg er heller pussig. Et helt ok spill, men heller ikke noe mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du mener hans mening er viktigere enn anmeldere.

Det har jeg heller ikke påstått.

For å sitere meg selv, og forklare etter beste evne siden du ikke greie forstå dette selv:

 

En objektiv anmeldelse representerer aldri en persons mening.

 

Anmeldelse/anmeldelser som er gjort på et objektivt grunnlag betyr fortsatt ikke at _LarZen_ personlige inntrykk og opplevelse av spillet samsvarer med samtlige 10/10 anmeldelser som spillet har fått.

 

Om du nå ikke forstod budskapet mitt vil jeg tro at du;

A: Er et dårlig troll

B: Er på grensen til å være tilbakestående.

Endret av Hansien
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det har jeg heller ikke påstått.

For å sitere meg selv, og forklare etter beste evne siden du ikke greie forstå dette selv:

 

 

 

Anmeldelse/anmeldelser som er gjort på et objektivt grunnlag betyr fortsatt ikke at _LarZen_ personlige inntrykk og opplevelse av spillet samsvarer med samtlige 10/10 anmeldelser som spillet har fått.

 

Om du nå ikke forstod budskapet mitt vil jeg tro at du;

A: Er et dårlig troll

B: Er på grensen til å være tilbakestående.

 

SO what? har aldri sagt at biosux er bra

Lenke til kommentar

Syntes spillet er gjennomført men er det bare meg som syntes det minner om Dishonored på flere måter? Dishonored satt i himmelen uten sneak mulighetene :p

 

Har bare spilt ett par timer og venter med å felle noe dom før det er runna. Det at man har lyst til å runne ett spill betyr som regel at noe er bra!:)

Lenke til kommentar

Dæven altså. I dette spillet er det jo faktisk extremt hvor dårlig dette her er. Er på denne stranda nå, når det står tre kvinnfolk samlet med samme ansikt og maser blir det for dumt. Tvillinger i samme gruppe får også igjen over alt her :p

 

Telte nettopp 11 menn med samme ansikt, ikke mange meterne fra hverandre. Latterlig

Haha, vurderte selv å se på ansiktene på den stranden, men tenkte det var like greit å ikke gjøre det. Fokusere på Elisabeth istedenfor =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...