Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Jaggu får man ikke spillet til 23.99 pund på gamesplanet.com med Steam kode. Dvs at det blir akkurat det samme som å kjøpe det på Steam bare til halv pris + at man får med ett spill extra som X-Com, Mafia 2, Civ V etc :w00t:

 

EDIT: 2 gratis spill på kjøpet! X-Com + ett til :)

 

Oh yeah, alt av koder levert, testet, bekreftet og lastet ned :) Tusen takk for bra tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har testa litt nå. Virker bra. Spiller på PC med Xbox 360 kontrolleren. Grafikken sånn rent teknisk er ganske dau på PC'n synes jeg. Har sjekka settings flere ganger, man spiller på "ultra" i grafikkinstillingene. Det hele virker flatt, 2D aktig.

 

Stemning, musikk - miljø - helt topp. :)

Lenke til kommentar

Til dere andre som spiller dette på PC, så kan dere skifte FOV. Det er en slider in game, men for meg blir det for lite. Fortsatt småkvalm av det der. Jeg satt min til 70, ville gjerne hatt høyere, men blir jo en vanvittig merkbar tunell effekt da.

 

Så, en på steam forumet som la til dette:

How to fix the FOV Max limit SOLUTION!!!!

Go to: Documents\My Games\BioShock Infinite\XGame\Config

Open up "XUserOptions.ini"

Find the line "MaxUserFOVOffsetPercent="

Change it to "MaxUserFOVOffsetPercent=45.000000"

This will now raise the maxium limit for FOV, you can change it to something crazy like 100 if you really want to... But yeah, hope it helps you all!

Enjoy!

Lenke til kommentar

Til dere andre som spiller dette på PC, så kan dere skifte FOV. Det er en slider in game, men for meg blir det for lite. Fortsatt småkvalm av det der. Jeg satt min til 70, ville gjerne hatt høyere, men blir jo en vanvittig merkbar tunell effekt da.

 

Så, en på steam forumet som la til dette:

Jeg la også merke til at det ble litt kvalmende å spille etter en liten stund. Tror jeg skal prøve dette selv.

Lenke til kommentar

Jaggu får man ikke spillet til 23.99 pund på gamesplanet.com med Steam kode. Dvs at det blir akkurat det samme som å kjøpe det på Steam bare til halv pris + at man får med ett spill extra som X-Com, Mafia 2, Civ V etc :w00t:

 

EDIT: 2 gratis spill på kjøpet! X-Com + ett til :)

Ser ut som jeg gikk akkurat glipp av det ;(

Kjøpte 2 på natta i går, men det tok en del timer før mitt kjøp ble validated.. Skal jeg sende dem mail om hvofor jeg ikke fikk de andre spillene (det sto Bioshock infinite +2 spill på banneren jeg trykket på for å kjøpe)

 

Uansett, har sikkert fått et konge spill for under halve prisen av det jeg pleier å betale, så jeg er fornøyd uansett :)

 

edit1: Nvm, fikk det nå! Fyfaen for et godt tilbud! :D

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...