Gå til innhold

BioShock Infinite - Generell Informasjon og Diskusjon


Anbefalte innlegg

Den der var på kanten til nedlatende, like ved "er du ikke enig med meg er det fordi du er dum." Man kan fint svare på den med å beskylde deg for å mangle innlevelsesevne, eller å ha bestemt deg på forhånd. Du redder deg såvidt i land med fjesingen på slutten der. :p

Litt nedlatende ja, men også en bitende sannhet ;)

Ojsann! Hadde det ikke vært for alle de dumme cutscenene kunne jeg kanskje vurdert å speedrunne dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt nedlatende ja, men også en bitende sannhet ;)

 

Ojsann! Hadde det ikke vært for alle de dumme cutscenene kunne jeg kanskje vurdert å speedrunne dette.

 

Oioi, hadde tenkt å holde meg ut av diskusjonen her men... Får meg alltid en god latter når noen presenterer sin personlige mening som fakta, eller enda bedre, som her, faktisk sier det rett ut! Priceless :rofl:

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

De som syns historien var tankevekkende bør nok lese litt flere bøker mener jeg ;)

Jeg er veldig enig i at spillhistorier generelt holder svært lav kvalitet sammenliknet med bøker og til dels film, selv de spillene som får svært god omtale pga. historien. Med det sagt så syns jeg Infinite gjorde veldig mye rett historiemessig, men da sett i lys av at det er et spill. Det har ikke en spesielt nyskapende eller tankevekkende historie og egentlig er det veldig lite av den. De hinter bare hele tiden til at det er mer, og fikk hvertfall meg til å ha lyst til å finne ut mer gjennom voxophones og framgang i spillet. Etter å ha rundet det og fått det litt på avstand kjenner jeg at jeg ikke er helt fornøyd med hvor mye info jeg fikk og hvilken retning historien tok, men underveis storkoste jeg meg med den.

Endret av HansiBanzi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

fy faen for en slutt, digget det, var helt oppslukt og målløs da jeg innså at jeg hadde vært blind gjennom hele spillet akkurat de siste 9 sekundene av spillet hehe :D

Digga denne stilen bedre enn 1eren såvidt, var rett og slett digg å bruke de skylinersene, og du verden så pent det var, gikk jo sakte i begynnelsen for å få med meg nytelsen! :D

 

må innrømme måtte lese meg litt opp på slutten etterpå for å se om jeg fikk med meg det meste, og det var litt som gikk utenfor mitt hode, men når jeg la meg i natt så kom jeg på alle de hinta spillet ga meg gjennom hele greia da bare måtte jeg le ^^

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...